Sort:  

Çok çok doğru katılıyorum size.Ama ben bunun içinde eğitiminde olduğunu düşünüyorum.Yurt dışında kaldığınıza göre mesela şunuda bilirsiniz ki bir yaya yola kendini attığında hemen araçlar durur ve yayaya yol verir.Bizde bu da tam tersidir.Bu öğretileri ve hoşgörüyü bizler küçük yaşlarda gerek ailemizden, gerekse öğretmenlerimizden eğitim dahilinde öğreniriz.Tabi işin içinde kültür yapısı denen bir olgu da vardır.Kültür de yine eğitimle gelen bir şeydir.Ben herşeyin başı eğitim olduğunu düşünenlerdenim :)

Söylediklerinize katılıyorum. Fakat bunun için çağ atlamamız gerektiğini düşünüyorum. Zira eğitimli kişilerde bir süre sonra sisteme ayak uydurup onlar gibi oluyor.

Evet her ne kadar bizim nesil kirlenmişse de gelecek neslimizi iyi eğitmemiz gerekiyor. Ama hepimize ve yöneticilere çok görevler düşüyor. Gelecek nesli ancak bu şekilde kurtarabiliriz.

Beyefendiler ve hanımefendiler yetiştirmeliyiz. Onlar öyle oldukça farkında olmadan bizler de değişeceğiz.

Malesef bizdə də bu böyle kardeş. Seherden gecenin karanlığına dek biiiiiip sesleri kulakları batırıyor. İnsanın beyninde uzun bir siqnal sesleri sinirli bir iz bırakır. Çok güzel anlatmışsın. Bu dediklerinin her şeyle alakası vardır. İnsanların keyfi na kadar yerinde ve rahatsa sabırlı oluyor. Bu gibi durumlar sabırsızlıkla ve dikkatsizlikle alakalı bence. Kendinden önce başkalarını da düşünmeyi öğrenmek lazım.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77