Lo egin baino lehen sasiak aurpegia garbitu zuen aurpegia garbitu eta txistorra bota zuen

in #undefined6 years ago (edited)

Sir jarri nire gorputza. Ia egun Ez zait axola baina ez dut entzun. Leku guztietan gertatu zen, orduan, ,,,,,, "Jamilah-ek negar egiten duela esaten da.
"Nor da nire eskuetan, nola naizen edo heroina gustatzen zait, ederra naiz, beraz, zergatik ez da nire gorputzean denok"
Jamila entzutean, ez nuen ezer esan.
Jamila nire etxean lanean aritu zen. Baina bere bizitzako gertaera izugarri bat dago. Hori kontatu zidan.
Istorio osoa kontatzen dut.

qq.png

Badakit edertasun eder batean jaio zela kopeta. Neska ederrak, zalantzarik gabe, zorionekoak direlako. Kasu guztietan, aurrera egiten dute. Batez ere, ezkontza-merkatuan, haiekin negoziatzen da gutxiago. Zein da neska beltzak? Baina etxe pobre baten neska ederra bada, kopeta oso handia da. Jamilaren kopeta gertatu zen.
Jamila ederra. Izen ederra da.

Etxean lan egiteko neska bila nenbilela, Jamila ezagutu nuen. Selim-en ama da ezagutzen dudan emakumea. Hainbat gauza lagundu ditut hainbat momentutan. Hala ere, ondorioz, sari batek inoiz ez du lagundu dirua irabazten. Esan nion nire herritarrak lan egin behar zuela. Utzi pixka bat entzun eta neska bat ulertu. Ez du arazorik.

qq2.png

Selimen ama lasaia bilatzen ari da eta telefonoz esan zidan ere. Pixka bat alferrik nago. Ziur nago neska bat lortuko dutelako.
Goiz batean, emakumea deitu zidan eta esan nion neska eder bat bilatzen ari zela. Orduan telefonoz aritu nintzen neska eta familiarekin zekien guztia. Neska izena Jamila da. Neska ederra telefonoan hitz egiten du. Konbentzituta nago ingurune on batean egon behar zela. Bestela ezin zuen hain ederki hitz egin
Hala ere, ganga metalezko telefonoak Halaber, Dhaka-ko DC etxe batean lan egin nuen aurretik. Nire mutikoaren epaiketa arrazoia da, nire semearen proba dela eta gehiegizko presioa dela eta, etxea lanak eten egingo dira, beraz, nire etxea oso azkar hartu zuen. Jamila aitonarekin etorri zen Ez da emaitzarik eman emandako helbidea.

Harrituta nengoen pixka bat lasaitu nintzen neska ikustea. Etxean lan egiten duen neska zoragarri bat delako, ez da nire buruan iritsiko. Zalantzarik gabe erori naiz. Ederra dirudi Jamila burqa jantzita zegoen. Portxea ireki eta nire ondoan eseri zen. Gauza desberdin asko eskatzen ditut. Erantzun zuen ere. Baina berriro ikusi nuen. Ala edertasunaren edertasuna eman du bihotzean.

Sort:  

You got a 3.14% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99