שוב דו שיח בין חרשים

in #israel6 years ago (edited)

שוב דו שיח בין חרשים אריק איינשטיין שזה אני ועוזי חיטמן שזה אחי : וזה החל בפוסט שהעלתי של משהו ברשת :

הגיון של המציאות:
התקופות הכי ארוכות של שקט היו כאשר נתניהו היה ועדיין ראש ממשלה
דווקא בתקופות של משא ומתן לשלום היה רעש ומהומות ולא פחות מ 2000 קורבנות של "שלום"
נתניהו לא מבטיח שקט ולא מבטיח שלום, נתניהו מבטיח בטחון והרתעה שלשיטתו יוביל למצב סביל ואולי אולי לשלום
פרס, ברק ואולמרט הבטיחו שלום שהוביל לאן ?
לאור עובדות אלו, לא ברור לי מהי ההגדרה של "אסון"

זו תגובתו של אחי ואני עניתי :

אני חושב פשוט שאבי גבאי יתנהל יותר טוב ויהיה מסוגל לפתור את הסיכסוך למען ילדינו ונכדינו. לפחות להתחיל איזשהו תהליך שיתן תיקווה .כבר אמרתי קודם שהמפתח הוא לחסל את שילטון החמס ושביבי וגם ליברמן הבטיחו לך לפני הבחירות והם משקרים לך ומה שהם עושים זה להפך הם מנציחים את שילטון החמס ובכך מנציחים את הסיכסוך וזו בכיה לדורות זה האסון ואתה לא מבין אני לא יודע למה הרי לשנינו יש את אותם גנים.?

ואחי השיב:
יש לנו אותם גנים אך כנראה שבהבנת הנקרא, הבנת המציאות וסתירות פנימיות אנחנו כנראה שונים.

  1. סתירה פנימית:איך תחסל את שלטון החמס אם הפתרון שאבי גבאי כנראה יציע זה דו שיח מדיני איתם. דו שיח עם ישות שמצהירה בגלוי ובבוטות שכל רצונה זה השמדתה של מדינת ישראל. אולי באמת תספר לי איך אבי גבאי יחסל את שלטון החמס?
  2. הבנת המציאות:הסכמי אוסלו שנמשכו לא מעט שנים יצרו מציאות של אלפי הרוגים ועשרות אלפי פצועים. האם אתה מסכים אם עובדה זו?
    האם תקופה זו של אוסלו לא היתה אמורה לתת איזושהי תקוה שאתה כה כמה לה.

ואני עניתי:
אני לא מתיימר לדעת מה אבי גבאי יעשה בדיוק אבל בהנחה שיצור אמון יותר טוב עם אבו מאזן והרשות .הפלסטינית יוכלו יחד לטכס עצה איך להחזיר את הרשות הפלסטינית לשילטון בעזה .אסור שאף חיל ישראלי נוסף יהרג או יפצע למען שחרורם של העזתים המסכנים משילטון החמס זה צריך לבוא מצידם ואנחנו כמובן יכולים לעזור בתמיכה של האמריקנים וכל העולם.

וניראה שיהיה לזה המשך..

Sort:  

Congratulation chucha530! Your post has appeared on the hot page after 21min with 6 votes.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87