Knedle sa šljivamasteemCreated with Sketch.

in #food5 years ago

Jedan starinski recept. Ukus odličan a trud minimalan.

knedle2p.jpg

Namirnice potrebne za knedle:

  • 4-5 krompira
  • 10 šljiva ( zamrznutih)
  • 2 kašike brašna
  • 2 kašike šećera
  • 1 jaje
  • 100gr prezli (hlebnih mrvica)
  • cimet i vanilin šećer

knedle1p.jpg

knedle5p.jpg

knedle3p.jpg

Način pripreme:

Skuvati krompir u ljusci, kada se prohladi oljuštiti i propasirati.
Dodati 2 kašike brašna, jedno jaje i vrlo malo ulja.
Zamesiti i odvajati male količine u koje treba staviti šljivu bez koštice i praviti loptice ili knedlice.
Ubacivati knedle u veću šerpu sa ključalom vodom. Potrebno je oko 2l vode.
Kada knedle isplivaju na površinu, znači da su kuvane.
Izvaditi ih iz vode rešetkastom kašikom i ostaviti sa strane.
Šećer i prezle kratko propržite na malo putera i pospite knedle ili ih uvaljajte u ovu mešavinu.
Na kraju posuti sa malo cimeta i vanilin šećera.

knedle4ppp.jpg

knedje9p.jpg

knedle6pot.jpg

Ako do sada niste pravili knedle sa šljivama na ovaj način, toplo preporučujem da pokušate, nećete se pokajati.

@inka8 with love


Sort:  

Mnogo su lepe gnedle, i ja ih rado pravim i sa sljivama i sa kajsijama.

Da, odlične su svakako. Hvala @bmeda.

Divne "Gomboce".Odličan recept.Previše ih volim da mi je teško da im odolim😃😃

Hvala najlepše. Da, zaboravila sam da kažem da se zovu i Gomboce :)

Obožavam knedle sa šljivama, pravim ih i ja, izgledaju ukusno. 👍

Posted using Partiko Android

Hvala najlepše @obsesija. Drago mi je što Vam se dopada.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88