Siema, ja od Carrionera! / Hi, Carrioner told me about this.

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Cześć!

Mam na imię Remigiusz, zachęcony przez wyżej wspomnianego założyłem konto.
(W sumie jak na razie wydaje się fajne, dzięki @carrioner )
Planuję tu blogować i może też nagrywać jakieś filmiki.

Studiuję informatykę (specjalność: programowanie), a hobbystycznie zajmuję się grafiką komputerową.
Na powitanie pokażę wam misia, którego wymodelowałem. :)

mis.png

Hi Guys!

I'm Remigiusz (I know, it's hard to pronounce, you can call me Remo.).
I was encouraged by Carrioner to sign into Steemit.
I have a plan to run a blog here and maybe uploads some videos too.

I study informatics (programming) and as hobby I create 2D and 3D arts.
We (me and my Teddy bear) say hello!

PS. I know, my English is awful. I try my best.

Sort:  

@remgal, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Witaj!
Jeśli w przyszłości będziesz dodawał posty o tematyce programowania, to polecam tagować: #pl-programowanie. Dzięki temu będzie większy zasięg i szansa na więcej głosów :)

Dzięki za radę :D
A wiesz może czy jest jakiś tag o modelowaniu 3D?

Z tego co widzę to nie ma, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby taki tag zapoczątkować :) Ważne tylko żeby się zaczynał od pl-. Tutaj można zobaczyć najpopularniejsze tagi: https://steemweb.pl/categories.

Upvocik również ode mnie poszedł ;) i mnie również zachęcił i Carrioner i Woglan do założenia konta na steemit ;)

Nie ma sprawy, twórczość czy to grafiki komputerowej, czy tradycyjnej jak najbardziej doceniam i wspieram w miarę możliwości ;)
Teraz przyuważyłam Twój opis - ja właśnie skończyłam(w sumie policealka)szkołe Technik Informatyk, a z programowaniem DOPÓKI nie chodzi o javescript/php to jest git :P właśnie czekam do końca sierpnia na wyniki egzaminów z e13 i e14 ^^

Będę Trzymał kciuki :D

Dzięki ;)
Ładnie komentarze Ci komentarze się posypały, gratulacje 😃

Połowa to moje odpowiedzi XD

I bardzo dobrze 😊 z tego co dostałam info to trzeba się udzielać często i również postować w miarę regularnie i często

A intra w 3D byś robił

Dopiero uczę się animacji w Blenderze, ale myślę, że nie byłoby większego problemu. :)

Hi and thanks. :D

Upvote za misia (nie za Carrionera ;)). W sumie myślałem, że to foto...

Własnoręcznie wymodelowany ;)

W następnym poście pokażę jak to wygląda w programie przed renderem. :D

Cześć, Mógłbyś zrobić buźkę temu misiu? bo taki smutny trochę :) Powodzenia na steemit.

Może jak znajdę trochę czasu to spróbuję. ;)

Hii, welcome to the steemit.

Enjoy your journey here. Glad to have you

Thanks a lot. :)

Dzięki :D
Możesz obczaić jeszcze misia przed renderem.
Wrzuciłem dziś jego screenshoty. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17