Loop'ta Ne Var? - Fhin , Irreversible

in #life5 years ago (edited)

Dün, Charlotte'ın Dirty'sini ararken mazide tozlarla asılı kalmış o kadar güzel sesleri hatırladım ki Sevgili Steemian Dostlarım, şahsi hikayemin tebessümlü flashback lerinden biriyle maziye ulaşıp bu güzel sesleri tozlarından arındırdım, arındırıyorum.

Screenshot_20190311-021852_Spotify.jpg

Zaman! Sen ne yamansın be! Ne toleransın var canlıya ne de eyvallahın var mekana! Yaşanmışlıklar mı?Senin umrunda olduklarını hiiiç sanmıyorum. Öyle ki, karşında anlamını yitirmeye başlayan söylenceler olmaktan öteye geçebiliyorlar mı? Meçhul. Kendilerini hatırlatmayı unutmuş anılar ve yaşanmışlıklar, her ne kadar üstleri tozlanmış olsa da, o anların müziģiyle kendilerine hafızalarda sahne bulabiliyor, ey zaman!
Yine tebessümler, yine maziler... falan da falan!
Güya loop'a aldığım ve geçmiş makul günlerin çağrıştırıcısı olan bir şarkıyı paylaşıcaktım sadece. Neyse! Gecenin melodramik perileri üstüme melankoli tozları üflemeyi ihmal etmedikleri için yazılacak kelimelerin beni hüzünlü gece bekçiliğine itmesinden korkuyorum. Belki de sadece müziktir! Who knows!
Son bir neyse daha. Kulaklığı takıp, fhin'in güzel çalışmasının detaylarını paylaşıp kaçıyorum.

İyi dinlemeler,

@octobre

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77