המשך המסע .

in #israel5 years ago

הרבה אנשים שואלים אותי אם חזרתי לארץ..
אז החלטתי לשתף אתכם במסע.

כולכם יודעים שעזבתי את הארץ בסערה .

זה קרה בערך ככה : הבנתי שאין עתיד לעסקים הקטנים בארץ , החלטתי למכור את העסקים ולחתוך מהארץ , בחרתי לעצמי את הודו .

השארתי את כל הצ'קים להסדר אצל העורך דין וחתכתי , הייתה לי טיסת קישור באמסטרדם ,
ושם פשוט כתבתי פוסט ופתחתי על כולם , על הרשויות על מצב העסקים בארץ עד שזה דחף אותי לכתוב על זה ספר , הגעתי לארמבול להום סטאר הזמנתי קפה טורקי , הגיע אלי איזה בחור סטלן ושאל אותי , אתה לא זה מחיפה שהיה לו סושי , בהתחלה קצת מופתע , אמרתי שאני לא מזהה אותו ושאני מצטער .

התחיל לצחוק ואמר לי, יא סטלן אתה מופיע בכל מקום , ראיתי את הפוסט שלך בכלל בצינור לילה .

ואני בכלל הבטחתי לעצמי שאני לא הולך להכנס לפייסבוק בשנה הקרובה .
ולנסות להתחבר למקורות.
בזמן שהייתי בהודו פגשתי את אהבת חיי
יומיים אחרי שהגעתי לארמבול ,
מאמינים באהבה ממבט ראשון ,
גם אני לא האמנתי , אחרי שטיילנו ביחד בכל הודו במשך כמעט שנה , היא הייתה צריכה לחזור לארץ .

נפרדנו ואלה היו ה4 חודשים הכי קשים שהיו לי , מצד אחד אני גר במדינה שאני הכי אוהב בעולם מצד שני , אפי שלי לא איתי החלטתי לחזור בשבילה לארץ , האהבה ניצחה .

החלטתי להפתיע אותה , היא סגרה לי טיסה חודש קדימה .
בשביל להראות כמה היא אוהבת אותי .

ואני הלכתי באותו הרגע לסוכנות נסיעות וסגרתי טיסה ל4 ימים אח"כ.

כמו מבצע צבאי מתוכנן היטב , היא חשבה שאני בכלל בדרך לטיול לדרום , ונלחצה כי לא הייתי זמין , עשתה לי התקפי קנאה מרחוק , כמו שרק אהובתי יודעת לעשות .

ובפנים חייכתי חיוך של וואי אפי אני הולך להפתיע אותך .

אמא אספה אותי מהשדה ובלי לחשוב פעמיים נוסעים בדרך לפגוש את אפי .

אמא שלי תירצה בזה שהיא הביאה לה מתנה מהודו והיא עכשיו באזור .

ואפי בכלל בישיבה עם חברים.

כולי כמו פקעת עצבים , חייב לראות אותה .

מחכים,שתגיע אני מתחבא מאחורי מחסן , ומחכה לראותה בשנית .

ואז יוצא החוצה ומפתיע אותה , והיא כאילו לא בטוחה שאני אמיתי , שומטת הכל מהידיים ומחבקת אותי , את החיבוק שרק אפי שלי יודעת לתת .

אז לשאלתכם , חזרתי לארץ כן כן ..

סיימתי לכתוב את הספר שלי ועכשיו נמצא בישורת האחרונה .

נמצא בתהליך פשיטת רגל עם צו איסור יציאה .

אני מצאתי אהבה ,אחת כזאת שאין לה מחיר .

אחת כזאת ששווה להתעורר בשבילה כל בוקר , ולחשוב על חיים אחרים .

image

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17