the natural beauty we feel

in #flowers6 years ago

dear steemians ..

good morning steemians friend all on this occasion I want to post a very beautiful flower photo, hopefully you like it.
here's the picture ...

Ini namanya bunga jarum kuning, bunga ini saya dapatkan di pinggir jalan kampung saya, saat itu bunga ini sedang mengalami kebasahan akibat terkena hujan

sebenarnya saya tidak bermaksud untuk mencari foto postingan, tetapi saya menilik ke bunga ini saya langsung tergoda oleh kecantikan dan kebersihan apalagi baru terkena hujan, nampak sekali airnya di daun dan bunganya..

Lihatlah teman semua betapa indahnya bentuk dan warnanya bunga ini, saya rasa sahabat jika melihatnya juga ikut merasakan keindahan di mata kalian,

Inilah postingan saya pada pagi ini semoga sahabat semua menyukainya...

Sort:  

Good choice of flower. Very lovely to view this morning.

Pilihan bunga yang bagus. Sangat indah untuk melihat pagi ini.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87