Wala Unta Tay Kalimtanay


Gigikan sa litrato

Apan ang mas sakit, inyo kining
malipayong gidawat.
English, Korean, French, Japanese
Kabalo ka ana tanan apan pangutana,
sa kadaghan linggwahe nako
naa kay nahibal-an?

Lami pa gyud ko, lami’g mga pagkaon.
Kinilaw, suman, binangkal,
kana tanan imong gisalikway
kay mas ganahan man kag burger, French fries ug hotdog.
Wala gyapon ka kaila nako?

Sige kini, last na lang.
Ako diay to imong gipasakitan,
Ako diay to imong gibyaan ug gibaylo sa lain.
Ako diay to imong gisalikway.
Wala gyapon?

Ako diay imong gigikanan.
Ako diay imong inahan.
Ako diay ang PILIPINAS.
Wala naka kaila nako no?
Nalimtan na gyud ko kay
gibaylo naman ko nimo.
Palihug lang balik na nako.


Pirme ko nagahisgot sa pilipinas para mumata na ang mga tawo kung unsa gyud ang mga problema, hinungdan aning atong lungsod nga gipuy-an. Gahimo ko og mga balak aron lang mapagawas nako akong kahiubos og kasakit nianing pamuyo-a.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted by the communal account, @steemph.cebu by jerylmaeada being run at Teenvestors Cebu (Road to Financial Freedom Channel). This service is exclusive to Steemians following the Steemph.cebu trail at Steemauto. Thank you for following Steemph.cebu curation trail!

Don't forget to join Steem PH Discord Server, our Discord Server for Philippines.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98