Մահաբեր ուժը (2000-2005)

in #movie6 years ago

Լեգենդար շարքը, բացել է երկրի բազմաթիվ հայտնի արվեստագետների. Այն գնաց շահ ներկայությամբ սցենարիստ Էնդրյու Լավագույն հեղինակ գանգստեր ֆիլմի. Հիմնական առավելությունը, ես կարծում եմ, այն է, որ շարքը չէ չի վերածվել մի որպես նույն փողոցների Ջարդված Լամպեր կամ գաղտնի հետաքննության, չնայած այն հանգամանքին, որ նրանք երկուսն էլ սիրում են, բայց նրանց ճակատագիրն է տխուր, մի սպանդի իշխանությունը ձախողում էր խուսափել.

SILA.jpg
(pic.source)

Ինչպես եք դիտել առաջին մրցաշրջանում, իր բերանը բաց, եւ վերջինս, այս առումով, պլատինի շարքը: Ինչպես խորհրդային ժամանակներում եղել են Լեոնովը Սեմյոնով, եւ ներկայումս: Նույնիսկ եզրակացությունը եւ շոուի կամ թողնելով վերջին շարքի չի գնա հաշվին, դա, նույնպես, ունի իր ուրույն «մահացու ուժ»: Կարող է լինել երկար է գրել այս մասին ֆիլմի, բայց այն ժամանակ, եւ այլն, հիմա մենք բոլորս միավորված այն «փողոցներում կոտրված լամպեր» քննարկել են լիարժեք, հիմա այդ ֆիլմերը, որպես տրված այն ժամանակ մի տեսակ կարոտախտով: Շնորհակալություն ձեզ, շրջադարձային ֆիլմը. Անդրեյ Կիվինովի սցենարների վրա զարմանալի, սպանող բան, որը պատրաստված է բոլոր սերունդների համար, իր դասականների մեջ: Սա մեր ժամանակի, մեր կյանքի եւ մեր տեղի ունեցած իրադարձությունների արտացոլումն է, հատկապես առաջին սեզոն պատգամավոր մասին: Հիմնական կերպարները պարզ ռուս տղաներ են, ովքեր ունեն բարոյականության եւ պատվի հասկացություն: Կրակոցը նաեւ լավ է, առանց պատանիների հատուկ էֆեկտների, բայց ավելի սերտ է փաստաթղթերի քարտեզագրմանը.

Մեր հայրենիքի շարքից կարող եմ հիշել միայն լավ շարքը, նրանց մեջ «սպանդի ուժ», կարելի է ասել, առանց բացթողումների: Նախքան առաջին սեզոնը փողոցներում Ջարդված չի պահել, բայց որակը նրանք են գրեթե հավասար, էլ չենք խոսում այն ​​փաստը, որ սկսում է վերածվել ինքնորոշման պարոդիայի, մոտ որպես այդպիսին, չի կարելի ասել, քանի որ փոխակերպման գործընթացում օճառ չի նկատվում, որ ինքնին չի կարող ուրախանալ. Իհարկե, առաջին հերթին, «կանգնեցնում իշխանությունը» հեռանում համեմատ փողոցներում Ջարդված, քանի որ դա է նրանց, եւ դա դուրս. Մի ժամանակ ես հասկացա, որ «սպանդի ուժը» ձախողված շարքն է: Այժմ իմ կարծիքը զգալիորեն բարելավվել է, եւ ես կարծում եմ, որ այլ կերպ. Ոչ, սա բավականին լավ շարք է, բայց ավելի վատ, քան «Փողոցային ճրագները». Եվ հիմա ես կբացատրեմ, թե ինչու.

Իմ կարծիքով, աշխատանքները Անդրեյ եւ այստեղ նա գրող, թեեւ ընդհանուր առմամբ, վատ չէ, բայց նրանք առանձնանում են որոշ կաղապարներ եւ. Հատկապես այն զգացվում է արտերկրում մեր հերոսների արկածների մեջ: Բոլոր այդ կարծրատիպերը մասին, որ «հիմար ամերիկացիների», «բութ ռուսերեն» եւ այլն, որոնք մշակվել են Միխայիլ Զադորնովը, այնպես որ, երբ նույն բանը մենք տեսնում ենք, որ «ապակառուցողական իշխանության», դա, կարծես, երկրորդական: Եվ, ի լրումն, այն միանգամայն լրամշակված է: Ընդհանուր առմամբ, «կործանարար ուժը» պակասում շնորհը եւ խարիզմատիկ հերոսներ, որն է պատճառը, որ նա խաղում որը ես սիրում շատ Լեոնիդ. Օլեգ Անդրեեւին եւ Միխայիլ. Փողոցներում Կոտրված Լամպեր Ես սիրում եմ առաջին հերթին հաշվին ավելի ուշ շարքի սկսած տեղից եղանակներին, սկսած. Մեր օրերը, ներառյալ, որն ինձ նայում շատ ավելի լավ, մահացու ուժ: Եվ ընդհանրապես, բոլոր «փողոցները» համախմբված «մահացու ուժի» մեջ, իմ կարծիքով, գերազանցում են.

Երբեմն հավատում է, որ «սպանդի ուժը» ճշմարիտ շարքն է, շատ մոտ է իրական կյանքին: Ես այդպես չէի ասի: Եթե ​​դուք նայում արկածները Ֆրանսիայում, ի շարքի հետ Նիկոլայ Ֆոմենկոյի, Դեպարդյեն եւ Մաքսիմ եւ այնտեղ այնպիսին է, որ մազերը կանգնել մինչեւ վերջ: Ոչ, ուրեմն սցենարի հեղինակները իրականում ստում են: Դե, այլ դրվագների մեջ կարծես նորմալ է թվում: Բայց շարունակում են շարքերում առկա բացթողումները, եւ դրանք կարելի է տեսնել մերկ աչքով, չնայած ընդհանուր տպավորությունը դեռ դրական.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79