Pinned versie 2.0

in #greendeliverence5 years ago (edited)

image
Welkom op de 2e versie van mijn indexpagina. Deze pagina heb ik in het leven geroepen om zo meer inzicht te geven in steemit en alles er rondomheen. Natuurlijk ook om mijn boodschap duidelijker over te kunnen brengen.

Op deze blogpost zal ik mijn onderwerpen uitleggen zodat je makkelijker een onderwerp kan kiezen waarin je bent geïnteresseerd. Deze post is ook aan verandering onderhevig en zal dus wekelijks vernieuwd terugkomen. De belangrijkste onderwerpen voor nieuwkomers.

Even voorstellen

Omdat cheeta op my reageerde heb ik dit deel veranderd.
In mijn eerste indexpagina leg ik uit waarom ik dit ben gestart.

Meetup alldutch

Volgend jaar januari is er een meeting van alldutch members in Rotterdam. Heb je zin om te komen? Ga dan even langs het discord kanaal.

Rondkomen van 20 euro per week

Om te bezuinigen heb ik een wekelijks budged vastgesteld van 20 euro. In deze blogposts rapporteer ik mijn vorderingen plus af en toe een recept.
rondkomen van 20 euro per week

Homeblog

In deze blogposts heb ik het over mijn dagelijks leven zonder werk.
Homeblog

Aquaponics

In deze posts leg ik uit wat ik doe en hoe ver dit project is gevorderd.
aquaponics

Tradebots

Op dit moment heb ik maar 1 tradebot lopen die van profitrailer. Hier vind je de link naar de laatste post.
profittrailer update

Beginnerstips

Mijn eerste ervaring met steemit was whow waar... moet ik nu beginnen? Hier volgen een paar beginnerstips.

Bandbreedte problemen
Check je mana op steemworld
check je mana op steemd
The steemit etiquette
Busy de nieuwe blockchain facebook
Dsound hier kan je muziek op de blockchain zetten
D-tube is een blockchain YouTube variant
Steemfest is een jaarlijks evenement om de mensen van steemit te ontmoeten
Steemauto is een automatiseringstool voor bijvoorbeeld het volgen van een curationtrail
What is een curationtrail
Krijg een gratis upvote door te zweten met actifit
Steepshot is een blockchain instagram
share2steem is een handige tool om verschillende platformen met het steem account te verbinden
steemit worldmap is een kaart waar je je post op kan zetten
met steembounty zet je een bounty op je post om bezoekers van jouw blog te belonen
Dustsweeper is een must voor de beginner om meer uit jouw vote te halen
esteem is een app waarmee je posts kan lezen en schrijven
steemmonsters is een verslavend kaartspel op steem
een voter om steem beginners te helpen
markdown een shortcut naar de opmaak van jouw post

Extra steeminkomsten

Er worden verschillende loterijen en acties gehouden om extra steem te verdienen, hieronder is een lijst van verschillende acties. Mocht ik nog wat missen zou ik het op prijs stellen om hieronder te reageren zodat ik deze mee kan nemen in deze en opvolgende topics.

Curie wekelijkse reaktieaktie
Pundito wekelijkse loterijloterij
F-steemit 10.000 volgers loterij
esteem adventcalender win dagelijks prijzen

Rondvraag

Hieronder zie je een aantal eerdere berichten van mij. Kloppen deze nog zo nee wat klopt er niet meer aan?
Welke onderwerpen zou ik aan moeten snijden om meer Nederlands publiek te trekken.
Welke Tips en Truuks zijn er om legaal meer te verdienen zonder te spammen al heb je daar in het begin niet zoveel mana voor.
Ze zijn ouder en moeten opnieuw bekeken worden in verband met HF20 update.

beginnen met steemit
de bevestigingsmail
stel je eigen voor
maximale curatie inkomsten
introduce yourself

Witness

Ik ben een witness Ben je geïnspireerd door mijn posts en wil je mij steunen? Dan kan je voorgreendeliverence stemmen. Mocht de link niet werken kan je handmatig op mij stemmen door witnesses te kiezen en greendeliverence onderaan in te vullen.

Support

Mocht je nieuw zijn en hulp nodig hebben is er een Nederlands discord kanaal alldutch
Ook is er een alldutch pagina.

Sort:  

This post has been revived by steem-forever and will get extra rewards. This happens when a post is upvoted on steem-bounty.com after the 7 day post life.

Users can simple upvote via steem-bounty.com continously, so posts can live and earn rewards forever.
Authors can share their steem-bounty.com links and get upvoted forever.

We hope this will allow everyone to earn more meaningful rewards over longer timeframes than before.

Congratulations @greendelivernl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Aardig overzicht in hoeverre iets niet klopt weet ik niet. Zelf gebruikte ik Steepshot en nu Partiko. Bij.slecht internet is een app wel zo handig al kom ik er zelfs dan vaak niet in.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16