Sort:  

Glad to see you came to visit Slovenia.

I can also see that you have become a STEEMstem curator while I was gone from Steemit. Congratz.

Glad to see you again! What have you missed... We've got a local language community *(be free to write in SLO), Steem was 3-4$ (even 8$ for a day), there were 2 steemSTEM Meetups, one of them in CERN. steemSTEM got the support from Utopian. And I'm about to move to SLO, to do some physics :D

Have you bought that camera?

Nisem kupil kamere. Je bilo vse skupaj predrago. Grem raje smučat konec leta v Avstrijo za par dni.

Prideš študirat fiziko v Ljubljano?

Preveč sem star za študije. Prihajam na Štefan, imeju tam kakšne nore mikroskope, vse custom made. Služba mi se bo začnela od Januara.

Koliko pa si star? Ne vem če si kdaj kje omenil ali pa sem mogoče zgrešil.

Kakšne mikroskope pa? Optične, SEM, AFM...?

32 let, PhD že 5 let.

State-of-art im je STED z FLIM,
a ukvarjaju se sa - vsem. Imeju celični lab, raziskuju nano delice, imeju projekt s Optotek Ljubljana (medicinska optika). Zelo dobri

http://www.lbf.ijs.si/

STED slike od tega laba sem že videl ja. Zelo so dobri, čeprav jaz o biofiziki nimam kaj veliko pojma.

Za koliko časa pa prihajaš v Slovenijo?

Zdaj sem v FRA da končam papirje, potem grem v SRB, zmagam vizu, in - SLO (verjetno 1.1.)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75