Կալինա կարմիր

in #movie5 years ago

Հնարավոր գրել սցենարը ինքներդ, ֆիլմն ինքներդ դարձնել եւ դերակատարություն ունենալ դրա մեջ: Բավականին ծանրացած մի բան է հնչում: Բայց սա միայն առաջին հայացքից է: Այստեղ դուք կարող եք համեմատել բանաստեղծների եւ երաժիշտների հետ: Ամենից շատ եմ հարգում պոեզիայի եւ երաժշտության մեջ, երբ հեղինակը մեկ է, եւ նա նաեւ կատարում է իր ստեղծագործությունները: Կարծում եմ դա պոեզիայի եւ երաժշտության մեջ մարդկային ստեղծագործության գագաթնակետն:

KALINA1.jpg
(pic.source)

Այնպես որ, Շուկշինը կարողացավ ֆիլմ ստեղծել իր սեփական ձեւով: Այնպես որ, ինչպես նա ցանկանում է, բոլոր նրբերանգներով եւ ճշգրտությամբ: Իհարկե, այս դեպքում հեղինակի էությունը շատ մոտ է ծնվում: Է ասել, դուք խոստովանեք մասին Վասիլի Ես գիտեմ, շատ քիչ է, եւ դա ինչ-որ տեղ մինուս ինձ, բայց, իմ կարծիքով, ոչ թե առավել կարեւոր վերջո, բավական է նայելու այս մարդու աչքերին, եւ սա բավական է դառնում, հասկանալու ցավը եւ շտապումը, որը նա ցանկանում էր արտահայտել էկրանին: Ես չեմ նկարագրում ֆիլմի սյուժեն, թե ինչ է այս ֆիլմը: Այս դեպքում, կարծում եմ, դա անիմաստ է: Եթե ​​ցանկանում եք, դա պարզապես իմ փորձառություններն է, մտքերն ու զգացմունքները, կապված այս աշխատանքի հետ երբեւէ փորձել եք բառերով նկարագրել ձեր սիրո զգացումը մի աղջկա կամ հարազատների եւ ընկերների համար: Այո Այնպես որ, դա չէր սիրում, ես կարծում եմ, որ. Ես բավականին խոսքերը իմաստուն մարդու: «Որպեսզի կարողանանք արտահայտել, թե որքան սեր, այնքան քիչ սեր»: Եվ ես լիովին համաձայն եմ նրա հետ: Փորձեք գրել այն մասին, թե ինչպես եք սիրում մայրը կամ հայրիկը, քույրը: Այս ֆիլմով: Չեմ կարող նկարագրել, թե ինչու նա ինձ նմանեցրել:

Սցենարը ամենադժվարը չէ, եւ միտքը հանճարեղ չէ: Հետպատերազմյան տարիներին կալանավորի կյանքը, որը որոշեց սկսել այլ կերպ ապրել: Ինչպես դա արհամարհված է: Ոմանք ընդհանուր առմամբ այս ֆիլմում չեն տեսնում որեւէ մտքեր կամ գաղափարներ. Եվ երբ ես նայեցի, կրծքավանդակում շատ ուժեղ ցնցում ունեի: Դուք գիտեք, թե ինչպես է դա տեղի ունենում, երբ դուք շատ վիրավորված եք կամ վիրավորում եք ձեզ: Դա շատ ցավում է, բայց դուք չգիտեք, թե ինչ անել այս ցավից: Ժամանակի ընթացքում, մարդը դադարում է արձագանքել, որպեսզի բռնությամբ է իրադարձությունների իր կյանքի, քանի որ սովոր է համբերել ցավը եւ վերցնել հարվածներ եւ չի հանդիպել խնդիրներով: Այո, եւ այդ մարդիկ ինձ հանդիպեցին կյանքում: Այսպիսով, մարդու հիմնական եւ պայծառ սենսացիաներ մանկությունն են: Եթե ​​ես ունեմ այդ փորձը, ես անմիջապես գոմեշի կտորներ ունեմ:

KALINA2.jpg
(pic.source)

