על אופטימיות ומהלכים שחמט

in #israel6 years ago

תגובה של מישהו:
, האם אתה רומז שלגבאי יש תוכנית ללא פינוי מתנחלים, שתהיה מקובלת על הפלסטינים. ...... האם קראתי נכון ?
ואני אומר:אני לא מהמקורבים אבל אני מניח שאם ציפי ליבני לא תצליח לקדם את תכנית ההיפרדות כראשת האופוזיציה בניויורק תמיד תהיה לגבאי האופציה להציע תכנית חלופית שתיטיב גם איתנו וגם עם הפלסטינים. אולי יש לו תכנית כזאת באמתחתו רק שהוא שומר אותה לעצמו עד שתגיע שעת הכושר לכך
והוא לא מוותר;
: לא מאמין בגבאי...... אם הוא ישים תוכנית אמיתית על השולחן, אני אביט באנשים שעבדו על התוכנית, ורק אחר כך בתוכנית עצמה.

ואני מוסיף:
בינתיים יש תכנית שידועה לכל שציפי ליבני נמצאת היום בעמדה הכי טובה כראשת האופוזיציה בכדי לקדם אותה כאשר ביבי כמובן ישים את כל המגבלות האפשריות בכדי שתהיה קשה לעיכול לפלסטינים. התכנסות לגושי ההתישבות גבולות 67 פירוז מנשק ואחריות ביטחונית שלנו על כל השטח .ניראה אם זה יתקדם.כולנו מקווים שזה יקרה ההיגיון אומר שהפלסטינים צריכים להסכים אבל אצלם אי אפשר לדעת .אני חושש יותר מטירפוד על ידי הבית היהודי כי הם לא יוכלו לשאת פינוי נוסף של התנחלויות.

והוא עדיין לא מוותר;
, לאנשים אופטימיים קל יותר בחיים, ובמובן זה אני מקנא בך.
ואני מסכם:יהושע שלומי מה קשור אופטימי ?מחשבים מהלכים כמו בשח מט ומכוונים לטוב אני חושב שצריך להעריך את גבאי שנתן לציפי ליבני את הכח להשפיע על תהליך השיחות הוא לא היה חייב.אם התוצאה תהיה הסכם שתי מדינות כמו שאתה רוצה גם כן אז אתה צריך לתמוך אבל דווקא בזה אני לא אופטימי

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75