Our Lovely Family

in #life6 years ago


Source

Sei hilabetek lana utzi zuten. Familia nire emaztea da orain.

Duela bost urte ezkondu ginen. Etxe etxean, inor ez zen inor inor baztertuko familiako bizitzan, inolako arazorik gabe.

Gaur egun, ez dut nire emaztea okupatzen. Ez du lo. Norbait etorri zen etxera, eta esan zuen mutikoak zerbait esan behar zuela: nola izango litzateke emaztea senarrarekin lan egitea?Egun batean, Kalamek esan zuen barre egiten zuela haurra sentitzen ari zela barre egiteko. Haurra exekutatu baina lan mota batean, haha.

Egia esan, lan bat bilatzen ari naiz baina ez dut lan ona lortzen. Berriki, jendearen hitzak entzun nituenean, hobe nuke Bandarban utzi nuenean, nire lana alde batera utzita. Ez dut lanik, jendeak nola funtzionatzen duen esaten duen jende askok, Nilima (nire emaztea) ezkonduta dagoen bitartean.
Nire lana utzi nuen baina ez nuen arrazoirik gabe utziko. Egun batean, buruak bulegora deitu zuen eta esan zuen: "Bandarbaneko adar berria adar berrian dagoJendeak zure bulegoko erabakia bidali behar dizu ". Esan nuen - Jauna, ez da posible Bandarban joatea. Familia osoan nire herenean eta hilabete batzuk lehenago, haurraren egoera horretan dagoena, zein izango da Bandarban? "Baina buruzagiak kontatu du berehala, ez baduzu joan nahi, eman erregenina". Hurrengo egunean ez genuen ezer egin behar, erretinaren gutunazala bidali ondoren, langabetu liburuan izendatu genuen.

Emaztea oso maite dut, gure lehen semea duela zazpi hilabetez jaio zen, nola miyazal batean kartzelatua izan zen, ezpainen gainean makurturiko malkoak, aurpegi gabeko aurpegia betea, beti begiak jiraka zituela. Bandarban, nire emaztea eta nire gurasoak alde batera utzita, ezin nuen lanik utzi.

Lanean utzi ondoren, jende askok gauza asko esaten ditu: "Bai, Soha bhau kamai khaye-k gauza batzuk entzun ditut, lanean aritu eta umeak elikatzeko umeak elikatzeko erabiltzen zuen, alaba jaio behar zuen". Batzuek barre egiten dute bidean berriro ikustean.

Nilima, ordea, batzuetan triste eta triste egiten dut jendearen hitzak entzuten dituelako: "Zergatik ez dute jendeak esaten dutenari buruz hainbesteraino esaten? Ez badituzte jan, etorriko dira edo jan egingo dituzte? Eta ez duzu lana utzi nahi. Ez zait axola hori guztia kezkatu ".

  • Zenbat denbora jasan dezakete pertsona? Eta gainera, zerbait egin behar dut, arazo asko duzu.

Oma da hori? Esan dut hori? Arazoak dituzu Egun osoan zehar, babu jatea mantentzen duzu, jaten, arropa loak aldatzen, bayatake-ren arropa aldatzen eta sukaldatzen ari zaren bitartean lau gauza horiek egiten dituzu? Beraz, ez kezkatu, lan ona ikusiko duzu zenbait egunetan.

Nilimak etxearen atea hartu zuen eta esan zuen: -Ez duzu ahaztuta emaztea duzu egun osoan zehar emateko. Ez dago emaztearen garaia, ezta?

  • Oi ala zara?
  • Bihar bulegoa ez dago.
  • Hori guztia da.

Ez dago gure bihotz maitemindurarik. Ezkontza geroztik, orain arte sekula ez genuen eztabaida bat izan, horregatik, sarritan ematen dit scuffle bat eta ez du zalantzan jartzen. Goitik behera eman dut - gehiegi ulertzen al duzu?

Hainbat urte igaro ondoren, Bombay-era iritsi nintzen Irudien Goi Mailako arduradun gisa. Lana nirea bihurtu da. Nilimak bulegora itzuli eta afaldu eta teilatuara eraman ninduen. Pixka bat esan nuenean, Nilima bankearen lana nirea bihurtu da. Gauean gaueko 11etan, oraindik ere argi zegoen inguruabarren ondoan, Nilimak haurrek bezala pozten hasi zen.Euririk ez du hodei bat eskatu beharrik. Ez dut lotu, ezta hura lotu behar dut? Isilik eserita, bere errugabeen edertasunaren poza ikusi nuen. Jakina, begietan poztasun malkoak daude. Nire lagun guztiei, nahiz eta behin ere, zorionaren harribitxia preziatua erosi zidan emakumea harritu zidaten.

Hiru urte geroago, istorioa
Familia bizitza oso pozik dago gurekin. Mutilaren izena garbi dago. Hiru urte eta erdikoa da. Bitartean, Siminek familiako kide berriak gehitu zituen. Simineren jaiotzaren ondoren, Nilimak lana utzi zuen. Oso lanpetuta dago haurrekin ikustera hurbiltzeko Batzuetan beharrezkoa da arrautza-argiak gogora ekartzea,

Nilima andreak ahaztu egin zaitu egunkari bat egun osoan munduan eserita dagoela. Ez al dakizue ama-amari? Nilima besarkada aurpegia burmuinean irribarre lotsati batekin. Pixka bat igaro ondoren, belarria xuxurlatu egin nuen,
"Bihar, bulegora ez dago bihar".

Sort:  

Hi

Hello

Hi

Hello

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Hi, we have voted on your post because you have posted your article to either food, recipe, recipes, cooking or steemkitchen #tag. Steemkitchen is a brand new initiative where we want to build a community/guild focused purely on the foodie followers and lovers of the steem blockchain. Steemkitchen is out of the conceptual phase and growing each day. We would love to hear your thoughts and ideas.

We are almost ready to Launch the first Decentralized Recipe and Food Blog Website that will utilize the Steem BlockChain and its community to reward contributions by its members.

Please consider joining us at our new discord server https://discord.gg/XE5fYnk

Also please consider joining our curation trail on https://steemauto.com/ to help support each other in this community of food and recipe lovers.

Kind Regards

@steemkitchen

Ps. Please reply “No Vote” if you prefer not to receive this vote and comment in the future.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05