יום כיף בלגו פארק עם הילד

in #kids6 years ago (edited)

היינו כבר פה שהבן שלי היה קרוב לגיל 3 ביחד עם גרושתי שאז הייתה עוד אשתי.

זוהי האטרקצייה של הלגו למי שרוצה לשחק יותר בלגו והיא נמצאת בלה פארק , פארק פרס חולון. במקביל ישנה עוד אטרקציה שקשורה בלגו בנמל תל אביב של תערוכה של לגו ופעיליות שלפי הפרסומת גם נראה נחמד אבל החלטתי לקחת אותו לפה (יותר קרוב :)).

לא קניתי כרטיסים מראש אז שהגעתי ישר הייתי צריך להתעסק בלהפעיל את ההנחות דרך האפליקצייה של לאומי קארד ואז גיליתי שאין לי מספיק הטבות בכרטיס..למזלי בדיוק איזה אמא אחת פנתה אלי משמיים ורצתה למכור לי שני כרטיסים שהזמינה בטעות ב100 ש"ח לשניהם! זאת במקום 120 ש"ח שהייתי משלם אם בכלל הייתי מוצא כרטיס לאומי קארד שיש לו הטבות בכלל ואם לא אז 240!

הדבר הראשון שבלט לי איך שנכנסנו למתחם זה שהוא השתנה מהפעם הקודמת. מסתבר שהם משנים כל שנה אטרקציות שזה נחמד. במקום קרב לייזר, וחנות שופרסל מיניאטורית היה קרוסלה וגלגל ענק ובאנגי.

מבחינת הלגו עצמו הרגשתי ירידה במבחר . יש איזור עם לגו ענק שמאפשר לבנות טירות בגודל אדם רק שהילדים שם גומרים את החלקים בשנייה ולא נשאר מספיק למי שרק נכנס.

לגבי הלגו הרגיל , גם עכשיו יש עמדות בנייה רבות במרכז שאפשר לשבת בהן ולבנות ובאמצע של כל אחת מכונה זורקים אליה חלקי לגו והיא מסיעה אותם למקום מרוכז ומפילה אותם שם. משום מה זה מה שהלהיב את הילד שלי הכי הרבה וגם את שאר הילדים הרבה יותר מהבנייה עצמה.

מה שמאכזב אותי במתחם של לגו שזה תמיד חלקים בסיסים "זולים" אתה מצפה שיהיה לך מגוון יותר מעניין של לגו מנושא מסויים כמו לגו טכני למשל שזכור לי מהילדות. הייתי מבקש מההורים כל יומלדת ערכה חדשה של לגו כזה שמאפשר לבנות כלי רכב מעניינים כמו דחפורים ומשאיות שאפשר להניע עם שלט.

כזו ערכה למשל היתה לי שהייתי קטן! הייתי מכור רציני
וגם כזאת בדיוק:

במתחמים האלה כנראה החליטו שזה יהיה מורכב מדי לתחזק .. אבל בפעם הקודמת היו עמדות עם לגו קצת שונה אז עכשיו התדרדר מעט.

סה"כ זה די משעמעם לאטרקצייה ליום שלם גם להוה וגם לילד, התור לגלגל ענק זז מאד לאט ואחרי שעתיים רצינו כבר ללכת אבל איכשהו נשארנו עוד שעה בגימבורי שביציאה בזמן שאני כמעט נרדמתי :)

בקיצור, העביר לנו את הזמן אבל הילד לא נרדם באוטו בדרך חזרה , כנראה לא הוציא מספיק אנדנלין ואני פחות אוהב אטרקציות כאלה..

1.jpg
2.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85