Üye Toplamak İsteyen Kendi Reklamını Yapsın

in #kusadasi6 years ago (edited)

Ben bu günlerde oy veriyorum ve oy verirken sık sık karşıma reklam yapan kişilerin yorumları çıkıyor.
Dalga geçip görmezden geldiler ve şimdi @kusadasi ekibinin zorluklarla getirdikleri kişileri kolayca kendi kanallarına götürmeye çalışıyorlar.
Kuşadası ekibinin pazarlama için ayrı bir ekibi var, bu yüzden her gün web sitelerinde sürekli olarak Steemit'i tanıtıyorlar.

Eğer ikiyüzlü bir şekilde gelecekte bu durum devam ederse tüm gücümü kullanacağım.Bu sorundan kolay bir şekilde vazgeçmeyeceğim.
Başkalarına sebepsiz yere yardım eden kişilere dikkatli olmalısınız.
Peki ben neden yardım ediyorum? Ben insanlara destek verip yardım etmeliyim ki elimde olan sp değeri artsın. Elimde olan sp iyi kullanamazsam steem değeri düşecektir.Bu şekilde benim kesin bir sebebim var. Fakat bu insanlar neden Türk halkını destekliyor? Sakladıkları bir nedeni var.
Bu neden de belli.

Hiçbir şey bilmeyen kişileri kullanarak iyi bir şeyler yapmış gibi göstererek Balinalardan oy almaya çalışılıyor.
Üye toplamak istiyorsanız, kendi tanıtımınızı ve reklamınızı yapın.Üyelerimizin tüm gün uğraşıp çalışarak getirdiği üyeleri tek bir yorumla kazanmaya çalışmayın. Şimdiye kadar hiçbir reklam yapmıyordunuz, şimdi başarılarımızı çalmak ikiyüzlülük ve hırsızlıktır.

Bu davranışlar sürekli devam ederse ben downvote yapmaya başlayacağım.

Sort:  

her zaman @kusadasi ekibinin yanındayız nede olsa tr de en güçlü ekip ve dahada güçlenicez

Merhaba. Destek için upvote yapabilirmisiniz? Şimdiden teşekkürler @falcon99

keşke isimlerini de yazsaydınız bizler de bilseydik. Bu sayede @kusadasi ekibinin katkılarından faydalananlar tavrını koyardı. Belki bu sayede yapılan iyiliklere karşı vefa görevini yerine getirirdik.

Umarım insanlar birbirlerine yardım eder ve bunun bir insan prensibi olduğunu fark ederler. Başarılar diliyorum

Kimse kimsenin emegini calmamali , bir yerlere gelmek icin cok caba gosterilmesi gerek , sizin yaptiginiz gibi!

Asla bi @kusadasi olamayacakalar , bu platformda bu yerlere geldiysek size cok sey borcluyuz , umarim dahada buyursunuz-buyuruz hep beraber!

Genel olarak türk insanı maalesef ki başka bir arkadaşının veya kişinin başarısını çekemiyor..

Sana katılıyorum

@try-market hiçbir şeyden haberi olmayan insanlar var hedef tahtasını gizli tutmayın bence herkes kimin ne olduğunu görsün

Gerekli olduğu zamanda daha önce yapıldığı gibi raporlamalar yapılacaktır.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83