Teşekkürler MahiyetindesteemCreated with Sketch.

in #life6 years ago

İlk yazdığım yazıda neredeyse hiç etkileşim almayınca pek yazma isteğim gelmemişti burada. Burası için değil de kendim için yazdığımı düşününce tekrar yazmayı denedim ve biraz zorlu bir süreçten sonra hızlıca bir şeyler karaladım. Aslında düzenlemek de istiyordum ama bu seferlik böyle olsun diyerek fazla değişime uğratmadan yayınladım.

Bu kadar etkileşim alacağını düşünmemiştim. 100 ün üzerinde oy geldi ve birkaç tane de yorum. O yorum yapanlar sanırım ileride hep hatırlayacağım kişiler olacak. Hepsine ayrı ayrı teşekkürler. Özellikle @sudefteri ve @oguzcan . Yazımı C2 küratör ekibi ve @trliste ekibi de oylamış. Öncelikle bunların ikisi nedir, ne değildir diye araştırdım. İkisinin de arkasında @damla arkadaşımızı gördüm. Tekrar teşekkürler böyle bir katkı sağlayıp yazmak için motive sağladığınız için.


Kaynak

Okudukça yeni şeyler keşfediyorum burada. Daha güzel bir görünüm için markdown kodlarıyla biraz daha içli dışlı olmam gerekiyor sanırım. Onlara biraz yoğunlaşacağım. Sonrasında normal yazılara devam edebilirim.

25 olan reputation puanım da bu oylar sayesinde 30’a yükselmiş oldu. Bir yandan botlar hakkında biraz daha araştırma yapmak istiyorum. Zamanla hepsi oturacak inşallah.

Arada sırada yarışmalar düzenlendiğini de görüyorum, şimdiye kadar katılma fırsatım olmadı. Kendime uygun bir şey bulduğumda katılmayı düşünüyorum. En son süper kız kardeşler diye birilerinin steemit’teki insanları da işin içine katarak bir hikaye yazılması isteğini gördüm. Pek kimseyi tanımasam da bir kendimi deneyeceğim bakalım.

Burada para kazanmak için yazmaya çalışılırsa güzel bir gelir elde edileceğini düşünmüyorum pek. Bazıları da kendini fazlasıyla zorluyormuş gibi geldi bana ilk gözlemlerime göre. Biraz rahat olmak gerek burada.


Kaynak

Aklıma Good Bad Ugly (İyi Kötü Çirkin) filminden güzel bir replik geldi.

  • Bu dünyada iki farklı insan vardır, boynunda ip olanlar ve o ipi kesebilenler.
  • Eğer yaşamak için çalışıyorsan neden çalışarak ölüyorsun?
  • Annem hep şöyle der, "Hayat bir kutu çikolata gibidir, ne elde edeceğini asla bilemezsin."


Kaynak

Son satır Forrest Gump filminden bir ekleme. Kendimizi fazla zorlamadan hayattan keyif alarak çalışmalıyız. Burada da kimin size ne katacağını bilemezsiniz.

Sort:  

Arada sırada yarışmalar düzenlendiğini de görüyorum, şimdiye kadar katılma fırsatım olmadı. Kendime uygun bir şey bulduğumda katılmayı düşünüyorum. En son süper kız kardeşler diye birilerinin steemit’teki insanları da işin içine katarak bir hikaye yazılması isteğini gördüm. Pek kimseyi tanımasam da bir kendimi deneyeceğim bakalım.

Katılımınızı bekliyoruz :) yazınızı okudum ve çok beğendim.

Annem hep şöyle der, "Hayat bir kutu çikolata gibidir, ne elde edeceğini asla bilemezsin."

Gerçekten doğru söylenmiş bir söz.

Hayat bir kutu çikolata gibidir, ne elde edeceğini asla bilemezsin.

@kahvesizlik burdaki sürpriz çikolata galiba:)

Aynen çok uymuş :))

:)) bitter gibi de olabilir ama acı çikolata, teşekkürler.

hmm bitter en sevdiğim🙆‍♀️

Sanırım kaçırdım yarışmayı artık son zamanlarda pek aktif olamadım kusura bakmayın, bir sonraki sefere artık. Teşekkürler.

Bir dahaki sefere bekleriz 👍

bunu bir söz olarak kabul ediyoruz o zaman:)

gülümseyerek okudum özellikle kovboyları görmek çok hoşuma gitti🙆‍♀️
2haftadır izleyemiyorum kendimi boşlukta gibi hissettim şimdi:)

ben teşekkür ederim siz yazın biz de keyifle okuyalım:)

Kovboyları görünce hemen sen geldin aklıma 🤗😘

kovboylarla anılmak çok hoş..🙆‍♀️💕

Steemitin prenses kovboy kızı 😘🤗

Kovboylarla eşleşmişsiniz sanırım burada, genelde yorumlarda falan denk geliyorum. baycan hanım da öyle söylemiş yukarıda :))

Müsait oldukça yazmaya devam edeceğim inşallah, teşekkürler.

:)) evet kovboylara fısıldayan sudefteri👧
1aydır izlemediğimi fark ettim yukardaki yorumu görünce🙅‍♀️
yarın yani pazar sabahı bunu telafi edicem 🙇🏻‍♀️


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations @kahvesizlik! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Resteem and Resteemed added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

'Kendin için yazmak' ne kadar yerinde bir deyiş, okunmak için değil yazmak için yazanlar anlar ;)

Congratulations @kahvesizlik! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 200 upvotes. Your next target is to reach 300 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @kahvesizlik! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Here are the winners
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64804.67
ETH 3109.79
USDT 1.00
SBD 4.27