Het gaat nu snel gebeuren - Live stream enthousiasme

in #live6 years ago

Het is bijna een maand geleden dat ik voor het laatst wat van me heb laten horen. Druk, druk druk. Maar het leven is goed en ik zit vol met ideeën. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik graag wil gaan live streamen, en dat komt nu echt dichtbij. Ik hoop voor het einde van de zomer verschillende live streams te hosten. Dat ga ik doen op twitch maar ook ga ik dlive proberen. Ik ga hoofdzakelijk in het Engels streamen.
De ideeën die ik heb borrelen al een tijdje in mijn hersenpan en het lijkt me leuk om te gaan doen.



Afbeelding komt van reddit

Dit is wat ik wil gaan live streamen:

Koken. Ik ben vele jaren van mijn leven kok geweest. Ik ben gediplomeerd kok en bakker. Ik heb 8 jaar in Zwitserland, Luxemburg, Italië etc. gewerkt als kok. Ik weet wat ik doe :-) Het lijkt me leuk om een soort van kookprogramma te maken, camera op de keuken gericht en bakken maar.

Poker, een van mijn hobby's, ik speel gemiddeld 3x per week een pokersessie. Mijn gemiddelde buy-in is 5,50 dollar en ik speel mtt, sit&go's en soms wat spin&go's.

EFT, dat zegt je misschien niks. Dat betekent Emotional freedom techniques. Ik beheers dat goed en kan mensen live hun emotie's helpen veranderen.

Cryptokitties, blockchain en cryptocurrency. Mijn interesse voor blockchain heb ik sinds 2012 en dat is nooit overgegaan. Hierover heb ik wel wat ideeën maar ik voel me vergeleken met andere streamers een beetje een noob als je ziet welke kennis ze in huis hebben. Ik zie wel.

Filosofie. Ik hou me al 15 jaar, bijna dagelijks bezig met de filosofie van Abraham Hicks. Law of Attraction. Dat heeft mijn kijk op het leven positief veranderd, misschien zijn er mensen die hierover willen praten, ik ben er gek op! Love it :-)

Meditatie. Hoe wil je nu meditatie gaan live streamen David? Ik zet s'morgens gewoon de live stream aan, om 5 of 6 uur, en ga 20 minuten mediteren. Als ik iets, ooit aan iemand mag adviseren dan is dat; GA MEDITEREN. Ik voel tegenwoordig innerlijke vreugde, en wie wil dat nou niet?
Het valt voor nieuwkomers in dagelijkse meditatie niet mee om die 15 minuten eerder op te staan s'morgens, ik wil daarin anderen inspireren. Nu wil ik elke dag met veel plezier beginnen met mediteren omdat ik de waarde ervan voel.



Het lijkt me geweldig om veel kijkers te krijgen maar uiteindelijk doe ik deze dingen toch al elke dag. Het zullen verschillende streams zijn maar ik zal er vast en zeker wat laten vallen, ik heb maar zo-veel tijd in de week. Maar hé, groot dromen he!?

Ik ga een goede desktop computer kopen met 1 of 2 goede camera's en een microfoon. Ik zal het nog allemaal nog moeten leren want ik wil daarnaast ook de highlights van mijn live streams op youtube, of zo, te plaatsten. Ik denk dat Dlive een goede manier is om het "vak"te leren :-) Het moet wel mooi en leuk zijn. OBS studio leren, videobewerking leren. Ik schat mezelf handig in, dat lukt me wel.


verjaardag op Regihoeve.jpg

Ik ga mijn privacy wel weggeven maar daar heb ik nu wel vrede mee. Iedereen mag weten wie ik ben want ik heb niks tegen niemand.

Ik wens iedereen een mooi weekend en laat me weten wat je van mijn plannen vind.

Vriendelijke groet,
David

Sort:  

Bordenvol :-) plannen! TOF!
En de onderwerpen lijken buiten de cryptokitties allemaal op mijn lijf geschreven. Koken, EFT, mediteren dat kan ik doe ik en heb ik nog steeds honger naar. Poker wil ik dol graag leren, ik ben nou eenmaal een enorme spelletjes fanaat, liefst van al gewoon Catan in al zijn vormen, maar speel graag alles, ik denk dat ik in mijn kasten wel aan 200 spelen kom! MAAR... Ik ben ook een gelegeheid gokker, een jaar of wat ook moderator geweest bij Mariagames. Was heel leuk, ik moest het gokgedrag van mensen in de gaten houden en een vriendelijk praatje aan knopen als ik vond dat het wat overboard ging, en polsen of hun gokverslaving het normale leven niet in de weg stond. Moeilijk en heel erg leuk. Maar Poker begrijp ik nog niet echt en zou ik wel graag doen.
Fijn dat je na een maand weer terug komt! Welcome back! Op het moment plaats ik hooguit een vraag of een foto op steemit, en af en toe eens een blog. Helaas vind ik hier nog geen echt klankbord, en heb ik vaak het gevoel in mijn uppie maar wat te zitten raaskallen en ben blij met de paar cent die ik er voor krijg. Succes!

Leuk dat je van EFT af weet. Ik beheers dat heel goed. honderden mensen geholpen met veel succes.
Meditatie doe ik elke dag, al jaren. De sleutel naar goed voelen :-)
Ik plaats ook af een toe een berichtje maar er komt dus een live stream aan.
Poker leer je door het veel te spelen en te studeren. Als je net begint moet je met lage inzet spelen want je word van tafel gespeeld als je niet weet wat je doet. Je bent van harte uitgenodigd eens naar mijn streams te komen kijken. Dat zal ergens in september beginnen.
Bedankt voor je leuke commentaar, mooie weekend :-)
David

ook voor jou een heel fijn weekend en ik kom zeker kijken. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89