Ամանորյա սակագներ (2008)

in #movie5 years ago

Սեւ ու սեւ գիշերվա ընթացքում սեւ ու դեղին բջջային օպերատորը որոշեց սեւ. Նա վարձել մութ ուժեր, «պահակ» Բեկմամբետովի գլխավորությամբ եւ հեռարձակվել ամբողջ էկրանով տեսահոլովակը մնաց միայն ֆիլմի տիտղոսում, եւ հանդիսատեսը լքեց դահլիճը տհաճ տրամադրությամբ.

TARIF1.jpg
(pic.source)

Մեկ տարի անց, կարմիր բջջային օպերատորը որոշեց հարվածել սեւ եւ դեղին: Առանց այդուհանդերձ, նա վերցրեց հեղինակավոր դերասաններին, «Տան տանը լեռներում» շրայլ մելոդրամայի հիմքի հիմքը եւ իր ստեղծման համար նշանակեց «Ամանորյա սակագ» անունը: Այնուամենայնիվ, չնայած ակնհայտ գովազդային կողմնորոշմանը եւ նրա հատակագծի երկրորդային բնույթին, հանդիսատեսի նյարդերը չեն բացահայտել այս փաստը (դատելով ինքնուրույն, ես չեմ կարող երաշխավորել ուրիշների համար). Եվ ընդհանրապես, ինչպես նշեցի, սովորաբար դա ոչ թե գրագողության գրգռում, այլ շեղում է, բայց դրա ոչ պատշաճ օգտագործումը եւ անթերի կատարումը: «Սակագինը» այդպես չէ, այստեղ բանաստեղծները տաղանդավոր են եւ նույնիսկ ստեղծագործ.

Անցյալի եւ ապագայի միջեւ տեղեկատվության փոխանակման գաղափարը շատ հին է, միայն կապը ստեղծվում է բջջային հեռախոսի միջոցով եւ բջջային գրասենյակի «սովորական» աշխատակից լավ կախարդուհի Տատյանա Վասիլեւայի հմայքը: Եվ այս փոքրիկ հրաշքի շնորհիվ հնարավոր է ոչ միայն գտնել սերը, այլեւ փրկել Ամանորի նախաշեմին վթարի հետեւանքով մահվան դատապարտված շատ մարդկանց կյանքը: Բայց արժանիքները, իմ կարծիքով, ոչ միայն այն պատճառով, որ նրանք դիպչել էին հանդիսատեսի սրտերը լավ Ամանորի հեքիաթով, նրանք շատ զվարճացան: Անեկդոտներ, աբսուրդ իրավիճակները, լավ մտածված ելույթները գրեթե ամբողջ նստաշրջանում տարածում են երջանիկ ժպիտ: Եվ ես շատ գոհ եմ ձուլման հետ, բոլորն էլ գեղեցիկ են: Ճիշտ է, տնօրենը, ըստ երեւույթին, չի աշխատել Մաքսիմ Մաթեւեեւի (Անդրեյի) հետ, երբեմն նա սկսում է նվագել էժան սերիայի ոճով, երկար ժամանակով սահելով իր աչքերի հետ, եւ նրա բերանը բացվում (նա շատ ավելի համոզիչ էր Տիսկա).

TARIF2.jpg
(pic.source)

Սակայն այլ երիտասարդ դերասաններ, այդ թվում Եվգենի Սլավսկին ով պարզապես ավարտվեց Տեխնոլոգիաներ, ամբողջովին ապացուցեց: Թվում է, թե Միրոսլավ Կարպովիչը «հայրիկի դուստրերի» հավաքածուից, ինչպես նաեւ անհասկանալի Տատյանա Օրլովայից տեղափոխվել է քարտուղարից մինչեւ դիրիժորի: Դե, ճանաչված վարպետները այդ իսկ պատճառով նրանք վարպետներ են: Երբ ընկերը ֆիլմ կոչ է արել, ես չէի սպասում, որ կինոնկարից դուրս գալուց հետո ես նման ուրախություն ու պատշաճ ամանորյա տրամադրություն կլիներ: Ֆիլմը նման էներգիայով եւ դրական է վերաբերվում, տարբերություն շատ կատակերգությունների, ես ուզում եմ վերանայել այն մի քանի անգամ.

