Köyümden Selamlar

in #introduceyourself6 years ago

Herkese merhabalar, bu benim ilk yazım. Birkaç gün önce blocktrades sitesi üzerinden para gönderimi yaparak hesabımı açtım ve anlamaya çalışıyorum. Sanırım biraz anladım. Gördüğüm kadarıyla çoğunuz kendi isimlerinizi kullanıyorsunuz. Ben başlangıçta bazı kişilerin yaptığı gibi anonim kalmak istiyorum.

Doğada takılmayı ve bahçe işleri ile uğraşmayı seviyorum. Burada da bu konularda yazılar yazmayı, resimler paylaşmayı planlıyorum.

Şu anda bulunduğum yer güzel bir köy. Köy diyince hemen dağ başında iletişim olmadığı bir yer aklınıza gelmesin. Burası şehre yakın ve araçların şehirler arası güzergahında sıklıkla kullandığı bir yolun kenarında bulunuyor. Kahvehanelerimiz, hiper marketimiz, lokantalarımız, kahvaltılık restoranlarımız, dinlenme tesislerimiz, benzin istasyonumuz, civar köylerinin tamamının buraya geldiği büyük bir nalbur dükkanımız falan ne ararsanız var.

behçem.jpg

Burada ben de farklı farklı işlerde çalışıyorum ama asıl mesleğim başka. Bir sinirle şehirden kaçarak buraya geldim. Ufak bir iki bahçem var ve ihtiyaçlarımı karşılayabilecek kadar ekim yapıyorum. Fazla gelenleri farklı şekillerde değerlendirerek de kazanıyorum. Zamanla bunların hepsini anlatırım size.

Daha önce internette blog sitesi açma girişimlerim oldu ama ilerletemedim pek. Youtube'da gezinirken bu siteyi farkettim ve kayıt olmak istedim. Geçen yaz kazandıklarımı buradakilerin ve kuzenlerimin gazına gelerek bitcoine yatırmıştım hala yükselecek diye kandırıyorlar beni. Çok zarar ettim çok. Bari bir işe yarasın diyerek hesabımı blocktrades'e para göndererek açtım. Telefon numaramı vermek istemedim buraya.

Birkaçınızı az çok tanıyorum artık, paylaştıklarınızı okudum. Araştırmalarım sonucunda güzel çalışmalar yapan projeler gördüm. Özellikle hede platformunu çok beğendim. Kuşadası grubunun yaptıklarını gördüm. Tryardım hesabının beğendiği yazıları okudum. Hepsine katılmayı düşünüyorum.

Bana kişisel olmadığı sürece sorularınızı yorumlarda sorabilirsiniz. Tavsiyeleriniz varsa onları da söyleyebilirsiniz. Arada ben de sizlerin başını ağrıtabilirim. Mesela fotoğrafları ben çekiyorum, bunlar için kaynak belirtmem gerekiyor mu?

Doğaya yatırım yapın, kazanan geleceğimiz olsun.

Sort:  

aramıza hoşgeldiniz..🙋‍♀️

Hoşbulduk, teşekkürler.

Doğa ile içiçe olmak insana terapidir. 😃
Steemite hoşgeldiniz 😃
Yazınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Tavsiye olarak Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için TR etiketini en başta kullanmanızı tavsiye ederim ☺️
Başarılar dilerim .

Evet doğa rahatlatıyor insanı. Hoş buldum. 😃
İlk yazıda introduceyourself i en başa koyulması gerek diye okumuştum, bundan sonra tr yi alırım başa. Teşekkürler, size de başarılar.

Welcome to Steem, @koylu!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 2846 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus 2.17 : Tips.

Welcome to steemit
download.png

Join us on our Steemschool discord
using this link
https://discord.gg/2F74XX9

And get to learn about various niches...
Photography, arts, poetry, business amongst others...

THERE IS A 5000 SBD CONTEST GOING ON

The interesting part is we have people all over the world and we help each other grow...

There are over 6k steemian ready to support your growth on steemit

Best wishes 👏👍

I came to discord channel, thanks

@koylu, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Aramıza Hoşgeldiniz..
Sorunuzu cevaplayayım kendi fotoğraflarınız için kaynak belirtmenize gerek yok..

Hoş bulduk teşekkür ederim.
Discord dan bir arkadaş yardımcı oldu o konuda, kaynak vermene gerek yok dedi sizin gibi :)

Welcome to Steemit, koylu! Best wishes for a very wonderful journey here on Steemit! It is very nice to meet you.

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Teşekkür ederim, discord kanalınıza katıldım dün. kagantrky arkadaş sorularımı özelden de cevapladı sağolsun.

Hoşgeldiniz, çok güzel bir giriş yapmışsınız. Paylaşımlarınızı merakla bekliyorum.

Çok teşekkürler, her gün yazmaya çalışacağım. Umarım beğenirsiniz.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82