Ark promo kontes jawa version😄

in #indonesia5 years ago (edited)

Ing wayah sore, aku nyoba melu kontes sing digawe dening @catataniranda babagan mromosiaken Ark nganggo basa-basa lokal, uga katon seneng-seneng - Aku nyoba nggunakake basa Jawa amarga bojoku wong Jawa dadi aku nyoba nyuwun bantuan, mula nolak amarga dheweke ora ngerti yen aku nggunakake platform steemit saben dina dheweke mung nyuwun apa sing aku teken, apa ark, apa sing dikepengini, aku nyoba njelasake dhuwit utawa dhuwit digital nanging sayange dheweke ora kepengin

Siang hari ini saya mencoba mengikuti kontes yang dibuat oleh @catataniranda tentang mempromosikan ark menggunakan bahasa daerah,keliatannya seru juga😊saya mencoba menggunakan bahasa jawa karena suami saya orang jawa jadi saya mencoba minta bantuannya,awalnya menolak karena dia tidak tahu kalau saya menggunakan platform steemit ini setiap harinya dia hanya bertanya apa yang saya gambar apa itu ark apa itu steemit,saya mencoba menjelaskan tentang uang crypto atau uang di gital tetapi sayangnya dia tidak tertarik

Ing wiwitan, aku nyoba kanggo njlentrehake supaya aku bisa ngerti bojone Ark, ngerti Sbd lan steem, amarga amarga dheweke banget ngrungokake dheweke mung ngrungokake, aku uga nyoba ngajari dheweke babagan dompet Ark babagan fitur Ark supaya dheweke ngerti ing wektu iki aku uga ora kepengin amarga ora ana wektu lan sibuk kerja Aku uga nyoba nyuwun gambar kanthi nggunakake logo Ark sing aku digawe nanging dheweke takon sing pasuryan ditutupi amarga banget malu

Awalnya saya mencoba menjelaskan biar saya bisa mengajak suami saya mengenal koin Ark,mengenal Sbd dan steem,mungkin karena terlalu rumit baginya untuk saat ini dia hanya mendengarkan saja,saya juga mencoba mengajarinya tentang wallet Ark tentang fitur-fitur Ark supaya dia mengerti😊,untuk saat ini mungkin belum tertarik karena tidak adanya waktu dan sibuk bekerja saya pun mencoba meminta fotonya dengan menggunakan logo Ark yang saya buat tetapi dia minta agar mukanya di tutupi karena memang sangat pemalu
image
image

Lan kanggo kanca-kanca sing isih kepengin weruh babagan Ark, apa aran, dhuwit recehan Ark bisa thawed? Sampeyan bisa ndeleng ngisor iki, mangga mbukak link lan ora ragu-ragu kanggo takon

Dan bagi teman-teman yang masih penasaran dengan Ark,apa si Ark itu ,koin Ark bisa dicairkan ga?Bisa lihat di bawah sini,silahkan buka linknya dan jangan ragu untuk bertanya

https://steemit.com/arkindonesia/@anitacarolina/cara-deposit-sbd-dari-akun-bittrex-ke-wallet-ark-6b15ace0e98e2

https://steemit.com/arkindonesia/@anitacarolina/cara-mengirim-koin-ark-menggunakan-android-a63b8795dbc6f

https://steemit.com/arkindonesia/@anitacarolina/manfaat-kontak-pada-wallet-ark-anda-441f27730ed6f

https://steemit.com/arkindonesia/@anitacarolina/cara-mengirim-koin-ark-menggunakan-android-a63b8795dbc6f

https://steemit.com/arkindonesia/@anitacarolina/ark-dikenal-melalui-steemit-71931634f941a

Yen ana tembung sing ora ngapa-ngapa, muga-muga aku uga sinau akeh, ayo kanca-kanca nyebar swiwi Ark ing platform iki supaya Ark bakal luwih dikenal lan ing acara kontes aku pengin nyoba ngundang qurator Indonesia yaiku @levycore lan @aiqabrago kanggo bisa melu ing kabeh program Ark, nuwun sewu yen ana tembung sing salah kok

Kalau ada kata-kata yang kurang berkenan maaf ya,harap maklum saya juga masih banyak belajar,mari kawan-kawan kita lebarkan sayap-sayap Ark di platform ini agar Ark semakin di kenal dan pada kesempatan kontes kali ini saya ingin mencoba mengajak para qurator indonesia yaitu @levycore dan @aiqabrago untuk bisa berpartisipasi dalam segala program-program Ark,maaf yaa kalau ada kata-kata yang salah😄
image

Alamat wallet saya

Aenp2SMDNrrwaQiaB9BDyt6h56ym5WiGRh

Ana uga warta anyar kanggo para pecinta Ark saiki sing pengin toko, utawa pengin dhuwit reca sing arep digawe dhuwit kanggo mungkasi dening link iki sing digawe dening @syarrf😊

Ada kabar baru juga nih untuk para pecinta Ark sekarang yang mau belanja,atau ingin koin ark nya di jadikan uang bisa mampir ke link ini yang telah di buat oleh @syarrf😊

[https://facebook.com/groups/291015204878308](https://facebook.com/groups/291015204878308
image

Salam
By @anitacarolina
image

Sort:  

This post contained some typos in its mentions that have been corrected in less than a day. Thank you for your quick edit !

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Yes thks @checky I have replaced it

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Mantul tenan 😄😄

Posted using Partiko Android

Ealah iso boso jowo tah Mas @catataniranda 😊

Ora iso mas.. Itu mah kebetulan aja 😄😄😄

Posted using Partiko Android

Congratulations @anitacarolina! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 550 posts. Your next target is to reach 600 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Ngakak guling2 😂

Hehhhehe nyambung kg mb😂

Posted using Partiko Android

Ntr nyoba pake bahasa sunda ahh..😂🤣🤣

Buruan bikin😂

Posted using Partiko Android

Ntr kl kg males..🤣🤣

Makin ma'nyus deh si Mpo nita

😂😂😂mantul nang ndi plis??

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71