Բոլորը ատում են Քրիսին (Everybody Hates Chris, 2005-2009)

in #film4 years ago

Սերիալը պատմում հայտնի դերասան կատակերգու Քրիս Ռոքի դժվար, բայց ուրախ մանկության մասին: Այն բաղկացած սեզոնից, յուրաքանչյուր սերիան առանձին, յուրօրինակ պատմություն լցված հումորով վերևից ներքև: Անկեղծ ասած, ուրախ եմ, որ վերցրեցի այս սերիան դիտելու համար: Առաջին դրվագի առաջին իսկ րոպեից ես ստիպված էի հազար անգամ գովաբանել դրա համար: Թող որ այս լինի բացարձակապես ամենօրյա և չզգացվի որևէ կինոյի արժեքի: Բայց նա կատարելապես բարձրացնում է տրամադրությունը ձեզ հանգստացնում, շեղում և ժամանակ ծախսում հաճույքով և օգուտով: «Օգտակար» ասելը հեշտ չէ. Այս շարքը իսկապես շատ բան է սովորեցնում, և յուրաքանչյուր պատմությունից ուսանելի եզրակացություն է բերվում: Ինչպես մի առակ:

Kris1.jpg
IMG

Ինչպես «Բոլորը ատում են Քրիսին» սերիալի երկրպագուների մեծ մասը, ես նրան հետևում էի ձայնով հանդես գալով «Քաջություն Բամբեյ» ֆիլմից: Անկեղծ ասած, ես նույնիսկ չէի փորձել այլ դերասանական ձայն փնտրել: Բայց ես հաստատ գիտեմ, որ Քաջությունը հումոր է հաղորդում այն ձևով, ինչպիսին եղել սկզբանե: Եվ սերիալում տիրող հումորը շատ սուր եզակի: Դրանից հետո տնային կարծես բամբակ են: Ի հավելումն այս կայքին, Քաջության դերասանական ձայնով ես դիտում եմ «Մեծ պայթյունի տեսությունը», «Ինչպե եմ հանդիպել քո մորը»: Եվ ամենուր այս տղաները գերազանց գործ են անում, այնպես որ նրանց հաջողությունը մասամբ նրանց:

Ես ուզում եմ գովաբանել դերասանին: Մասնավորապես, Քրիսի ընտանիքը: Բայց այստեղ ամենից շատ Թերի Քրիվերը ինձ ծիծաղում է Յուրիի դերում: Նրա կերպարը պարզապես ձեզ ծիծաղում է, բայց խաղը հարգանքի է արժանի: Յուրաքանչյուր ունի իր ուրվագիծը, ահա այն: Քրիս Ռոքը որպես երեխա խաղում է Թայլեր Ուիլյամսը, և նրանց արտաքին տեսքով իսկապես կա նման մի բան Բայց ես Թեյլերին դուր եմ գալիս ոչ միայն Ռոքին արտաքին նմանության պատճառով, այլև նա նույնպես բավականին լավ դեր է խաղում: Ինչպես նաև Թեքուան Ռիչմոնդը Անդրեյի կրտսեր եղբոր դերում, ով Քրիսից ամեն ինչից ավելի լավն:

Երկրորդական կերպարներից ինձ դուր են գալիս տեղական գոպնիկները, ովքեր ճանապարհին անընդհատ հանդիպում են Քրիսին: Ամեն անգամ, երբ նրանք հայտնվում են խցիկի առջև, ես շարունակում եմ ծիծաղել հատակին: Կարող եմ նշել նաև մի քանի այլ կերպարներ. Միշա Ժիգան, Կարուսո, Դոկտ, Միխայիլ, Լուիզա և այլն, և դուք բոլորից միանգամից չեք հիշի: Այս հերոսների շնորհիվ շարքը կրկնակի հետաքրքիր է դիտելու համար:

Չնայած այն հանգամանքին, որ գրեթե բոլոր նիգաները նվագում են այս նստացույցը, այստեղ հումորը ոչ մի դեպքում նիգա չէ: Առաջին հայացքից գուցե մտածեք, որ կատակները այստեղ են եղբայրների ոճով կամ բայց շատ սխալվում եք, եթե այդպես եք մտածում: Այս սերիայի հումորը միայն ծափահարությունների է արժանի: Մեկ հիմար կատակ չես տեսնի, գոտու ներքևում կատակներ էլ չեն լինում: Հետևաբար, դուք կարող եք դիտել «Բոլորը ատում են Քրիսին» ամբողջ ընտանիքի հետ, իրականում դրա համար նա նախատեսված: Միանշանակ, այս կայքը կդիմի «Ընկերներ», «Տեսություն», «Ինչպե եմ հանդիպել քո մորը» երկրպագուներին: Բայց ես այս շարքը խորհուրդ եմ տալիս բոլոր նրանց, ովքեր հումորի զգացման խնդիր չունեն: Ավելի լավ է նայել իմ կողմից ստուգված «Քաջություն» ձայնին: Ընդհանրապես, եթե դուք չեք դիտել «Բոլորը ատում են Քրիսին», ապա անպայման շտկեք այն:

Sort:  

Hello @panza, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75