konorterik bera

in #life6 years ago

Bere burua jaistea kanpoan ez dira ikusgai. beste laguntza militarra jende komunetik (taldea erradikala ယူဆရသူ arabera) tokiko kazetari kanpoan ere ihes egin dute herrialde hautsita atera ဖျက်တဲ့. saihestu ahal dut sentitzen dut.
Jendeak esaten zidan bezala.
Zehazki. Ez dute jendea behar. Legeak ez da onartzen badu ez da onartzen (baita gaur), itzultzeko gogoz. Eta apustua sortu baitira autoaren atzean. behar bezala erabaki zuten zeure burua.

Izar haurrekin goranzko .... 2 urte edo irakasle bat, ဆရာမကြီး batzuk မျို့ MET 2 nengoen gazteak.

  1. ဆရာမကြီး urte gazteagoa, irakasle izan ziren, kateak tradizionala errespetuz izan dira. ... ... besterik gabe, apur bat gehiago, apalki makurtuko dute apalki makurtuko da. (Errespetuz eta lotsagabe ezberdinak Hardcover.) 😆😆😆 me dut bihurtu helduak bezala, egun batean apalki gurtzen ditut neure esperantza handia errespetuz konorterik bera behin eta berriro amesten for .....
    Zer gazte bat ezagutu dut, Ezin dut ikusi gaztea ex sartuz. (Beraz, gabe ... ezin ordaindu zer dira joan blokeatzeko. 😄😄😄)
    image
Sort:  

Wow beutifull

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79