Անտեսելիներ (The Untouchables, 1987)

in #film5 years ago

Օրինակ, իմ կարծիքով, գանգստեր ֆիլմ է: Դերասանների լիարժեք ճշգրիտ գնահատում: Գործողության եւ իրադարձությունների մեկնաբանման լիարժեք որոշում: Ուտոպիա, իդեալիզմ, ասում եք: Ստանդարտը, որը մենք պետք է ձգտենք, ես դեմ եմ.

Untouchables1.jpg
IMG

Ինչպես եք վերաբերվում չոր օրենքին: Սա օրենքն է: Կետը: Ինչպես սկսել պայքարը այս խախտողների դեմ (ինչպես, իսկապես, այլ) օրենքով: Ձեր հետ: Ըստ էության, ես ունեմ հրազենային կրակոցներ (կայարանում, սահմանի կամուրջի) միայն փոքր տեսարաններ հավերժական խնդիր. Մերը կրակում է առանց բաց թողնելու, եւ ավազակները չեն կարող որեւէ կերպ ստանալ, եւ գործի դատավարական կողմը. համոզվածություն (մեկ անձի վկայությունը գումարած կոդավորված «հայտարարություն»), ամբողջ ժյուրիի փոխարինումը (այստեղ կարելի է հստակեցնել, իհարկե, բայց ես խոսում եմ զգացմունքների մասին), դա բոլորն են: Իհարկե, դեռ կարող ես շահարկել իրավապահ մարմինների թուլության մասին. Հարկերից խուսափելու համար գանգստեր ներգրավելու համար, դա ինչ-որ չափով փոքր է, ազնիվ է: Բայց, պարոնայք, գոյություն ունի այն դեպքը, երբ վերջը արդարացնում է միջոցները: «Գողը բանտում պետք է լինի»: Եվ այդ իմաստով արդյունքը հասավ: Եվ ազնիվ եւ օրինական (թեեւ «մթնոլորտ») կողմից.

Պետք է նշել, որ անսամբլը գցել է: Ֆանտաստիկ կերպով նմանվում. Նիրոյին Ալ Կապոնեի դերում: Իմ ճաշակի համար այս փոքր քանակությամբ աշխատանքը միանշանակ արտացոլում է իր. Կոննըրին չափազանց լավ է իդեալական ոստիկանի պատկերով: Միգուցե սա «Օսկար» էր «համախմբված», բայց ես համոզված եմ, որ նա նույնպես «գործի մեջ է»: Մի քիչ, թերեւս, Կ. Կոստները չափազանց զուսպ է, բայց չմոռանանք, որ իր հերոսը, Ֆինանսների նախարարության աշխատակիցը, նույնիսկ ոստիկաններ չէ, օրինակ, Է. Գարսայի բնավորությունը, որը այսպիսով մի փոքր ավելի լավ վիճակում է եւ արդյունքում բացահայտեց ավելի հստակ: Եվ ես կցանկանայի եւս մեկ անգամ ասել, որ հիմնական բանը `ֆիլմի գաղափարը: Արդարության հաղթանակ, քաջություն, ազնվություն եւ ամբողջականություն: Սա թերեւս միակ արժանի նպատակն է, որը կարող է եւ պետք է ծառայել, չնայած վտանգին եւ ռիսկին: Դա նման է յուրահատուկ սիրո: Եվ շնորհակալ եմ նկարների հեղինակներին այն զգացողությունների համար, որոնք դուք զգում եք, ասենք, հիմնական հերոսների կամ դրվագի ընդհանուր լուսանկարը, երբ գնում են փողոցը միմյանց հետ միասին, որոշելով «գնալ պատերազմական ճանապարհով»: Դա խոսքերից չէ.

