Steemite Makale Yazmama Nedeni Para Kazanamamak Mı?

in #kusadasi6 years ago

Ben aynı fikirde değilim.
Eğer basitçe para kazanmak için Steemit'e gelecekseniz, gelecekte kazanamayacağınız kardan daha fazla hayal kırıklığına uğrayacaksınız. Steemit büyük başarılara imza atıyor. Buraya katılan yaklaşık 2,000 ila 3,000 Türk var ve bunların hepsi ünlü blogcuları olma fırsatına sahip.

Gelecekte daha fazla makale yazıldığında ve daha fazla kullanıcı olduğunda, bir ünlü bir blogcu olmak daha zor hale gelecektir.
Peki ünlü bir blogcu olursanız ne olur ?

Steemit sürekli iş modelini geliştiriyor.
Sürekli değişiyor ve Steemit'in alabileceği karların çoğu kullanıcılara dağıtılıyor.
Ünlü blog yazarları karlarının çoğuna hak kazanacak.

Şu anda birkaç dolar kazanmadığınız için makale yazmıyorsanız ünlü bir blogcu olma fırsatını kaçırıyor olabilirsiniz.

Sort:  

Geçmişte facebook, instagram ve twitter da olduğu gibi ilk başlayanlar şuanda ciddi derecede ünlü ve hatrı sayılır miktarda paralar kazanmaktadır. Bence steemit de geleceği temsil edecek platformdur. Bizlerde geleceğin sosyal medyasına erken başlamış kişileriz bu konuda çok şanslıyız bu yüzden miktarları önemsemeden kaliteli makale yazmamız da fayda var.

Burada yazmış olduğumuz her yazı bizlerin gelecekte size referans ve aynı zamanda ün katacaktır. Tabi bu yazılar kaliteli olması gerekmektedir. Gelecekte görüşmek üzere :)

Dediğiniz gibi bu fırsat henüz kaçmış değil, Steemit'te henüz çok fazla insan yok ve burada ünlenme fırsatı diğer platformlara oranla daha yüksek. Tam anlamıyla bulunmaz bir fırsat diyebilirim. Aslında burada yapılan her paylaşım ya da yatırım geleceğe yatırım diyebilirim.

ben yazmaya devam etmeyi düşünüyorum bunun için geldim umarım hedeflerime ulaşabilirim :)

Bir şeyler yazmak ve bunu alışkanlık haline getirebilmekte ayrıca güzel.

Ben de henuz çok para kazanamıyorum, ama geri dönmek fikrinde de değilim. Çünkü dediğiniz gibi-ünlü bir bloqçu olmak isterdim-neden olmasın?
Hem yazı yazmayı çok seviyorum ve bu yüzden Steemit benim için yeni bir ufuk. Kendimi burda ifade etmeye çalışıyorum ve bu hoşuma gidiyor. Para kazanmak da iyi olurdu tabii, ama sabr etmek ve emek vermek lazım burda. Yazınız için teşekkürler, çünkü kalbimden haber vermiş bu yazı.

Ben keyif için yazıyorum çoğunlukla hoşuma gidiyor yazmak aklıma gelen güzel şeyleri burada paylaşmak bunu okuyanların geri dönüşleri falan iyi şimdilik

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85