Detektyw Krzysztof Rutkowski stracił prawo jazdy

in #magnapolonia5 years ago


Ponad dwukrotnie przekroczył dopuszczalną prędkość w terenie zabudowanym prywatny detektyw Krzysztof Rutkowski. Policja odebrała celebrycie prawo jazdy.

59-latek jechał mercedesem przez Będominek koło Nowej Karczmy (woj. pomorskie) z prędkością 112 km/godz. Rajd został nagrany przez wideorejestrator w nieoznakowanym radiowozie, którym poruszali się funkcjonariusze kościerskiej drogówki.

Rutkowski przyznał się do złamania przepisów i przyjął mandat w wysokości 400 złotych oraz 10 punktów karnych. Policja zatrzymała mu prawo jazdy na trzy miesiące.

Prywatny detektyw potwierdził w rozmowie z Radiem Gdańsk, że doszło do takiej sytuacji i wyraził skruchę. – Przez kilkanaście lat nie miałem ani jednego punktu karnego i jeździłem wyjątkowo ostrożnie. W środę podróżowałem z Gdańska, gdzie spotkałem się z matką zaginionej Iwony Wieczorek. Jechałem do Bytowa. Spieszyłem się, bo była to sprawa alarmowa – tłumaczy Rutkowski, który wiele lat temu utracił prawo do prowadzenia działalności detektywistycznej.

/Radio Gdańsk/


Posted from my blog with SteemPress : https://www.magnapolonia.org/detektyw-krzysztof-rutkowski-stracil-prawo-jazdy/

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75