Ամսագիր 64 (Journal 64, 2018)

in #film5 years ago

Ես չգիտեմ, թե ինչպես կարելի պատմել ֆիլմի մասին, որպեսզի չցանկացնեն հայտնագործողների ազդեցությունը դիտողների կողմից, որոնք դեռ չեն տեսել: Ես շատ եմ խորհուրդ տալիս այս ֆիլմը դիտել այն մարդկանց, ովքեր դեռ չեն արել: Նա անպայման արտասովոր. Վերջերս ես գրեթե չեմ հիշում, որ ֆիլմը հարվածեց ինձ անսպասելի դավադրության մեջ: Այստեղ էր: Ես ուզում եմ նախազգուշացնել ձեզ, որ չնայած այն բանին, որ ֆիլմի բնատեսական տեսարաններ չկան, որոշ նյարդային մարդիկ կարող են ցնցվել կամ նույնիսկ ընկնել պետության տրանս: Վերջում, երբ վերջը գալիս իմ գլխի վրա շատ մազերը շարժվեցին, իմ ձախ կողմում հանդիսատեսը նեղացրեց իր աչքերը, եւ ես կարծում եմ, որ շատ աչքերը շրջվել են եւ ծնոտը ընկավ, երբ նրանք հանդիպեցին նուրբ դաժանության դրսեւորում.

64-1.jpg
IMG

Չնայած իմ սարսափելի նկարագրություններին, ես դեռ ոգեշնչում եմ բոլորին դիտելու այս ֆիլմը: Ես չեմ ժխտում, որ ուզում եմ դիտել միայն այս ֆիլմը, քանի որ այնտեղ խաղում Լեանդրա Լեյլը: Ես սիրում եմ այս դերասանուհուն, եւ երբ ես կարող եմ, ես մասնակցում եմ նրա մասնակցությամբ ֆիլմեր: Բայց, երբ դիտում ես, պարզվեց, որ մնացած դերակատարներն ամենալավն են: Եվ ես երբեք չեմ տեսել նախկինում: Իմ կարծիքով, նա զարմանալիորեն վերակազմավորվեց իր հերոսին: Նաեւ քննիչի դերում եղել Ջուլիան Գուսարրեն, ում ես վերջերս տեսա Մոսկվայի Բրազիլիայի կինոփառատոնում «Սերրա Պելադա» ֆիլմում.

64-2.jpg
IMG

Մայրը գալիս դպրոցից վերցնելը եւ պարզվում որ աղջկան վերցրել մի հարեւանի կողմից, որը նա երբեք չի լսել եւ, համապատասխանաբար, թույլ չի տվել որեւէ հարեւաններին աղջկան դպրոցից դուրս բերել: Պարզապես պարզ դառնում, որ աղջիկը դպրոցից վերցրել Բերնարդոյի գաղտնի սիրուհին, անունով: Այնուհետեւ նկարը դառնում թրիլեր, եւ կինոգործիչները սկսում են ցույց տալ եւ պատմել, թե ինչպես տեղի ունեցել առեւանգումը, որը հանգեցրեց նրան եւ ինչ, ըստ էության, ավարտվեց: Ես ուզում եմ ասել, որ շտապում եմ սցենարիստներին, որոնք շեշտադրումներ են դնում բոլոր տեսարանները ճիշտ եւ ուշադիր կերպով արձանագրված: Հետեւեք զարգացումներին, շատ հետաքրքիր. Եվ վերջնականը դառնում է իրական շոկ, կարծես ծանր հարվածով գլխին հարվածում եք: Ֆիլմի երաժշտությունը շատ փոքր է, եւ դրա կարիքը չկա, դերասանները այնքան լավ են խաղում, որ այլ կերպ կարիք չունեն, որպեսզի պատկերները ներկայացնեն հեռուստադիտողին: Առանձին-առանձին ես ուզում եմ նշել ֆենոմենալ օպերատորությունը.

Sort:  


You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @panza

We have planted already
7782.95 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 26628.23
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20