Առաքյալը (2008)

in #movie5 years ago

Ռեժիսորի աթոռին նստեց մարդ: Այդ մարդկանցից մեկը, Յուրի Մորոզը (ինձ հայտնի է որպես նմանատիպ նկարներից, լուծարումը, եղբայր Կարամազովը, ես մնում եմ). Համոզված եմ, որ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի մասին սովորական ֆիլմը դուրս կբերվի, անկասկած, ես մտածեցի, թե ինչ կարող էր պատերազմի մասին ժապավենը բռնել ինձ, երբ արդեն տասնյակ նման ֆիլմեր կան: Մեկը մյուսի հետեւից, ինչն ինձ տարավ ֆիլմի վրա:

APOSTOL1.jpg
(pic.source)

Նախեւառաջ, գործել եւ ընդհանրապես դերասանների ընտրություն: Եվգենի Միրոնովը, անսպասելիորեն ինձ համար, հայտնվեց օրենքի գողերի դերում (թեեւ ինքը խելացի մարդ է ուղեղի ոսկորների խորքում). Որքան շատ գիտնական դեր ստացվեց, այնպես էլ գանգստերը, իմ կարծիքով, ոչ ոք չէր կարող: Հատկապես սովորելու համար նման բարդ հերոսի դերակատարումը, որն ունի դժվար կյանք եւ հոգեւոր անկում: Բայց Միրոնովը հաջողվեց, ցույց տվեց մեզ մի մարդ, ով սիրո համար պատրաստ է ոչ թե հանուն իր երկրի, այլ հանուն ժողովրդի, այլ հանուն սիրո: Միրոնովի հերոսը, ինչպես ծաղիկ, ժամանակի ընթացքում է սկսում, առաջին հերթին նա անվնաս եւ խելոք է, բայց հետո ծնկները հայտնվում են, եւ ծաղիկը դառնում է փշոտ ու վտանգավոր: Եվ դա պատահեց Պավել Իստոմին ֆիլմի գլխավոր հերոսը: Անմարդկային ամեն ինչի համար, հանուն ընտանիքի, նա ստորագրում է մահվան դատավճիռը դրանով ապացուցելով, որ թույլ անհամար մարդու հագուստով ծառայելու համար ուժեղ մարդը թաքնվում է ոգով եւ հավատքով: Միրոնովից բացի ֆիլմում նկարահանվել է Նիկոլայ Ֆոմենկոն, ով նույնպես բացահայտեց իր բնավորությունը: Ֆոմենկոն խաղում կապիտան որն իր բնույթով շատ դժվար մարդ է, նա ունի մի մեծ անցյալ, որը մենք սովորում ենք սյուժեի մեջ, բոլոր մարդկանց հետ բարդ հարաբերությունները, բացառությամբ նրա մոր, եւ, փաստորեն, դա շատ հին է այն անձը, որը չի մտածում իր գործողություններով տառապող մարդկանց մասին, զգում է, որ ունի իր «Կատարել ցանկացած գնով». Ընդհանրապես, Ֆոմենկոյի դերը հիանալի էր, մնացած բոլոր կերպարները չէին առանձնանում, հատկապես կին դերասանները չէին սիրում խաղալ, Դարիա Մորոզը, իմ կարծիքով, չի համապատասխանում իր հերոսուհու դերին ընդհանրապես, չի կարող լիովին բացահայտել բնույթը, ինչպես ասում են, «չեմ հավատում».

APOSTOL2.jpg
(pic.source)

Երկրորդ երաժշտական ​​ուղեկցություն: Երաժշտությունը այնքան դիպավ ինձ, որ ես դեռ չեմ կարող մոռանալ այն: Բոլոր երաժշտական ​​ստեղծագործությունները, անկասկած, գերազանց էին: Որոշ պահերին երաժշտությունը ուժեղացրեց իրավիճակը, մյուս կողմից, տվեց մի ընդմիջում, թե ինչ է տեղի ունենում էկրանին եւ հանգստանում: Պարզվեց, մեծ, անմոռանալի երաժշտություն, որը երկար ժամանակ մնալու է իմ հիշողության մեջ:

Երրորդ սյուժիա: Սյուժեն պատմում է, թե ինչպես է սովետական ​​հակահետախուզությունը գրավում գերմանական դիվերսանտը, նախկին խորհրդային կինը, Փիթեր Շելկունը: Երբ նա փորձում է փախչել, նա մահանում ղեկավարությունը գրավում է իր երկվորյակ եղբայր Պոլին, որպեսզի նա գաղտնի գործողություն կատարի, օգտագործելով իր ամբողջովին նմանությունը իր եղբորը: Պավելը անցնում է սկաուտի արագացված դասընթացները եւ գնում է «Առաքյալ» մականունով հակառակորդի թիկունքում Սմոլենսկի դիվերսիոն դպրոցը: Հողամասը գերազանց էր ստացվում, ոչ գծային շրջադարձերը ձեզ շփոթում են այն ամենը, ինչ տեղի է ունենում, բայց հետագայում դիտելով ամեն ինչ իր դարակներում: Շատ պահեր ձեզ դարձնում են մտածելու մասին, մեր կյանքում անհնազանդ, անսահման եւ իսկապես ուժեղ մարդու զգացողության կարեւորության մասին, Սեր:

Արդյունքը հիանալի սերիա է, սկաուտների, դավաճանության, սիրո, հուսահատության մասին եւ, ինչպես Գենադի Սիդորովը խոստովանեց, «մարդու մասին, որի կյանքը անիմաստորեն ջախջախում է եւ մեղմացնում է ձանձրալի իշխանության զգացողություն»: Խորհուրդ եմ տալիս դիտել ֆիլմը, քանի որ կան լավ հեռուստաընկերություններ եւ Առաքյալը պետք է հետաքրքրի ձեզ իր հողամասի եւ գերազանց գործողությամբ, որի դեմ նվագախմբի նվագարկիչը նվագում է, իսկապես անտարբեր չի թողնի:

Sort:  

Hello @gavrilo, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.


You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already
7830.37 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 23261.92
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05