Macro test

in #macrophotography6 years ago

Last week, I wrote that I was expecting new macro equipment. Macro rings arrived and so I went to testing. I first started using the Canon EF 50 / 1.4 lens and it looks like I stay with him too. On static stuff is perfect. Insects will use Canon EF 200 / 2.8 better because of the greater distance from the object. I also bought a cheap round flash, but because it does not have synchronization, it can not be used as a flash, but only as a light. And because the LED lights up after what the camera take a picture. And to this macro competition I chose this picture.



_M4A4022.jpg
Be sure to click on the image to view full screen!


Categorymacrophotography
SettingsISO 2000, 50mm, F11, 1/200s
CameraCanon 7D Mark II
LensCanon EF 50/1.4 + 31mm Extension tube
LocationPrague, Czech republic

Minulý týden jsem psal, že očekávám nové macro vybavení. Macro kroužky dorazily a tak jsem se vrhl na testování. Jako první jsem začal používat objektiv Canon EF 50/1.4 a vypadá to že u něho i zůstanu. Na statické věci je naprosto ideální. Na hmyz bude lepší používat Canon EF 200/2.8 kvůli větší vzdálenosti od objektu. Dále jsem pořídil levný kruhový blesk, ale vzhledem k tomu že nemá synchronizaci tak ho nelze používat na jako blesk, ale pouze jako světlo. A to z důvodu, že diody se rozsvítí až po tom co fotoaparát vyfotí snímek. A do dnešní macro soutěže jsem vybral tento snímek.


Thank you for the upvote, comments and following.

Sort:  

Jak se říká, kdo umí umí, kdo neumí, čumí. To čumím!

Tohle byl opravdu jen testovací snímek. Dneska jsem si hrál s jiným objektivem a přírodním světlem a z toho jsou teprve fotky. Dlouho jsem neměl takovou radost z focení jako dnes. Zítra vyzkouším další techniky co jsem nastudoval. Najdu zajímavý objekty co se mi doma všude válí a budu si hrát.

Já zas, pokud nebude průtrž mračen, vyrazím zítra fotit do Prahy. Pořád jsem si o focení nic nepřečetl... Sázím stále na atraktivnost objektu a svou schopnost k tomu něco snad zajímavého napsat.
Mám promyšleno, co chci nafotit a co k tomu chci napsat. Ale jak to budu fotit, to se rozhoduji až na místě. A řídím se intuicí, aby to podle mě dobře vypadalo, ne vědomostmi.
Taky mě to baví.

Hello @softa,
i just want to inform you, that a user who steals all of my content, also steals content from you, to share it on his Soda Profile to make some money.

I just wrote a blog post about this guy...

-> Plagiarism - The skills of a professional Photographer?

Thank you for the warning.

You're welcome... :)

Můžeš dát nějakou makro foto hádanku ;-)

Dobrý nápad, tohle by jistě nikdo neuhádl co to je, pokud to někdo nemá doma. Zatím pořád zkouším co je možný, takže kytky, mušle a tak. Ale časem se chci vrhnout na abstrakce.

Netuším ,co to je :-) Že by nějaký přístroj s knoflíky? Hudební nástroj?

Je to vrchní část čtečky karet od Kingstonu, taková ozdoba aby to nebyl jen rýhovaný plech.

Tak to bych neuhádl :-)

I can't say what it is bit looks nice, looks really nice and I like also the edit. Good job!

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-10T09:02:21
Account Level: 4
Total XP: 818.41/1600.00
Total Photos: 60
Total comments: 1
Total contest wins: 11
And have also received a 0.48 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

You got a 1.96% upvote from @postpromoter courtesy of @softa!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85