Թագավորը փոխում մասնագիտությունը

in #movie5 years ago

«Թագավորը փոխում մասնագիտությունը», ես նայեցի մանկուց. Կարծում եմ, մեր երկրում գրեթե ամբողջ բնակչությունը նայեց նաեւ դրա վրա.

IVAN1.jpg
(pic.source)

Ֆիլմից մեկ անգամ կարդալով Բուլգակովի գրքի գիրքը, ես մեկ անգամ եւս համոզվեցի, որ տնօրենն ունի տաղանդի հիանալի նվեր: Բուլգակովի ստեղծումը եւ նրա ոգին փայլուն փոխանցվեցին: Ամեն ինչ փոխանցվում մինչեւ ամենափոքր մանրամասնությունը: Բուլգակովի գրած սյուժեն, ինչպես ես չէի սպասում, գրեթե ամբողջությամբ անդրադարձել ֆիլմում, այսինքն, ի տարբերություն Հոլիվուդի սովորական պաթետիկի, երբ գիրքը հարմարեցված գաղափարների մեծ մասի կորստի հետ, կարելի հպարտությամբ ասել ըստ գիրքի: Նույնիսկ Միրոնովի կատարած երգը չի փոխել սցենարը: Չգիտեմ արդյոք Բուլգակովը կանխատեսել, որ իր ֆիլմում նման հեղինակավոր կոմպոզիցիա կլիներ «հեքիաթային դռան», երբ նա գրել էր «ոչ մի ժամանակակից բառեր», առանց տեքստ մուտքագրելու հատուկ բառեր, բայց ես գիտեմ, որ այլ կոմպոզիտորներ չեն գնում այնտեղ չեն համապատասխանում եւ ապրում այդ ժամանակներում, նա անձամբ է դնում այնտեղ: Կարծում եմ, որ բոլորը, ովքեր լսել են, դա կհամաձայնեցնեմ ինձ հետ.

Միակ հավելումները կոմիկային տեսարաններն են, առանց բառերի, օրինակ, երբ զրահը հարվածում է պահակների կամ զանգերի գլխին, իսկ նստարանի վրա, արձանի պատրվակով: Բայց ես չեմ կարծում, որ այս լրացումները փչացրել են փայլուն երկխոսությունները եւ նրանց կողմից գրած աֆորիզմների վարպետության ոգին, դրանք ներդաշնակորեն ներառում են իմ կարծիքով: Ես ոչինչ չեմ ասի գետի մասին: Ֆիլմի ռեֆրատված մեջբերումը կպատմի նրանց մասին. «Նրանց անունները շատ հայտնի են, որ կոչվում են». Կրեդիտների այս անունները բառերի հոմանիշն են լավ գործող խաղ: Եթե ​​դուք չգիտեք նրանց անձամբ, Ռուսաստանում ապրեք եւ չգիտեք, թե ով է խաղացել այդ ֆիլմում, ամոթ ձեզ համար: Նրանց մեծ մասը աստղերն են, պատվավոր արվեստագետները, մեր հայրերի երկիրը.

IVAN2.jpg
(pic.source)

Թեեւ մեկ դերասանի մասին դեռ ասում են. Սա Ալեքսանդր Դեմյանենկոյն է, ֆիլմի նկարահանմամբ: Երբ ես առաջին անգամ տեսա այս ֆիլմը իմ մանկության տարիներին, ես որոշեցի, որ սա ֆիլմի շարունակությունն էր: Շուրիկ, սա մի տեսակ հնարք է, որի մասին դեռեւս չի խաղացել, մտածում «Շուրիկի հետ»: Բայց այստեղ այս կրկնությունը վատ չէ: Կարծում եմ, որ Բուլգակովի հերոսը, խորհրդային պրոֆեսորը, պետք է լինի, մի տեսակ հակաթույն Հոլիվուդյան բժիշկ. Սկզբունքորեն հնարավոր է խոսել ֆիլմի մասին երկար ժամանակ: Հնարավոր է նկարագրել յուրաքանչյուր բնույթի հրաշալի բնույթ, կարող եք խոսել գեղեցիկ կատարված երաժշտության մասին, կարող եք խոսել շրջապատի մասին եւ զրուցել աֆորիզմների մասին, բայց քանի որ բոլոր բառերը, որոնք ինձ կներկայացնեն, ինչպես մյուս ֆիլմը դիտելիս, հիմնականում գովասանքի են ենթարկում, այս ֆիլմը նկարագրող դատավճիռը գերազանց.

