Pixka bat lehenago, Rabbi-k pot bat eskatu zuen eta gaur egun elkarrizketa bat izaten jarraitzen dut

in #middle6 years ago

Ez dakit aurten gutxienez elkarrizketak eman ditudala! Erdi mailako familia eta erdiko ikasleen bizitzan ametsa izatea eta legez kontrakoa da. Rabbi telefonoz deitu eta arratsaldera joango naiz pot ikusteko. Ez dut kontatu X Girlfriend-ko pot ikusten dutela, baina X arrazoia dago atzean.
Iranekin nire harremana ia bost urte eta erdikoa da. Ira ez da neska atsegina eta atsegina. Ez da nire neska-laguna, hain zuzen ere, gure gizartearen klase hiru mota 1. Hai Class 2. Middel Class 3. Male Class.

hh.png

Era High Middle Class Familia Girl eta ni Behe ​​Erdi Class. Aitak ez du lanik gabe ezkonduko, behin eta berriro ezkontzera behartzen du, hainbeste denbora eman du aitzakia ikasten, baina orain! Ohoreak konpilatu egin dira eta ezin du bere aita kudeatu inolaz ere. Aurpegia ikusten badu, orduan hiltzen da eta orduan makila bat lortzen du. Bere aurrean biguna naiz eta ezin du bere burua kontrolatu. Litekeena da bere bizitzako patua izatea bezalako neska bat aurkitzea, eta, ondoren, beraiekin ihes egingo duela esatea, baina nola ihes egin dezaket nire existentziatik! Nire aita denbora gutxian hil da, amak amonak estaltzen dituen amesgaiztoan lanean irakatsi zidan. Niri begira nago, nola egingo dut Irakekin? Zer egiten du lan egiten ez duen irakaskuntza batekin?

Ez zen ukitu modernitatearen ukipenean, harreman estua izan genuen, konfiantza sakona izan genuen eta konfiantza izan genuen inoiz ez zezakeen ingurune isila betetzen, Satanen tranpak inoiz erortzen bagara. Ez dugu geure burua barkatzeko ausardia. Errepidearen norabidean ibili ohi ginen, ez nuen eskuak eusten, baina ez nuen nahi gertatuko. Ez da dirurik dirua eta bribe txikia ordaintzeko! Era asko egon da niretzat. Ez dut bere fortuna hondatu nahian nire patuarekin nahastuz, beraz, ezkontzeko erabaki nuen, baina ezin du eskua eman, nahiz eta aitak bere haurraren onena ulertu eta gero lasaitasunerako Mutikoa lehen ikusi nahi dut.

hh2.png

Nahiz eta aitak bere aitak ikusi duen arren, irr lagun bat bezala ikusiko dut, nahiz eta irakasle gehienak Irakeko ezkontza honetan senargaiak konbentzitzeko gogorik izan, baina emozionalki, errealitatea gogorra izan zitzaidan irakatsi zitzaidan egoera guztietan ohikoa den moduan irakastea.
Irrf telefonoa elkarrizketa irten bezain laster.
-Hello Himel Camon gaur elkarrizketa? (IRA)
Oraindik ere nahi dut nire bidea. Badakit ez dagoela ezkontza batere.

Ez da hain ona, lanak ez dira dirurik gabe gaur egun eta zortea dutenek ez dut hainbeste zorte izan.
Iraen hitzaldia gelditu egin zen nire hitzak entzun ondoren, baina neska errugabea negarrez ari da, baina ezin dut jakin eta esan Kaduna Ira! Dena ondo egongo da? Hitz honi buruz hitz egitea, elkarrizketaren amaieran ikusiko dut, maitea.
Era zen telefono linean moztu isilik ezer esan gabe.
Rabbyri esan nion datorren urtean, Rabita nire lagun eta Ira lehengusua da.

Sort:  

You got a 58.71% upvote from @emperorofnaps courtesy of @spark2!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66274.97
ETH 3175.04
USDT 1.00
SBD 4.06