Ախր (2014)

in #movie5 years ago

Վերջերս ռուսական կինոյի մասին զրույցը սկսվեց ընկերների հետ զրույցում, նրանք սկսեցին հիշել, թե վերջին ֆիլմը կարելի անվանել լավ: Հիմնականում բոլոր ռուսական ֆիլմերը երկրորդ կարգի կատակերգություններ են, որոնք ոչ միայն ժպտում են, այլեւ ոչինչ չեն առաջացնում, միայն զզվանք: Ես հիշում եմ Լեգենդ ինչ-որ մեկը ասել (Աստված օրհնի նրան) Լեւիաթանը, արհամարհիր այն, նրանք էլ ինչ-որ բան կանչեցին, բայց երբ տուն եկավ, պարզեցի, որ հեռուստացույց չեմ տեսնում տանը: Ինձ դուր չի գալիս, ես ունեմ ինտերնետ, բայց մայրս դժգոհում որ դա ձանձրալի. Ես բարձրացա մեր «Ինտերնետ» եւ սկսեցի բարձրանալ այն կայքերը, հետաքրքիր մի բան փնտրել, երեկոն լավ լուսաբանելու համար: Մայրիկի խնդրանքը մեկ էր, ուզում եմ ռուսական նորույթ: Դե, ես սկսեցի փնտրել եւ պատահաբար գայթակղել ֆիլմի ֆիլմի վրա: Ես հիշում եմ, թե ինչպես էի ուզում գարնանը տեսել, եւ այդպես էլ չստացվեց: Ես շատ եմ լսել նրա մասին, հիմնականում դրական, շատ կարդում եմ շատ ակնարկներ եւ ակնարկներ: Արդյունքում դիտումը սկսվեց.

DURAK.jpg
(pic.source)

Ես կասեմ, բայց ֆիլմը ներբեռնվել ես դիտում էի հոլովակը, եւ նույնիսկ այն ժամանակ, երբ հասկացա, որ լավ ֆիլմի համար եմ եղել: Ցավոք, գիտեի գաղափարը, սյուժեն եւ ավարտը, քանի որ ազատությունից հետո շատ տեղեկություններ կար: Բայց ժամը, որ ֆիլմը գնում էր, պարզապես աննկատ էր: Ֆիլմը շատ համեմատեց եւ համեմատում «Լեւիաթան» հետ, բայց ինձ համար անձամբ չկա համեմատություն այստեղ, հատկապես բաղադրիչի հետ.

Չեմ ցանկանա ամբողջ հողամասը, դերասանների եւ երաժշտական ​​բաղադրիչը, այս ամենը վերեւում. Ռուսաստանը ցույց տալիս, թե ինչպես դա, իհարկե, կան հերոսներ եւ բայց դա ֆիլմ այստեղ հիմնական գաղափարը ցույց տալիս, բայց եթե դուք մանրամասների մեջ չմտնեք, ամեն ինչ հուսալի եւ հասկանալի: Ֆիլմի հիմնական գաղափարը (համակարգի հետ պայքարը) աստիճանաբար գրավում ուղեղի ուղեղը: Ֆիլմի վերջում ամբողջովին ներծծում ձեզ, հուսալքության եւ անօգնականության զգացումը ծագում կրեդիտից հետո կրեդիտների վրա: Բայց ընդհանրապես, իմ կարծիքով, այստեղ ցուցադրվում մի մարդու պատմություն, որը, ինչպես եւ մյուսները, սուրբ հիմար երկիր, մեր երկիրը, իսկապես, ամբողջ աշխարհը: Նման մարդիկ քիչ են, բայց գոյություն ունեն: Հիմնական հարցը, «պետք դառնամ հիմնական բնավորությունը», թող ամեն դիտողը պատասխան տա իր համար: Անձամբ ես կարծում եմ, որ մեր հասարակությունը կախված ամեն ինչի եւ բոլորի սպառման եւ կուտակումից, ոչ ոք չի մտածում ուրիշների մասին, ոչ էլ հոգ տանում իր հոգու մասին: Երբեմն դուք պետք մտածեք ձեր հարեւանի մասին, այլ ոչ թե ձեր սիրելիին.

Սա մեծ ռուսական կինոնկար հիմա ես գիտեմ, որ եթե նորից կվերադառնա ներքին կինո, ինչ ֆիլմ կգրեմ: Չի դրել ամենաբարձրը մի քանի նրբերանգներ: Նախ, ինձ թվում որ մի քիչ երկար հնարավոր պատմությունը պատմել առավելագույնը կես ժամվա ընթացքում, ոչ շատ տեղադրեք: Երկրորդ, իհարկե, վերջը, կարծես, շատ անավարտ անհասկանալի եւ անլուրջ: Եվ երրորդ, սա շատ մռայլ կարծում եմ, որ պետք ավելի շատ նման ֆիլմեր լինեն, բայց պատկերը չպետք սերմանի մարդկանց կորցնելու եւ դատապարտելու զգացմունքները.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.


You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already
7697.01 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 26918.12
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28