Marek Jurek prawdopodobnie nie wystartuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego

in #magnapolonia5 years ago


- W tych wyborach ja swojego miejsca na żadnej z list z której kandydowałbym z przekonaniem nie widzę Wyczerpałem swoje próby budowania szerszego obozu. Nie znalazło to odzewu do tej pory - powiedział europoseł Marek Jurek.

Zapytany, dlaczego komitet Kukiz'15-Europa Ojczyzn, nie powstanie powiedział, że „koledzy z Kukiz'15 zmienili politykę, wycofali się z tego już po przyjęciu uzgodnień”.

  • W takiej sytuacji ja podziękowałem za kandydowanie" – zaznaczył Marek Jurek.

  • Namawiałem Kaję Godek i prof. Piotrowskiego do tego, żeby wspólnie wystąpić i pokazać taki szeroki obóz chrześcijański. Kaja Godek poszła w stronę tego obozu, który od czwartku jest Konfederacją, Mirek Piotrowski też coś robi - szkoda, bo ja uważam, że to było bardzo ważne" - stwierdził Jurek.

/wnp.pl/


Posted from my blog with SteemPress : https://www.magnapolonia.org/marek-jurek-prawdopodobnie-nie-wystartuje-w-wyborach-do-parlamentu-europejskiego/

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24