Ospitalean bakarrik. Gaur egun lau eragiketa egin behar dira. Ez dut ospitale ofizialik, ospitaleko ospitaleko medikua naiz.

in #hospital6 years ago

Ez dago inor etxean, bakarrik nago. Eta orain, sukaldeko ospitaleetatik etorri behar dut. Laneko janari eskasa ez da digeritzen.
Biryani gaur. Janaria iritsi bezain laster, telefonoa iritsi da. Kaixo, jauna, larrialdi-pazientea etorri da. Estatus kritikoa, etorri behar duzu
Baina orain, nire betebeharraren gainetik, esan diezazula Priyashree doktoreari. Ados.
Nire telefonoarekin lo egin nahi nuen. Gero Aponasen eskuetatik atera nintzen. Urte batean, ezin nituen erabat xurgatu. Laster joango naiz, egunean pazienteak ez zuen eragiketa egin, ez baitut dirua ordaintzen. Etzan, bai

qq.png

Ospitalera jaistea, Precious doktoreak ezin zezake aurre aurre aurretik aurre egin. Odola ikusten baduzu, izua bihurtzen da. Medikuak direla uste dute.
ICUra iritsi naiz.
Neska pazientzia, Haurdun. Norbaitek irabiatu du. Estatus kritikoa. Entregatu behar duzu. Miss Dearshree-ri galdetu nion. Bat-batean, atera eta esan zuen: "Ama ezin du umea salbatu, bi seme.

Operazio Antzora joan nintzen. Ezinezkoa da bi pertsona salbatzea, saiatu nintzen oraindik saiatu. Familia kideek neska gorde nahi zuten. Bi pertsona gorde ziren. Bat-batean, urdaileko makilak edo malkoak asko joan dira
Puntua eman nuen ongi. Jakin ondoren etorri zitzaidan, esan nuen: "Mutikoa ez da gelditzen!" Egun hartan nire haurtxoa zitzaidala izan zen nire amak josteko erabiltzen zuelako, pobreak izan nintzen, eta ni amari laguntzen nion.

qq2.png

Ez zait gustatzen edo ez duzu gustuko. Hona hemen nola ederra jostatzen den gaur egun, bai geroago aurkitu nuen Londoner senarrarekin edo hori egin zuen bere alabarengatik!
Hala ere, ez itzuli etxera gaur egun, gaur egun ezin dugu traizio traizio bat delako. Nah, hilketa bat izan behar da hemendik aurrera. Gizona josi behar da, asko lotu beharko du.
Stitch!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29