Ընդհանուր առմամբ, ինչպես է մարդը ապրում: Ես կարծում եմ, որ հիմնական դրույթներից մեկը զգացմունքներն են: Յուրաքանչյուրս ապրում է զգալ: Կարեւոր չէ, թե արդյոք դա ցավ կամ ուրախություն է, բայց դա այն է, ինչի հետեւում է: Ուշադրություն դարձրեք, եթե ցավ չլինի, մարդը խնդիրներ է ստեղծում իր համար, որը կլուծի դրանք: Ինչու Այո, դա ուրախություն կլիներ: Իմ կարծիքով, նա, ով չգիտեր ցավը, չի հասկանում ուրախությունը, որը ցավ է ապրում: Այնպես որ իմ կարծիքով, կցանկանար տալ մեզ այն ցավը, որ եղել է այն, որ ցավը մարդկանց, ովքեր ապրում էին այն է, ոչ մի պարզ ժամանակ. Դա շատ զարմանալի է, իմ կարծիքով, մի մարդ, ով կարող է ցնցող միջոց է շփվել հանդիսատեսի զգացմունքների գուցե նա չի անհանգստանում իրեն, բայց նա լիովին ի վիճակի է փոխանցել այն մարդկանց, ովքեր լիովին վշտացած էին: Անկեղծորեն ուզում եմ նմանություն նկարագրել Վլադիմիր Վիսոցկիի աշխատանքով: Նա երբեք չի պայքարել, բայց հրաշքով գրել է շոշափելիորեն սթրեսային բանաստեղծություններ եւ կատարել դրանք, կարծես ինքն էր պատերազմում: Գուցե սա տիպիկ է հանճարեղ բանաստեղծների: Սա, հավանաբար, նրանց նվերն է, միայն նրանց համար յուրահատուկությունը:

Կցանկանայի նաեւ մի քանի խոսք ասել ֆիլմի մթնոլորտի մասին: Ճակատագրի կամքով ես պետք է վերանայի ոչ թե Ռուսաստանից, այլ վերանայում: Այնպես որ, ես կասեմ ձեզ, մի քիչ ժամանակով թողնելով իմ հայրենիքը, ես հասկացա, թե որքան թանկ է ինձ համար եւ որքան եմ կարոտում: Այսպիսով ֆիլմում շատ լավ ցուցադրվում է տուն: Ռուսական գյուղը, բոլոր հատկանիշներով եւ առանձնահատկություններով, նույնիսկ թռչունների երգը եւ ծառերի ժանգը ռուսերենն են: Ֆիլմը այնքան ռուսական է, որ դրանով անդրադառնում է հայրենասիրության եւ հայրենիքի հանդեպ սերը: Այս զգացմունքները հոգու խորքում նստած են, որ բոլորը չեն կարող գտնել իրենց ճանապարհը, եւ գուցե որոշ մարդիկ ոչ մի կերպ չեն գտնում իրենց ողջ կյանքում:

Կան բազմաթիվ ֆիլմեր, որոնք գրավում են առանձնահատկություն իր սյուժեի, անսպասելի հանգուցալուծումը, որ գեղեցիկ կամ մտքերը, որ փոխվել է ձեզ մի բան! Այո, դրանք արժանի են եւ շատ օգտակար ֆիլմեր: Այս ֆիլմը օգտակար չէ եւ ոչ անսպասելի, առանց գեղեցիկ հատուկ ազդեցությունների եւ հատուկ դավանանքի: Սա ֆիլմ է ուրիշի մասին: Սա հոգեւոր փորձառությունների ֆիլմերի հարմարեցում է: Եվ նրանց, ովքեր չեն սիրում այդ ֆիլմը, գոնե հետաքրքիր է թվում: Հետեւաբար, եթե մարդը խոսում է դիտելուց հետո, ինչ է «զվարճալի», Որտեղ է մտածում: Այսպիսով, ամեն ինչ պարզ է եւ առանց հատուկ ստրուկների, հալածանքների եւ կրակոցների միացման, առանց դաժան բռնությունների եւ ճնշումների տեսարանների: Նա պարզապես հասկացավ այն ցավը, որը ցանկանում էր արտահայտել Շուկշին, դուք պետք է ներկայացնեք ֆիլմը այլ ձեւով: Գուցե մյուսներից մեկը, ոչ պակաս ցնցող ստեղծագործական անհատներ, այլ կերպ կվարվեն եւ իրենց փորձը բերեն, ոչ պակաս ուժեղ: Եվ ամեն ինչ պարզ է ինձ համար, միայն նայելով այս փայլուն մարդու աչքերին: Այսպես է նայում ձեր հոր աչքերին, ամեն ինչ պարզ է դառնում, բացատրություն չի պահանջվում:

Sort:  

Hello @gavrilo, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Congratulations @gavrilo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!


You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already
7912.06 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 20425.56
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94