Alldutch Maandag Maaltijd | WIN 2 SBI met het ZOMER Intermezzo

in #food6 years ago (edited)

zomerintermezzo-1.jpg

Hallo Allemaal,

Na een paar maandagen spijbelen (afgelopen twee maandagen hebben we een maaltijd overgeslagen) komen we deze week met een experimentje om de vakantietijd te overbruggen. Noem het 'een zomervakantie intermezzo'. En eentje met kans op 2 SBI! 😎

P.S. Aangezien de Admin van @alldutch geniet van een welverdiende vakantie, wordt deze post eenmalig gepost via de blog van @hatsekidee.

Uitdaging

Op de afbeelding hieronder zie je vier ingrediënten. Maak met MINSTENS drie daarvan een gerecht. Dit kan een tussendoortje zijn, een voor-, hoofd-, of nagerecht, ontbijt, snackfood, alles mag.

Extra respect voor wie alle ingrediënten weet te gebruiken!

Daarna maak je een post waarin je het eindresultaat presenteert en vertelt hoe je het gerecht hebt gemaakt.

Plaats vervolgens als comment op deze post een link naar je bijdrage en gebruik #alldutch en #maandagmaaltijd als twee van je tags.

Win 2 SBI

Je hebt tot donderdag 19 juli a.s. om je bijdrage te posten. Hoe creatiever je te werk gaat, zowel bij het gerecht als bij je post, des te meer kans je maakt op de prijs van 2 SBI. @hatsekidee sponsort deze SBI en zal met @marcovanhassel als jury optreden.

We zijn benieuwd. Heel veel plezier!

ingrediënten.jpg

Ook een gastbijdrage leveren aan onze Maandagrubriek?

Laat dat dan weten in een comment onder deze post of neem contact op via het Maandagmaaltijd-kanaal op Discord. @alldutch neemt dan contact met je op.

Levert een gastbijdrage ook iets op?

Zeker wel! ALLE SBD die met jouw MAANDAG MAALTIJD-post worden verdiend krijg je zeven dagen na plaatsing overgemaakt naar je wallet.

De SP die met de post verdiend worden zijn voor @alldutch zodat uiteindelijk iedereen er beter van wordt.

En zoals bij elke post die je op Steemit plaatst: hoe beter de tekst, hoe mooier de layout, hoe creatiever je output, des te groter de kans op een mooie uitbetaling ;-)


Verder ben je helemaal vrij in het recept, de tekstopbouw, het begeleidende beeld en wat al niet meer. Ben je beter in vlogs? Prima, publiceer dan je bijdrage op Dtube.

Ik wil graag een aflevering verzorgen maar lay-out is niet echt mijn ding

Laat dat geen probleem zijn. We hebben een standaard template beschikbaar zodat je je kunt focussen op de tekst en de foto's.

alldutch-banner-2.png

OVER ALLDUTCH

@ALLDUTCH is de online social community voor Nederlandstalige blockchain gebruikers, voornamelijk steem. De community is voor NL-BE members, de voertaal op onze server is Nederlands.

Posts met onze tags maken kans op promotie in een van onze wekelijkse initiatieven :

Gebruik de tag #alldutchcreations (creative content) om kans te maken op vermelding in de wekelijkse Recap van @alldutchcreation, die elke maandag wordt gepost.
Gebruik de tags #alldutchNL (Nederlandstalige content) en #alldutch om kans te maken op vermelding in de Alldutch Recap, die elke vrijdag verschijnt.
Je vindt de Alldutch community op Discord via deze link: https://discord.gg/9mzqA7H

(Note EN; Abuse of tags not appreciated because it won't help the Dutch-speaking community to grow)

Community tag - #alldutch
Creatieve content - #alldutchcreations
Nederlandse content - #alldutchnl

Sort:  

Gaat het om ALLEEN deze ingrediënten of kun je er zelf wel een paar bij verzinnen?

Maak met MINSTENS drie daarvan een gerecht.

😉

Toch niet helemaal het antwoord op mijn vraag :), lekker bezig!
'Maak met MINSTENS drie daarvan', is anders dan 'Maak een gerecht waarin minstens drie van de genoemde ingrediënten voorkomen'.

Bij de eerste kom je niet veel verder dan een omelet, denk ik. Bij de tweede heb je meer ruimte en kun je rijst of wat dan ook toevoegen.

Programmeurs, lastig volk.

LOL

Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk! Rare beta man :'-)

Van mij mag je alles maken wat je maar wil, zolang je maar MINSTENS drie van de afgebeelde ingrediënten gebruikt.

Kijk daar kan ik iets mee. Alhoewel, nu klinkt het net of ik een verzameling recepten heb klaarliggen. Dat is dan weer niet zo, maar ga wel nadenken :)

Kom maar op, ik eet in principe alles. Mits het door 't maag-darmkanaal kan worden verwerkt :-)

Ik was van plan er iets geks van te maken. Pittige ananas beignets ofzo. Maar ik kom er niet aan toe.

Ananas en ei!

Ik moest inderdaad meteen denken aan een ananasomelet :D

Ananas met ei... uhm... ok... :-)
Ik weet t nooit zo met warm fruit. Denk al snel aan n Pizza Hawaii. Niet mijn favoriet, zacht gezegd :-p Maar ik sta altijd open voor nieuwe avonturen!

Tosti Hawaii is een betere combinatie.

Where are you now?!
Come back from Neptune! It’s time to be back on earth!

I am slowly landing, mate! ;-)

Thx for reminding me there's more to life than diving down deep ends :-)

Started with a meme for my first post after my longterm absence.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64057.95
ETH 3104.17
USDT 1.00
SBD 3.90