Մոմեր (2012)

in #movie6 years ago

Ես գրում եմ հենց տեսելուց հետո, գուցե մի բան կորցրել եմ զգացմունքների համար: Հնարավոր է, որ նորաձեւության միտումը կատարելու ֆիլմեր, տնօրեններին թիմեր, բաժանարար դրանք կարճ պատմվածքների մոնտաժ դրանք, այդպիսով կազմող մի հյուսվածք ամրագրելիս կյանքը տվյալ պահին: Երբ ինձ դուր է գալիս, երբեմն դա ոչ, բայց «Մոմեր» ֆիլմի համար ես չգիտեմ մեղավորություն, այն ամենը գույն է դարձել.

MOMS.jpg
IMG

Բոլոր վեպերի է հիմնական Ամրակ սկիզբն սերը իմ մոր, կենդանի կամ մահացած, կամ զբաղեցնում է երեխայի, կամ նույնիսկ եթե դուք երբեք գիտեր իմ մայրը, բայց ես ուզում եմ անել մի բան, լավ է ուրիշի մայրը. Դա այդ սերը, նույնիսկ մինչեւ տարին մեկ անգամ, մի գործարար հրում մի գաղափար է այցելել իր մոր գերեզմանը, որ տղան մշակել է խորամանկ ծրագիր են շնորհավորելով մայրերին եւ պինդ խաշած ցինիկ թողարկման աշխատողներին աշխատանքից վաղ է ողջունելու իր մայրիկին սիրում այն ​​եւ սպասում են իրենց երեխաների համար, անկախ գործունեության այդ երեխաների, եւ պատրաստ են շտապում է գրավել վտանգավոր հանցագործին, որպեսզի օգնեն իրենց երեխային: Ֆիլմը այնքան լավ ու վառ էր, որ զարմանում ես, կարող ես իսկապես վերցնել այն, առանց գռեհիկության: Հումոր դարձել կյանքի հաստատող եւ առողջ, բայց տխուր դրդապատճառները ընդհանուր տեսանկյունից հաղթանակեց, բայց սա ես վերագրել այն հանգամանքին, որ բոլորն էլ նույնն են գերիշխում է հեռուստադիտողի չի ասում բայց, իմ կարծիքով, հեռու է պոկել վերջում դիտելու: Ինչ-որ մեկը կարող է ասել, որ էժան է գործել սերը մոր վրա էկրանին, բայց ես դրա հետ համաձայն չեմ, որ այս ֆիլմը մի հիշեցում է մեզ բոլորիս. Սեր մայրերը, իսկ նրանք մեզ հետ են, քանի որ, ցավոք, հաճախ անտեսվել.

Կան շատ դերասաններ, սիրում եմ ինչ-որ մեկին, ինչ-որ մեկին չեմ սիրում, բայց այստեղ ոչ մի կետ չկա: Անաստասիա քանի որ գավառական լրատվական խարիսխ, ընտրել Զուգտկված հետ նույնիսկ չի առաջացրել բողոքներ: Եգոր միայն ինքնին էկրանին հետո մարդու մահը իր կնոջ հետ ծննդաբերելու գիրկը, «սերը նման քթի, երբ այն չի ճանաչում», նրա խոսքերը չեն կարող լինել թեման մայրերի վերաբերում, բայց չի կարող լինել ավելի լավը, նկարազարդել իր վիճակում. Սերգեյ Բեզրուկովի ուղին կարող է միանգամայն անհասկանալի լինել, բայց հուզիչ եւ արցունքներ նրա դեմքին շատ բնական տեսք ունեն: Եւ ինչպես շքեղ Մարինա, նետվելով մի պարաշյուտ, շատ օրիգինալ նվեր Մարտի 8-ից իր ընտանիքի, եւ շատ նուրբ է եւ հոգատար Ալեքսեյ իր մոր եւ բոլորը շատ լավ խաղաց, սիրով, դուք կարող եք ասել. Բայց սերը իմ մոր Մայքլ դիմել առավել հուզիչ, բայց խաղում է մարզիկին հետ քրեական թեքում, բայց առանց շատ ուրախությամբ եւ զգացմունքների ցույց է տալիս, անշահախնդիր եւ սիրող տանել անձի, զրոյից ու հետ տարրերի սեւ հումորով.