Ֆիլմը արժեքավոր է, քանի որ առաջին հերթին նույնիսկ թվացյալ թվացող ծիծաղելի պահերը հարթեցնում են կատակներով, ուստի ժպտում դեմքը չի թողնում գրեթե ամբողջ ֆիլմի համար, եւ գուցե այդ օրը: Եվ երկրորդը, հիմնական դերերը խաղում են ոչ թե անընդհատ սեղմելով եւ ձանձրանում, այլ թարմ, երիտասարդ, զվարճալի, ոչ բոլոր հայտնի դերասաններն ու դերասանուհիներ: Եվ միայն ֆոնին փայլում են արդեն իսկ ավարտված մասնագետները, ինչը ֆիլմը ավելի անսովոր է դարձնում: Այո, այս ֆիլմը չունի խորը իմաստը (թեեւ ում համար դա նման), գրավում է, բայց ոչ ոք ձեզ զգուշացրեց, որ դիտելուց հետո ցանկանում եք լեռները տեղափոխել.

Ես, հավանաբար, այն հազվագյուտներից մեկն եմ, ում համար Նոր տարին սիրելի տոն չէ: Ես գիտեմ, որ ձեր հարցն հետեւելու: ինչու: Կան պատճառներ, բայց հիմա դա չէ: Ես չեմ ստում, ասելով, որ այս ֆիլմը փոխել է իմ վերաբերմունքը տոնի առթիվ ոչ, բայց դա չի վատթարացել, որը արդեն իսկ լավն. Գեղեցիկ ժամանակակից հեքիաթ (ես կխնդրեի «Մագիստրոսական գրքույկով» մոլորության համար), պարզ, հավերժական բաների մասին. Բարեկամություն եւ սեր, որի համար տարածության եւ ժամանակի սահմաններ չկան: Իսկ Սուրբ Ծննդյան թեման, հաշվի առնելով օրացույցի ամսաթիվը, ամենից շատ ողջունելի է, հատկապես այն մարդկանց համար, ովքեր այս ամանորը հանկարծակի եւ անտեսանելի կերպով գցում են (ես գիտեմ մի զույգ).

Հիմնական դերերում երիտասարդներն ու քիչ հայտնի դեմքերը: Մաքսիմ Մաթեւեեւը, հիմնական տղամարդկանց դերակատարը, ընդհանուր առմամբ համոզված էր, սակայն, իհարկե, ծանր դրամատիկական դերերը ապագայում ապագայում քիչ հավանական է, եթե գոնե նրանց կխնդրեին հավերժական ժամացույցի համար, ապա գուցե: Վալերիա Լանսկայան ավելի լավ է նայում, բայց նրա հետ պահեր կան, որ նա պարզապես չի հավատում: Սակայն դա կարող է լինել տնօրենի բացակայությունը, որի «Սակագինը» միայն երկրորդ աշխատանքն է, ես շեշտում եմ, դժվար. Կարեւորվեց նաեւ Միխայիլ Պորեկենկովը (խնդրում եմ չմոռանալ նրա ժխտողականության համար). Նա խաղացել է հարբած վարորդով, եթե ես լավ չասեմ, տեսա, որ նա խմել է, եւ նկարում շատ բան չունի, եւ դժվար է հասկանալ նրանց, ովքեր այնտեղ են: Միեւնույն դերում, սակայն ֆիլմում շատ ավելի սթափ եւ համարժեք է, Դմիտրի Դյյուժեւը (ես չեմ հիշում վատ ֆիլմեր նրա հետ, բայց եթե հիշում եք, խնդրում եմ, որ նորից չեք հիշում, միգուցե, մռայլություն). Փորձառու պահապաններից հնարավոր կլինի հանդիպել Մարիա Արոնովային, ով իմ խոնարհ կարծիքով խաղում է միայն այն ժամանակ, երբ նա խոսում է դանդաղ տոնով ցնցող խաղի դժվար է ճանաչել.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29