Ասա

in #movie5 years ago

Ինձ դուր է գալիս այս ֆիլմը շատ պատճառներով. Նախ, ես ինքս ականների սերունդից եմ և շատ խորությամբ զգացել եմ բոլոր այն «հեղափոխական» իրադարձությունները, որոնք տեղի են ունեցել այն ժամանակ, որի մասին նկարահանվել է: Երկրորդ, ես իսկապես սիրում եմ հին սովետական ​​ռոք, որի ռուսական «սերունդն» այս պահի դրությամբ ամբողջովին այլասերումվել է (բայց սա նրա դժբախտությունն է, ոչ թե նրա մեղքը, քանի որ ժամանակն ինքն է ստիպել գրել ռոք երաժշտության գլուխգործոցներ): երրորդ ես սիրում եմ Ղրիմը և այս թերակղզու ֆանատիկ երկրպագու եմ չորրորդը, ես պարզապես սիրում եմ լավ, խելացի կինոնկար: Եվ այս դեպքում Սոլովյովը հենց այդպիսի կինոնկար է պատրաստել, չնայած չի կարող բողոք լինել նրա նախորդ աշխատանքի վերաբերյալ, բայց դա պարզապես այլ:

ASSA1.jpg
(pic.source)

Այստեղ հմտորեն խառնվում են կինոյի տարբեր ժանրեր. Մելոդրաման, պատմական ֆիլմը (և ես, որպես պրոֆեսիոնալ պատմաբան, շատ ուրախացանք, որ ռեժիսորը չի պարտադրում Պողոս կերպարի իր տեսլականը, այլ պարզապես սահմանեց իրադարձությունների ընթացքը), դետեկտիվ: Գումարած նա ֆիլմում մտցրեց «Բանանանի» երազների ամենահիասքանչ սաունդթրեքը և սյուրռեալ նկարները, որոնք այդ ժամանակ անհավատալի էին ոչ ոք չէր հասկանում, թե ինչի մասին է խոսքը, բայց բոլորը ոգևորված էին դրանք դիտելու համար:

Բայց ամենակարևորն այն է, թե ինչպես Սոլովյովը անվրեպ ցույց տվեց սիրո ծննդյան պատմությունը այնպիսի տարբեր մարդկանց միջև, ինչպիսիք են Ալիկան և Բանանանը, ապրում են այնպիսի տարբեր կյանքեր (նույնիսկ հերոսների անունները սյուրռեալ են. Նա ունի երկուսի խառնուրդ, նա անունն ընդհանրապես չի նշում, բայց միայն մականուն): Այսպիսի սովորական, մարզային բուժքույր Ալիկան, որը չնչին իրավիճակի մեջ մտավ, երբ ստվերային միլիոնատերը նրան տարավ իր սիրեկանի խաղալիքներով: Բանանան ստորգետնյա երաժիշտ, բայց կյանքում շատ ազնիվ, անհետաքրքիր և անկեղծ, ով ինքն էլ չի վախենում մահից, պաշտպանում է սերը իր ընկերուհու հանդեպ: Եվ հենց այդ հատկություններով է նա նվաճում Ալիկիի սերը, փոխում նրա կյանքի աշխարհայացքը և հուսահատեցնում այնպիսի «կոշտ» գյուղացուն, ինչպիսին է Կրիմովը, ում հետ մեզանից շատերը վախենալու էին գործ ունենալ (բավական է հիշել գոնե ձմռանը լողանալու տեսարանը Բանանանի երգերը: նվիրում հանրությանը Կրիմովին:

Եվ ես ուզում եմ նշել առավելագույնը, իմ կարծիքով, հմայիչ պահերը: Իհարկե, սա «Բրավո» վերջին երգն է, երբ պարտված, բայց վերածնված Ալիկան հավաքում է իրերը նախքան բանտ ուղարկելը: Նրա մտքի խաղաղությունը միայն հաստատում է, որ նա արել է իր գործը գիտակցաբար, ոչ թե իմպուլսիվ կերպով, և որ նա համարձակորեն շարժվում է առաջ արթնանալով Բանանանի սիրով: Սա Յալթա մալուխային մեքենայով դահուկասահքի տեսարան է: Այս տեսարանը համաշխարհային կինոյի գլուխգործոց է: Երկու սիրահարները լուռ, դանդաղորեն լողալով հին մալուխային մեքենայի նավի մեջ հին Յալթայի հին, կոտորած տներ, մառախուղի մեջ խեղդվելով, դեպի «Ոսկե քաղաք» Գրեբենշչիկովի ձայները: Սա անհավատալի հակադրություն գունագեղ հեքիաթային քաղաքի պատկեր հին, ցնցող Յալթայի ֆոնի վրա: Ահա այն մաքուր և պայծառ սեր սերունդ տալու իդեալական միջոց: Սերը, ահա թե ինչ է այս ֆիլմի մասին:

Sort:  


You just planted 0.09 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already
7293.55 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 25165.22
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17