גם כן חברה

in #hebrew5 years ago

לפני שלקחתי את הכדור הראשון צילצלתי לגילה. אנחנו קוראות לה גילה השמנה. כן אנחנו רעות. אבל היא לא טלית ביננו.

אנחנו עובדות יחד באחת מחברות הביטוח הגדולות בארץ. אני שונאת את העבודה הזאת. מרגישה כמו משרתת של קבצנים שתופסים עלי תחת. גילה ואני מיד התחברנו, היא יכולה להיות מאוד נחמדה כשהיא רוצה. היא הציגה עצמה בפני ביום הראשון ואני הייתי אסירת תודה.

מול צבא המטופחות והתככניות במחלקה, גילה נראתה כמו מישהי שקיבלה קלפים גרועים ולמדה לשחק איתם בשקט.

אני מודה שמחוץ לעבודה לא הייתי מתחברת לאחת כמוה. נותנת לקפלים שלה לבלוט בבגדים צמודים מדי, תמיד עם חבילת נשנושים בידיה... למרות שאני מנסה לצייר את עצמי מעל הדברים האלה, היא מפעילה אצלי את כל הביקורת שאני סובלת ממנה כלפי עצמי. אבל בעבודה חדשה את לוקחת מה שאפשר.

הייתי בהלם איך היא נותנת לגברים דוחים לגעת בה. וקינאתי בתשוקה שלהם כלפיה, למרות שהתנחמתי שלעולם לא הייתי יכולה להנות ממגע שכזה.

ועדיין

בדקתי אם היא יכולה להחליף אותי לפני שאני מבקשת מגיא יומיים חופש.
זאת הייתה טעות, היא לחוצת בית ככל שהקיץ מתקרב, בגלל הילדים שלה או לא יודעת מה ישר אמרה לי שבכיף ואהבה רק שהיא עצמה לא מרגישה טוב.

אז זרקתי את הנאמנות התאגידית שלי לפח. הרי הם יפטרו אותי ברגע אם ירצו. הודעתי שאני חולה

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72