Իմ վճիռը մեծ ֆիլմ է: Չգիտեմ, թե ինչպես պատահել, որ ինչ-որ մեկը չի նայում դրա վրա, ուստի խորհուրդ չեմ տա: Ես կարող եմ խորհուրդ տալ կրկին վերանայել եւ հիանալ: Ցանկանում եմ Յուրի Յակովլեւին առանձին նշել: Սա բացառիկ արվեստագետ է, որը ստիպում է հեռուստադիտողին մոռանալ, որ նա դերասան է, ով գիտի, թե ինչպես պետք ուրիշի պատմությունը իր սեփական դարձնի: Ավելորդ է ասել, երկրորդը նման չի լինի: Կյանքում տպավորություն է ստեղծում ազնիվ, նուրբ եւ հանգիստ մարդու տպավորություն, կինոյում նա կարող է որեւէ բան լինել, քանի որ դա նրա տարրն է: Չեմ կարող նույնիսկ հավատալ, որ Յակովլեւը չընդունվեց համամիութենական կինոյի պետական ​​ինստիտուտի «ոչ ցինիզմի» պատճառով: Բարեբախտաբար, դերասանը չի թողել նախատեսված ճանապարհը, քանի որ ով, նրա նման, կարող էր վստահվել երկու լիովին տարբեր նիշերի դերում: Բնականաբար, նա հեշտությամբ հաղթահարեց եւ բեւեռային կերպարները փոխանցեց, ոչինչ թողնելով իրենց հերոսներին, բացի արտաքին նմանությունից: Եվ եթե դեռեւս անտեսում եք Իվան Վասիլեւիչի խնդրանքը եւ «շոշափում դեմքը», ապա դուք կարող եք տեսնել, թե որքան հարված են այս դեմքի վրա կատարվող փոփոխությունները.

Լեգենդար կատակերգության սյուժեն հավանաբար ծանոթ է բոլորին: Գյուլեր Ալեքսանդր Սերգեեւիչ Տիմոֆեեւը ոգեշնչել է տարածության ներթափանցման համար, նա կառուցում է ժամանակի մեքենա: Իր մեկնարկի ժամանակ նրա կողքին է ձանձրալի Իվան Վասիլեւիչ Բունշան, ով եկել էր պարզելու, թե ինչու բոլոր կրակոցները կրկին կոտրվել են իրեն վստահված տանը: Ավտոմեքենայի փորձարկումն սկսվում է մի փոքրիկով, ներթափանցելով հարուստ հարեւանի Անտոն Սեմենովիչ Շպակի բնակարանը: Արդյունքում, փորձը եւս մեկ դիտորդ ունի իմանալով Ժորժ Միլլոսլավսկին: Հաջորդ պահը որոշվեց տեսնել հին Մոսկվային, ուղղակիորեն ստանալու Իվան Վասիլեւիչի սարսափելի տիրապետությունը: Դրա պատճառով բոլոր աղմուկը սկսվում. Նախկին տան տնօրենը դառնում է թագավոր, հմայիչ գողը դառնում է հմայիչ իշխանը, իսկ ամբողջ Ռուսաստանի իրական իշխանը ավարտվում է ինժեներական բնակարանում, որտեղ սպասում է իր վերադարձի տունը, դիտում է ժամանակակից քաղաքը: Հետաքրքրաշարժները պարզապես սկսվում են: Կասետի տեխնիկական կողմը կատարելագործվում է: Իր ժամանակի համար, Գաիդան ֆանտաստիկ բաներ էր արել նա նկարներ, համատեղեց երկու նիշ մի դերասանի կողմից մեկ շրջանակում եւ այլն.

Sort:  

Hello @gavrilo, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85