תמיכה שלא תלויה בדבר.

in #israel5 years ago

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=295105721337684&id=2137029799861259

![]() אני כותב: בשעה שאהוד ברק אומר את כל הדברים הנכונים שאבי גבאי וציפי לבני אומרים מדוע הוא לא חוזר על תמיכתו החד משמעית באבי גבאי ?הרי תמיד תהיה שמורה לו הזכות לאמר את דעתו ולהשפיע גם כאשר אבי גבאי יהיה ראש ממשלה אז יש כמובן אחד שקופץ: מה...יש כאן עוד אנשים שחושבים שאבי גבאי מסוגל להוביל את המחנה הציוני להחלפת השלטון הרע ולהתמנות לראש ממשלה? ואני אומר:

כ.....ן ....כי גם אהוד ברק חושב ככה נישמע על זה בהמשך
ואז נופל לי האסימון לפוסט הזה מתשובתו של המגיב;
אתה מתכוון אליך...אז אין ספק שאתה אדם נדיר! המשתייך לקבוצה שבסקרים נספרה כ 4% בלבד החושבים כמוך.

ואני עונה:
אבנר ראובני
4% החושבים כמוני שכמו פח השמן שהיה אמור להספיק ליום אחד של אור והספיק לשמונה ימים .אז באותה קונוטציה 4% שחושבים כמוני שיטו את הבחירות לטובת ניצחון של אבי גבאי. אותי מרגיעה העובדה שיש עוד 4% אנשים שחושבים כמוני כאשר את מרביתם אני לא מכיר בכלל ואני לא לבד שחושב ככה.כלומר שאין פה אינטרסים , דילים או קומבינות אלא היגיון צרוף ושכל ישר .זו תמיכה במועמד שלנו לראשות ממשלה שלא תלויה בדבר

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62661.87
USDT 1.00
SBD 3.76