Ֆենոմեն (The Happening, 2008)

in #film5 years ago

«Ֆենոմեն» մինչև դրա թողարկումը դիտվում էր որպես տարվա գլխավոր ֆիլմերից մեկը: Թրեյլերը ցուցադրեց ֆիլմը ոչ միայն լավագույն կողմերից, այլ այն դարձրեց Սթիվեն Քինգի հարմարվողականության հիմնական մրցակիցներից մեկը մթնոլորտում և հողամասը ներկայացնելու ունակության մեջ: Ռեժիսորի անունը, չնայած դա ստիպեց ինձ հիշեցնել նրա վերջին անհաջողությունները, չնայած ամեն ինչին, ես սիրում էի հավատալ, որ դա պարզապես նրա կինոգրաֆիայի անձրևոտ օր էր և ավելին:

Happening1.jpg
IMG

Ֆիլմի թողարկումից հետո զայրացած ակնարկները կարդալուց հետո, որոնք ցույց են տալիս նկարի ամբողջ թուլությունը, ես մի կողմ դրեցի կինոթատրոն գնալու որոշումը: Բայց ֆիլմը: Հետևաբար ֆիլմը արժե դիտել գոնե հանգստացնել խիղճս, ինչը ես արեցի: Ֆիլմի սկիզբը ցույց է տալիս, որ ֆիլմն ամենևին էլ վատը չէ: Ամեն ինչ մթնոլորտային ու տպավորիչ էր թվում: Զանգվածային ինքնասպանությունը հզոր է: Այնուհետև Ուոլբերգը շրջանակում հայտնվեց մոնոլոգով, որը ծանոթ էր կցասայլի մեղուների մասին: Այս պահին ես գրեթե ուժեղ զգացողություն ունեի, որ ամեն ինչ նման կլինի հոլովակում, միայն ավելի լավ որպես ուսուցիչ նոր բան է և ոչ բոլորովին հարմար դաժան դերերից հետո ինձ համար ընդհանրապես անհնար է պատկերացնել նրան որպես գիտնական: Մի բան Ռասսել Քրոու. «Գլադիատորից» հետո և «Մտքի խաղի» մեջ: Այնուամենայնիվ, Ուելբերգը, չնայած Օսկարի առաջին անվանակարգին, բոլորովին այլ մակարդակ է: Ֆիլմում ամենից շատ ինձ դուր եկավ Leոն Լեգյուզամոյի կերպարը: Այն շատ հուզիչ և խոցելի տեսք ունի տարբերություն նույն Վալլբերգի: Հիմնական կին հերոսուհին նույնիսկ անունը չէր հիշում, միայն մեծ կապույտ աչքերը:

ֆիլմ պետք է ունենա որոշակի դրամա: Իհարկե, ուզում էր լավ ֆիլմ նկարահանել, բայց դա լավագույն կերպով չիրականացվեց: Սիրահարների երկխոսությունները պարզվեց, որ շատ ծիծաղելի են: Բայց մնացածը բավականին հետաքրքիր է: Առաջին ժամվա ընթացքում հեռուստադիտողը խեղդվում է բավականին ցնցող մահերով: Մահն այստեղ մի բան է: Նրանք ցնցում են իրենց առօրյայից: Նույնիսկ «Սղոցներից» դիզայներների արկածների մասին հինգ ֆիլմ դիտելուց հետո, «Ֆենոմեն» լրջորեն վախեցրեց ինձ: Նույնիսկ դիտելուց առաջ ես արդեն իսկ բարոյապես դրել էի բացասական վերաբերմունք այս ֆիլմի համար և ապարդյուն: Կամ էլ սխալ ակնարկներ կարդացի, կամ մնացածը լիովին չհասկացան ֆիլմի իմաստը, բայց անձամբ ֆիլմը խորը տպավորություն թողեց ինձ վրա: Ես չեմ փոխել իմ աշխարհայացքը, բայց մտածելու բան կա: Դե, ընդհանուր առմամբ, սա ոչ պակաս արժանի ռեժիսորի շատ արժանի ֆիլմ է: Հաջողություն չէ, քանի որ դիտելուց առաջ համարձակվել էի մտածել: Սա շատ մթնոլորտային և ինչ-որ ցնցող ժապավեն է, որը կդիմի, եթե ոչ բոլորին, ապա շատերին:

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02