Ոն Վիք 3 (John Wick: Chapter 3 - Parabellum, 2019)

in #film5 years ago

Եռանկյունը նման է թարմ օդի շնչառական գործողությունների ֆիլմերի սիրահարների: Գաղափարը մի փոքր բենզալիստական ​​է, ես վստահ եմ, որ առաջին անգամը չեմ, որ նման բան եմ արտահայտում, բայց սա փաստ է: Դա ավելի մեծ չափով վերաբերում է Հոլիվուդին, քանի որ այնտեղ վերջին մի քանի տասնամյակների ընթացքում գործողությունների ֆիլմի ժանրը լքված է, մինչդեռ Ասիայում մինչ օրս այն ավելի շատ պահանջարկ ունի: Այնտեղ կան լավ, բուռն գրոհայինների բավական լավ օրինակներ, պարզապես արժանի է «Ռեյդ» դիլոգիան: Հոլիվուդն արագորեն, իմ կարծիքով, սխալ ուղղությամբ է տանում: Բայց գոնե տարին մեկ անգամ «Երազանքի գործարան» ոչ, ոչ է, և դա որակելու է ինչ-որ բան խենթ, համարձակ, արյունոտ, անզիջում, ինչպես հին ժամանակներում: Այս ֆիլմը գլխավոր օրինակ:

Parabellum1.jpg
IMG

Եռյակի առաջին երկու ֆիլմերը, ես, որպես գործողությունների կինոնկարների երկրպագու, իսկապես դուր են գալիս: Եվ այս երրորդը բացառություն չէ, ես նրանից նույնիսկ մի փոքր ավելին ստացա, քան ես սպասում էի: Եվ ինչպե չէին կարող ինձ հաճույք պատճառել, եթե նրանք ունենան այն ամենը, ինչին ես և մյուս մարդիկ են սիրում այս ժանրը: Թույն, կոպիտ և խարիզմատիկ հերոս, արժանի և հիշարժան (ինչ-որ տեղ ավելին, ինչ-որ տեղ ավելի քիչ) չարագործներն ու հակառակորդները, մթնոլորտը և ժանրի բնորոշ հիմնական տարրը լավ գործողություն: Ֆիլմը պարծենում է այս ամենով: Ինչպես և սպասվում էր, այն ունի ավելի շատ մահեր, արյուն, բռնություն, սպանության մեթոդներ, նյութեր, որոնք չեն կարող անվանել զենք: Խելագարության աստիճանն այստեղ էլ ավելի բարձրացավ: Ակցիայի տեսարանները լավ տեղադրված են, օպերատորը կատարել է գերազանց աշխատանք, խմբագրումը նույնպես շատ գոհ է, երկար զուգահեռներ և նվազագույն սոսինձներ հաճախ օգտագործվում են: Նույնիսկ Բերին ամեն ինչ արեց, իր մարտական ​​տեսարաններն իմացավ ատամներով չնայած իր տարիքին և նկարահանման գործողությունների ֆիլմերի փոքրիկ փորձին: գերակշռում են, բայց կան մարտեր ինչպես զվարճալի զենքերով, այնպես էլ ձեռքով կռիվներ, որոնցում գլխավոր հերոսը դեռ նախընտրում է կրակոցները, չնայած այս մասում նա նույնիսկ մի քանի անգամ է մեկնարկում: Եվ նա մի քանի անգամ ավելի շատ հակառակորդներ ունի, ովքեր լավ տիրապետում են ստորին վերջույթներին:

Նման անձանց ներկայությունը նեղ շրջանակներում, որոնք լայնորեն հայտնի: Ռախմանը Ռուխյանը, ինչպես նաև Չենը չէին կարող ուրախանալ: Նրանք ստացան արժանապատիվ երկրորդական դերեր և ցուցադրեցին իրենց մարտունակությունները, հատկապես առաջին երկուսը: Վախենում էի, որ նրանք ինչ-որ կերպ հիմար «միաձուլվեն», առանց թույլ տալու, որ շրջվեն, բայց ինչ-որ պահի թվում էր, թե այդպես էր, բայց բարեբախտաբար դա միայն թվում էր: Եվ իհարկե, ես շատ ուրախ եմ, որ Դակասկոսը վերադառնում էր մոռացությունից: Արդար էր նրան տալ վերջնական պետի դերը: Նա նաև ստացավ իր տասնհինգ րոպեի համբավը և տվեց ամեն ինչ, կարծում եմ, ինչպես պետք է: Կրկին ցույց տվեցին շրջադարձերի, «փորագրաշարերի» տարրերը և այլն: Վերջնական մարտը հաջողություն ունեցավ: Եվ եթե չլիներ նրա բնավորության հիմար ակնարկները, ապա ավելի լավ էր ընկալվում:

Ես առանձնապես չեմ խոսում սյուժեի և դերասանական գործունեության մասին, բայց (հուսով եմ) նրանք հասկանում են, որ զինյալները չեն հետևում դրան: Չնայած այստեղ մենք ավելին իմանում ենք էլիտայի վարձու մարդասպանների կլանի գործունեության, կանոնների և հիերարխիայի մասին, և սա հետաքրքիր է: Հերոսի ֆանտաստիկ անխորտակելիությունը, որն այս մասով, ինձ թվում է, հասել է իր ծննդկանին, մի փոքր լարված էր: Ինչը պարզապես նրա հետ չի պատահում, բայց նա դեռ կենդանի է, չնայած նկատելի է, որ նա տառապում է և ցավ զգում: Ամեն ինչ ավարտվեց չորրորդ կինոնկարի պահուստով, բայց ես հավատում եմ, որ ավելի լավ կլինի ինքս ինձ սահմանափակվել եռյակով, ինչպես նախապես ծրագրված էր, որքանով ես գիտեմ: Եղեք այնպես, ինչպես հնարավոր է, այս եռերգությունը, ինչպես ինձ համար, հանդիսանում է Հոլիվուդյան գործունեության վերջին մի քանի տարիների գործողությունների ժանրի լավագույն ստեղծագործություններից մեկը: Ես զգում եմ, որ հաջորդ այդպիսի աշխատանքը գալիս է այնտեղից և պետք է սպասել շատ երկար ժամանակ, և, ամենայն հավանականությամբ, ոչ այս տարի: Այս փաստի գիտակցումից իմ աչքերում Wոն Վիքին վերաբերող բոլոր երեք նկարներն էլ ավելի արժեքավոր են դառնում:

Sort:  


You just planted 0.09 tree(s)!


Thanks to @panza

We have planted already
7531.18 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 25138.56
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Killer movie...

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77