🇷🇸Srpska piletina na 🇨🇳kineski način.

in #food6 years ago

Zdravo moji dragi stimeri.

DSC_0091.JPG
Opet ja sa receptom,ali moram jer je stvarno odličan.Ovo sam prvi put probala u jednom kineskom restoranu u Novom Sadu.Sada je to postala tradicija , kad odem kod ćerke u Novi Sad obavezno idemo na ručak u prelepom ambijentu koji se nalazi na vrhu jedne zgrade sa prelepim pogledom.Naručimo piletinu sa kikirikijem i uživamo.

DSC_0092.JPG
Recept nije originalan ,ali ima sličnosti ,oduzela sam nešto,nešto sam dodala pa sad je po ukusu svih ukućana.
Potrebno vam je:

  • 1 belo meso
  • 1 kesa frikomovog kineskog miksa
  • soja sos
  • kari
  • 180 gr kisele pavlake (može i pavlaka za kuvanje)
  • suvog začina
  • so,biber,kurkuma
  • maslinovo ulje

Priprema:

DSC_0072.JPG

Belo meso iseckamo na kockice i pržimo na ugrejanom ulju.
_20180915_200339.JPG

Kada meso isprženo izvadimo iz tiganja.
U isti tiganj dodamo kineski miks , kikiriki i pržimo oko 10 minuta .

DSC_0083.JPG
Zatim vratimo belo meso i sve zajedno pržimo.

DSC_0085.JPG
Dodamo soja sos,začine i dobro promešamo.
Na kraju dodamo pavlaku i pržimo nekih 5 min.

DSC_0084.JPG

DSC_0088.JPG

Gotovu piletinu služimo uz prilog,ovog puta kod mene je pire krompir,a može i prinač, ili nešto po vašem ukusu.
Veoma brz ručak."Čas posla"😁

DSC_0090.JPG

Prijatnooo.

Veliki pozdrav od @tanja72 😋

Sort:  

Its really delicious l love it 😍😋

U isti tiganj dodamo kineski miks , kikiriki i pržimo oko 10 minuta .

Изврсно, @tanja72, има само једна ситница… кикирики није наведен у листи потребних састојака. Колико кикирикија за ово јело?

Hvala.😊Ja se izvinjavam promakao mi kikiri.Potrebno je oko 50 gr sirovog kikirikija.
Može i više,nekvari ukus.
Hvala veliko .

Нема на чему, @tanja72, хвала теби за укусан и једноставан рецепт 😊

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-09-15T18:25:51
Account Level: 1
Total XP: 104.00/200.00
Total Photos: 16
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 1.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85