Merhaba Steemit / Hello Steemit

Merhabaaaaaaa!!!!

Buraya yeni geldim :) bana iyi davranın :) bi süredir dışarıdan takip ediyordum :) başka bir arkadaşım tavsiye etti ve kayıt oldum :) umarım burada güzel şeyler yaşarız :)
Üniversite öğrencisiyim şu anda tıp okuyorum ve ileride yurt dışına gezmek istiyorum :) buradan harçlığımı çıkarabilirim umarım :)
Mesleğimi çok seviyorum ama sanırım uygulamasını yapmayacağım... Bunu ileride konuşuruz :)
İngilizce bilmiyorum ama google translate kullanacağım :)
Kayıt olmadan önce beğendiğim bir kaç profili takip etmeye başladım :) bide diskort uygulaması gerekiyormuş ama ben indirmeyi düşünmüyorum...

İsmimi vermek istemiyorum anonim kalmak istiyorum. Ama yinede görünüşümü merak edenler için profil resmi koydum :)

Anime severim :) sizlere de sevdirmeyi düşünüyorum :)

Bloglarımı düzenlemek için geliştirmek için bol bol zamanım var her şeye katılmak istiyorum her yarışmaya en güzel blogları göndermek ve yeni arkadaşlar edinmek istiyorum :) Bunun için bana kodları anlatan yazıları atar mısınız? :)

Gif kullanmayı çok severim, 9gag takip ederim bol bol :)
Şimdilik bu kadar yeter, görüşürüz :)

giphy.gif

Hellooo!

I just came here :) treat me well :) i was following from outside :) or my friend came and recommended me :) i hope we will have nice things here :)
I am a university student and I am studying medicine and want to travel abroad in the future :) I hope to share my tuition from here :)
I love my job very much but I think you say it in the future ... We will talk about it in the future :)
I do not speak English but I will use google translate :)
I do not think I've escaped your disco practice ...

I do not want to give a name, I want to stay anonymous. But for those who are interested in the look at the profile I put the profile picture :)

I like anime :) :)

I have plenty of time to improve your time for my blogs, you have to send them to everything. :)

I love to use Gif and I follow 9gag a lot :)
Enough for now, we will see you :)

Sort:  

merhabalaaar çok teşekkür ederim :)

Merhabalar hoşgeldiniz :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz, gelmeyeceğinizi söylemişsiniz ama bekleriz yine de. Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

sote.jpg
Bu post @soteyapanbot tarafindan rastgele secilerek oylanmistir!
Son 24 saatte oylananlar
Kara tahta listesi
Rastgele ozlu soz

People don’t use a product because of the great design; great design helps them use the product.
Great Post!

Hoş geldiniz :)

hoş bulduk :)

Hoş geldiniz, isminizi vermeyip fotoğrafınızı koymanız da ilginç bir yaklaşım olmuş. Umarım keyifli vakit geçirir ve eğlenirsiniz :))

fotoğraftan bulacak kadar veri tabanına ulaşabiliyorsanız haklısınız :) teşekkürler :)


Welcome to Steemit @drfrostgirl!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Welcome to Steem, @drfrostgirl!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 2351 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus 2.12 : Rewards Tab.

hoşgeldin doktor :)

merhaba hoş buldum sizi de takibe alayım ilk izlenim önemli :):)

merhaba hocam hoşgeldiniz, umarım steemitten beklentilerinizi alırsınız. discord uygulamasındada nick name kullanabilirsiniz yani kimliğiniz gizli kalır, discordu kullanmanızı tavsiye ederim çünkü türk kullanıcıları için güzel projeler ve az da olsa upvote alabilirsiniz.

merhabalar :) projeleri takip ediyordum dışarıdan gelir gelmez katıldım :)

hoş geldiniz o zaman :) sağlıkçılar çoğalıyor :)

Welcome to steemit @drfrostgirl. Join @minnowsupport project for more help. Checkout @helpie and @qurator projects.
Send SBD/STEEM to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Send SBD/STEEM to @tuanis in exchange of an upvote and support this project, follow for random votes.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75