Untouchables2.jpg
IMG

Եվ այդ ամենի հետ մեկտեղ ֆիլմը չի կարելի անվանել հեքիաթ, չարի վրա բարու հաղթանակի մասին: Եվ խնդիրը նույնիսկ այն իրադարձությունների իրականում չէ, որի վրա հիմնված է: Այստեղ, անթույլատրելի թիմի կեսը, կոռուպցիայի սանդղակը, հանգստանալու պատճառ չներկայացնողը եւ արգելքի վերացման փաստը նաեւ պատճառ է մտածել այն մասին, թե արդյոք խաղը արժե մոմը: Ընդհանրապես, լուրջ ֆիլմ, թույն: Էապես: Հիմնականում, ֆիլմը պատմում է, քանի որ այդպիսին չէ, որ պատմությունը, եւ վերը նշված բոլոր այն մարդկանց, ովքեր համարձակվել են Չիկագոյում է նետել նրան մարտահրավեր, իրեն պատկերացնում է, որ «անձեռնմխելի». Այս մարդիկ աշխատում են իրենց ժողովրդի բարօրության համար: Օրենքը նրանց համար օրենքն է եւ կետը: Պատմությունը ներդրման արգելման է Միացյալ Նահանգների հատուկ ուշադրություն է դարձնում: Ֆիլմում բոլոր իրադարձությունները տեղի են ունենում այս օրենքի շուրջ: Ալ Կապոնեն հանցագործը, քանի որ ալկոհոլի վրա հիմնված ապրանքների մեջ է. Մենք այժմ կարող է թվալ, որ այս իրավիճակը բավականին տարօրինակ եւ անհասկանալի: Ինչպես է դա արվում: Պայմանավորված է խմելու եւ վաճառում ալկոհոլը կարող է ստանալ ձեզ նետում բանտում, եթե ոչ սպանել. Բայց «Անտեսելիներ» թիմը չի թվում, որ. Նրանք անում են իրենց աշխատանքը: Եթե ​​կա օրենք, ապա այն պետք է համապատասխանի: Ինձ համար, այդ մարդիկ դարձել հիանալի օրինակ է, թե ինչպես պետք է անել իրենց աշխատանքը: Նրանք հասկանում են, պատերազմը հետ, թե ինչպիսի անձնավորություն են, բայց դա չի խանգարում: Նրանք պետք է կատարեն իրենց աշխատանքը մինչեւ վերջ: Կամ Ալ Կապոնե, թե նրանք: Ֆիլմը կատարվում է քրեական Ամերիկայի գեղեցիկ ոճով.

Մեզ ցույց տվեցին, թե ինչպես է Հայոց կյանքը, եւ կյանքը մարդկանց նրա հետ: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում խաղային դերասաններին: Այս ֆիլմի կարող եք պատկերացնել մի հրաշալի ընտրություն է տրված, եւ բոլորը, առանց բացառության, պարզապես ապրում դերը: Ես կարծում եմ, որ եթե մենք չգիտեինք, որ սա մի ֆիլմ, մենք պետք է մեծ դժվարություններ ունեն իրական կյանքում, մենք կարողացանք ճանաչել նրանց, որպես դերասաններ: Ամբողջ ֆիլմը հակառակն է: Լավ եւ չար: Ինչ որ մեկը գործիչ Ալ Կապոնեն չէր կարծես մարմնավորում չարի: Նա հայտնվում է մեզ ֆիլմում, որպես խարիզմատիկ մարդ, ով գիտի, թե ինչպես պետք է կանգնել իր հող. Դերը լավ կատարողական թիմի «Անտեսելիներ». Եզրակացություն: Ինձ դուր եկավ այս աշխատանքը Բրայան դե Պալմա: Ես դիտել եմ շատերը նրա ֆիլմերից, բայց ես կարող եմ ասել, լիակատար համոզվածությամբ, որ այս նկարը կմնան իմ հիշողության մեջ երկար ժամանակ: Յուրաքանչյուր ոք, ով դեռ չի տեսել, ես բարձր եմ, խորհուրդ եմ տալիս: Վերցրեք երկու ժամը իմ կյանքը եւ տեսնել այս ֆիլմը, դուք անտարբեր չեք մնա, ես խոստանում եմ ձեզ. Սա մեծ հանցագործություն.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75