Není klika jako klikasteemCreated with Sketch.

in #fototema5 years ago
Posbírat všechny kliky byl trochu oříšek, AskSteem dost dlouho stávkoval a tak jsem příspěvky dohledával jak se dalo. Dost mi pomohl GINAbot na Discordu, kde mám nastavena upozornění na posty ve #fototema.

Ale nebyl jsem si úplně jistý, zda jsem se dopočítal ke správnému číslu, tedy třinácti postům od šesti autorů. Dnes jsem již chtěl post zveřejnit a tak jsem nyní na AskSteem mrknul s tím, že dostane poslední šanci. A protože funguje, tak jsem to projel ještě přes @xlisto -vo udělátko a dopracoval se ke stejným číslům.

Téma jsem vyhlašoval s fotkou kliky kostela, uzavřu ho stejně. Následující klika je od bočních dveří Kosetla Nanebevstoupení Páně v Brandýse nad Orlicí. Dnes již ji takto neuvidíte, spolu s dveřmi je natřena nevkusnou zelenou.
klika_bno.jpg

A nyní již slíbené kliky vaše a k nim moje, opět silně subjektivní, komentáře.

@bucipuci umí ocenit teplo rodinného krbu.

klika
Bohužel klika na fotce trochu zanikla. Příliš splynula s dvířky. Ale její tvar je vidět na stínech na zdi.
Foceno opět ze stativu?

@jjprac nám ukázal obří klikovu hřídel. Napadly mě kliky ledajaké, ale tohle ne ;)

klika
Do výběru jsem ale sáhl po klice opravdové, krásné a elegantní. Tahle klika by si asi zasloužila větší detail, protože jde o opravdu hezký kousek.

To by nebyl @krakonos, aby to fototéma nezkusil nějak okecat. Už jsem měl nutkání vybrat kličky na tkaničkách.

klika urvana
Ale nanokec padla volba na kliku, za kterou někdo vzal větší silou, než se kterou výrobce počítal ;)
Fotku sem dávám hlavně z "pedagogických" důvodů. Líbí se mi, jak jsi všechny části rozmístil, ale vadí mi dvě věci. První je ten pravý horní roh, kde končí podložka a ten tam nemá co dělat. Druhá je ostrost, kterou bych si představoval větší na té klice. Pokud fotíš nějakým kompaktem, zkus střed nastavit na focený objekt, který má být ostrý a namáčkni spoušť, tak aby foťák zaostřil. Poté, stále s se spouští namáčknutou, změň kompozici a spoušť domáčkni nadoraz.

@mespanta mě tentokrát dostala, nemám co chválit.

klika egypt
Díky fotce jsem si udělal představu o tom, co znamená hotelová hvězda v Egyptě. Ale jinak mi to přišlo, že snad ta fotka není ani od Tebe. Nasadila sis laťku hodně vysoko.
Každopádně kritiku sis sepsala sama ve svém postu, takže já se těším na další téma ;)

@petrvl byl v tomto tématu nejpilnější a jako milovník kávy nafotil pěknou sérii jeho nejoblíbenější kliky.

klika
Do výběru jsem ale sáhl po jeho prvním postu. Nějak se mi ta fotka líbí, kompozičně je zajímavá. Chvilku mi trvalo, než mi došlo, že je klika ve středu fotky ;)
klika2
A ještě jednu jsem nakonec přidal. Tahle fotka neobsahuje kliku, ale autor nás vyzval, ať si doneseme vlastní. Téma je myslím naplněno ;) A mě se tahle fotka prostě líbí. Ze tří ze série je dle mého názoru nejlepší.

@ritxi už nás několikrát vzal na zajímavá místa a tentokrát to byla Hluboká.

klika hluboka
Detail kliky na zámku, ze které by možná šlo dostat víc. Ale dveře jsou tak členité a zdobené, že by se těžko hledal úhel, jak by klika více vynikla.

Děkuji všem za účást.
Doufám, že jsem vás neodradil svým komentářem a již nyní se těším na hodnocení "linií", které je také rozpracované.

Dobré světlo a mějte kliku !

Sort:  

Ať jsem ji zabíral odkudkoli, pořád mi něco vadilo ;-). Ano stativ.

Haha... tak to je opravdu super, ze nemas mne za co chvalit :) tak ja se tesim i kdyz je to docela nepochopitelne ;) a ze jsem pridala jenjedny fotku, tak jsi moc na vyber nemel ;) promin

Jinak moc se mi libi klika od @ritxi Barevne podle mne super, a klika sama v sobe (mozna tak rict cesky?) velmi zajimava.

Snad Tě to neodradí ;) Tvé fotky mám rád.
Jinak "sama v sobě" by česky správně bylo "sama o sobě".

Díky :-) No na klice je vidět, jak ji lidé ochmatávají.

Heh, klika bez kliky :-)

Sešla se nám pěkná sbírka ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17