[PL] Cześć wszystkim!

in #introduceyourself6 years ago (edited)

[EN] English version here / Angielska wersja tutaj.

Cześć, jestem tu nowy, więc wypada się przywitać:

Kim jestem?

Nazywam się Kamil, mam 30 lat. Od 10 lat mieszkam we Wrocławiu, gdzie aktualnie pracuje.

Widok na Boke Kotorską - Czarnogóra
Widok na Boke Kotorską - Czarnogóra

Co robię?

Z zawodu jestem programistą, a IT zainteresowałem się za łepka, gdy poznałem co to GNU/Linux. Tak zaczęła się moja przygoda z Open Source. W czasach liceum byłem dość aktywnym członkiem forum debian.pl, gdzie starałem się pomagać ludziom i poszerzać swoją wiedzę Unixową. Po studiach przypadek sprawił że zostałem programistą, a nie "linuksiarzem" - i tak już zostało. Z tamtych czasów pozostał jednak sentyment do Open Source - niestety dawno w niczym się nie udzielałem, ale chyba pora to zmienić :)

Droga na Sveti Jure - Chorwacja
Droga na Sveti Jure - Chorwacja

Lubię jeździć...,

  • raczej daleko niż blisko;
  • raczej wschód niż zachód;
  • raczej tanio niż drogo;
  • raczej bez dokładnych planów.

W moim jeżdżeniu cenię sobie niezależność, dlatego własny pojazd i namiot zabieram zawsze (chociaż nie zawsze używam).
Do tej pory jeździłem motocyklem, który powinien być już zabytkiem (rocznik '87), ale dzielnie znosi trudy podróży w 2 osoby, więc na emeryturę go nie wysyłam. W tym roku przesiadłem się na samochód, ponieważ do ekipy podróżniczej dołączył Ursus - owczarek niemiecki.

Wcześniej było tak..
Wcześniej było tak...
... a teraz jest tak

Z powyższych powodów spędziłem trochę czasu na Ukrainie, zjeździłem Bałkany, miałem wypadek motocyklowy w Mołdawii i udało mi się dwukrotnie odwiedzić Krym (jeszcze przed jego aneksją).

To może na księżyc?
To może na księżyc?

Plany na najbliższą przyszłość - miesięczna włóczęga po Ukrainie, dalsza przyszłość - Azja centralna ( z psem).

 On też lubi jeździć
On też lubi jeździć

Podczas takich wyjazdów zdarza mi się robić zdjęcia i o dziwo niektóre nawet nie są złe ;) Nie uważam się za fotografa, ale myślę że kilka z tych zdjęć mogą być warte pokazania. Więc będę się tutaj nimi chwalił :)

Gagarin, Maradona i Che
Gagarin, Maradona i Che

Co zamierzam tu publikować?

Po co tutaj właściwie jestem? Czasami fajnie jest zrobić coś co zaciekawi innych, dlatego postaram się opisać ciekawsze miejsca w których byłem, dodając do nich kilka zdjęć, lub odwrotnie: dodać kilka lepszych zdjęć z opisem co to za miejsce.

Brakuje tylko bunkrów i mercedesa

W przypływie weny może popełnię jakieś artykuły dotyczące IT: coś związanego z GNU/Linuksem, i/lub programowaniem.

Jak tu trafiłem?

Dawno, dawno temu trafiłem w sieci na informacje o Bitcoinie gdy jego cena wynosiła jeszcze kilka centów, dodałem do zakładek "do przeczytania później" i tak do tej pory tam leży. Podobnie było z STEEM, ale jakiś czas temu przypomniał mi o nim @nero12 w jednym ze swoich filmów na youtubie (btw. polecam jego kanał). Tak więc poczytałem trochę no i jestem ;)

Bunkry są, twierdza też
Bunkry są, twierdza też

Nie wierzę w kryptowaluty.

Więc po co tutaj jestem? Bo nie wieżę też w USD, EUR i PLN. Wartość waluty to nie kwestia wiary - waluty krajowe mają wartość bo stoi za nimi gospodarka, co powinno stać za STEEM'em? Wydaje mi się że interesująca/wartościowa treść, będę się więc starał dołożyć swoją cegiełkę. Jeśli STEEM wypali to fajnie będzie mieć kilka groszy z tego, jeśli nie, przynajmniej pozostanie jakaś treść która (może) kogoś zaciekawi.

Miś, Zatoka kości - Macedonia
Miś, Zatoka kości - Macedonia

aloha!


My steemitworldmap / Mój steemitworldmap

Sort:  

greetings, velmafia

Be very welcome to steemit social network. I've been here since February of this year and I'm really enjoying. I participate here actively every day. Here, we can learn a lot by reading other people's posts about content that interest us and we can post our own content, helping people within our areas of expertise, training our writing, making a kind of "therapy" because, writing helps us to reflect on our knowledge and we will be slightly paid for it. I hope you enjoy.

My main tip is: before you begin to post your content, read the posts by teaching staff how to use this network, about how to write good text, how are the coins sbd, steem and steem power, how to advertise your text using the discord by example, votes issues and other things.

Other than that, we are always available. If you have any questions, go ahead.

Good afternoon!!!! Welcome!!

Welcome to Steem Community @velmafia! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Welcome nice to have you here , maybe you are lucky to be joining when steem is at a really low price . When price is low less people are posting and you have a better chance to earn steem . I highly recommend you post a lot and keep on posting . Till you get to at least 15 Steem Power. Don’t give up . I don’t recommend you buy Steem Power but I do recommend you post often till you get to 15 Steem Power. If you can not post go ahead and make sure to vote at least 6 times when you wake up and 4 times when you are going to bed . No more and no less.

Welcome to steemit family! Good luck! I am sure that you will fully enjoy your journey here:)

Witaj! Życzę ci powodzenia na platformie. Widać, że masz o czym pisać więc na pewno będę tu zaglądać :)

Czy mam o czym pisać? To się dopiero okaże gdy zacznę pisać coś więcej niż tylko przywitanie ;)


Welcome to Steemit @velmafia!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings!

raczej daleko niż blisko;
raczej wschód niż zachód;
raczej tanio niż drogo;
raczej bez dokładnych planów.

Oo, to moja filozofia też :)

Witam kolejnego podróżnika i fotografa na Steemit!

PS Po polsku pisze @saunter-pl

PS 2 Koniecznie wpadnij na nasz czat! Zawsze coś się dzieje, pomagamy i jest miła atmosfera (przeważnie).

I o to właśnie chodzi. Czym skromniej podróżujesz tym więcej widzisz. Europa jest nudna, Wschód można ciągle odkrywać. A już myślałem, że jestem zboczony swoim podejściem do takiego podróżowania. Qrcze jestem świeżak, zagłosowałem sam na siebie, jak to teraz odkręcić?

Oj tam zaraz podróżnik - po prostu jeżdżę tu i tam :)

Урсус прекрасен:))

cześć Kamil :)
rozkręć sie, znaczy rozgość :)

Hello interesting article! I follow you, and you follow me. Let's develop the power of Steemit together, so we can achieve more! Upvoted your post!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64060.81
ETH 3129.62
USDT 1.00
SBD 4.17