Ֆիլմը շատ լավն էր: Մայրս, ֆիլմի մեջ, նրանք ճիշտ այնպես, ինչպես ես պատկերացնում եմ: Մոմավառությունը երբեւէ, որ մենք դնում կիսավարտիք, որ չի չծխող չեն խմում եւ չեն զբաղվել է վատ, որ կլինի, տնային հանձնարարություններն է արվել (լավ, գոնե առաջին երեք դասեր). Մշտապես անհանգստանում են մեր արտաքին տեսքից եւ սոված չլինելու պատճառով: Անսպասելիորեն ինտեմպերատիվ եւ մանրակրկիտ, եթե մենք ինչ-որ բան անենք, որը չի համապատասխանում նրանց գրավոր կանոններին: Նրանք դա անում են, քանի որ նրանք պետք է անել, որպեսզի եւ ոչ այլ կերպ, եւ մենք պարզապես պետք է լինի չափազանց երախտապարտ եմ նրանց, եւ երբեմն հիշեցնում է մեզ, որ այն կարեւոր հանգամանքը, որ նրանք անում են ինչ-որ բան է մեզ համար, թե որքան ենք մենք գնահատում նրանց ու գնահատում նրանց.

Ֆիլմը պատմում է ընտանեկան հարաբերությունների մասին, որի կենտրոնում են, իհարկե, մայրերը: Ցույց տվեց, տեսարան, ինչպես հիացմունքով ու հիասթափության համար ոմանք մտահոգված է եւ, եւ հակառակը մյուսի համար, անհոգ, երջանիկ: Ընդհանուր առմամբ ֆիլմը ցույց տվեց ութ ժամանակահատվածներ պարզ ընտանիքների կյանքից, յուրաքանչյուրը նկարահանվեց առանձին ռեժիսորի կողմից: Ես չեմ առանձնապես եւ չեն ուզում դատվելու (եւ դա այն չէ, ինչ), որի պատմությունը եղել ավելի լավ կամ ավելի վատ, ավելի հաճելի է կամ արցունքահոսություն, յուրաքանչյուրն ուներ իր, որոշ կոճակը զանգահարել մինչեւ զգացմունքները է հանդիսատեսին: Ոմանք բացահայտ դրամատիկ, մյուսները խաղացել պարզ ամենօրյա հաճույք, բայց նրանցից յուրաքանչյուրը կրում է բարոյականությունն ու զգացում, որ դա եղել է անհնար է բռնել, եւ վերցնել անմիջապես Ձեր հաշիվը. Ինչ վերաբերում է առանձին պատմություններին, ես կցանկանայի առանձնացնել «Իմ սիրելի» վեպը. Իսկ մինչ այդ, նա կարողանում էր զարմացնել ինձ, սկզբունքորեն, ինչպես նաեւ յուրաքանչյուր մարդ, ով տեսել է ֆիլմը, չէր կարող մնալ տպավորության տակ (լավ է, գոնե մի քիչ). Սերգեյ Բեզրուկովը լավ խաղաց, կատարվել է այն ժամանակ իր իրավիճակի եւ զգալ ուժ է արձագանքել դրան հեգնանքով, «Եվ դու, որ եթե դա ոչ մի ցավալի». Նաեւ շատ հետաքրքիր էր ցատկել պատմությունը պարաշյուտի հետ, որտեղ գրեթե բոլոր կերպարները տեղափոխվեցին կադետից..

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

You just planted 0.06 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already 3188.45 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 18897.52
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gavrilo from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64549.55
ETH 3170.62
USDT 1.00
SBD 4.13