Tradebot Profitrailer update

image
Ik had twee tradebots lopen en ik heb er 1 uitgezet. Profittrailer heb ik naar de laatste versie gebracht en had deze nu een weekje draaien. Gisteren heb ik tijdelijk er 100 euro extra ingedaan das gewoon 1 etherium tegenwoordig. Verdween dit allemaal in bags.

Wat was mijn fout?

Ik had wat meer dan 100 dollar in de bot zitten maar de waarde is naar beneden gegaan. Omdat de waarde naar beneden is gegaan en ik hier even niet in heb gekeken verdween veel in bags. Ik heb wel mijn waarde verdubbeld met handelen maar ik had hier dus veel meer uit kunnen halen. Wanneer etherium straks weer zijn oude waarde of zoals ze zeggen 40.000 dollar aantikt heb ik dus wel ietwat meer. Maar om dat alleen maar in jouw account te laten staan kan je met dit handelen om zo zoals mijn bot eerder heeft gedaan winst te behalen.
Ok mijn eerste fout is... niet regelmatig mijn bot checken..
Mijn tweede fout is mijn waarde is naar beneden gegaan dus de bot heeft niet het vermogen om zich eigen uit de bags te handelen. De reden hiervan is ik heb 10 tradepairs lopen dat is voor dit bedrag veel en veel en veel te veel. ik had moeten downsizen naar maximaal 4 pairs.

De oplossing

Dat je tradingpair niet meer verder kan handelen in de dca is een verlies, want je bedrag waar je rente over wilt krijgen door te handelen staat nu vast.

image

Ptdefender grijpt die bag verdeelt deze in kleine stukjes en gaat hiermee aan de slag. Defender handelt en pakt de kleine winst marges mee, hiermee doe je het veries teniet en komt je bedrag dat vast is gezzet weer vrij.
Nadat het bedrag is vrijgekomen kan hier weer mee verdergehandeld worden.

Deze video legt alles ietwat beter uit. Ik werdt continu achtergehouden door die .... bags ze verkochten wel maar toch je mist weer die 1% rente per dag of een kans op veel meer.
Zodra ik uit deze bags ben zet ik de tradingpairs weer terug naar 4.
Ik zal regelmatig wat updates online zetten zodat julie ook kunnen zien dat mijn budged ook groeit wanneer de markt plat ligt.

Rondvraag

Hieronder zie je een aantal eerdere berichten van mij. Kloppen deze nog zo nee wat klopt er niet meer aan?
Welke onderwerpen zou ik aan moeten snijden om meer Nederlands publiek te trekken.
Welke Tips en Truuks zijn er om legaal meer te verdienen zonder te spammen al heb je daar in het begin niet zoveel mana voor.

Steemmonsters

Ook ik speel steemmonsters momenteel het is een andere manier om extra bij te verdienen.

History

Hier zijn eerdere posts van mij. Ze zijn ouder en moeten opnieuw bekeken worden in verband met HF20 update.

beginnen met steemit
de bevestigingsmail
stel je eigen voor
maximale curatie inkomsten
introduce yourself

Witness

Ik ben een witness Ben je geïnspireerd door mijn posts en wil je mij steunen? Dan kan je voor greendeliverence stemmen. Mocht de link niet werken kan je handmatig op mij stemmen door witnesses te kiezen en greendeliverence onderaan in te vullen.

Support

Mocht je nieuw zijn en hulp nodig hebben is er een Nederlands discord kanaal alldutch
Ook is er een alldutch pagina.

Ik heb ook een Engelstalig account die vind je hier.

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Congratulations @greendelivernl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 50

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73