En devre yakıcı film: Predestination

in #movie6 years ago

Zaman yolculuğu, quantum, meta-fizik, varoluş temalı filmler ve belgeseller anlaşılması ve sindirilmesi zor konular olmuştur. Biraz da olayın bilimsel tarafından da uzaksanız, hiçbir makul ve mantıklı da gelmez. Özellikle zamanda hareket etme kavramı, insanların kafasını karıştıran bir konu olmuştur. Inception, Interstaller, eXistenZ, Matrix, The Thirteenth Floor, Night city, Looper, Source code, 12 monkeys, The Butterfly Effect, The Fountain, Cloud Atlas, Donnie Darko gibi zaman yolculuğu ve varoluş temalı filmler şu an aklıma gelen ve severek izlediklerimdir. Bu filmlerde bazen anlamadığım bazen kuşkuya düştüğüm sahneler var. Ama günün sonunda kafada bir kurgu oluşturabiliyordum.

AMMA ve LAKİN, bir film var ki, beni benden alan, beynimi kuzu çevirme misali eriten, düşündükçe tıkandıran bir senaryoya sahip. Predestination. Türkçe'ye "Alın yazısı" olarak çevrilebilir. Filmde, tehlikeli bir bombacı katil ve onun peşindeki bir görevlinin hikayesini anlatıyor. Bunun için, çok az kişinin bildiği bir zaman makinası ile adamı yakalamaya çalışıyorlar. Senaryo biraz klasik geldi size değil mi? Ama filmin akışı çok farklı.

predestination.jpg
Source

Ayrıca, "kuyruğunu yiyen yılan paradoksu"nu bu kadar güzel bir şekilde ekrana döken başka yapım görmedim(anladım demiyorum, beyin yakıyor) :)
Filmi ilk defa, yabancı bir ülkede tren seyahati sırasında izlemiştim. Herhalde yolculuktan dolayı motive olamadım diye düşünerek filmi bir daha, ama bu sefer sakin kafa ile izledim. Sonuç yine aynı :) beyin yine yandı :)

Filmin IMDB linki
Fazla söze hacet yok, buyrun izleyin.
iyi seyirler, bol dumanlı dakikalar :)

Sort:  

İlk defa duydum bu filmi de. İzleme listemize atalım ilk fırsatta. 👍

Mümknse sakin bir kafa ile izleyin, yanma garantili film :)

This post has received votes totaling more than $50.00 from the following pay for vote services:

minnowbooster upvote in the amount of $203.71 STU, $405.38 USD.

For a total calculated value of $204 STU, $405 USD before curation, with approx. $51 USD curation being earned by the paid voters.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform @mahsumakbas and is by no means a judgement of your work.

Filmi Uzun zaman önce izlemiştim. Gerçekten güzel bir film, bilim kurgu sevenlerin izlemesi gereken bir film.. tavsiye ederim.

Kesinlikle önerilesi film :)

Anası, babası, kızı, oğlu, amcası, halası, dedesi, teyzesi, nenesi, patronu, uşağı, şoförü derken fazla karıştırmıyorlar toparlıyorlar sonunda, sonra herkes bahçıvanı :D

ahahaha :) aynen öyle hocam.(Parfüm filmindeki o meşhur sahnenin, tek kişilik hali). Filmi temiz bitiriyorlar ama :)

Ehehe, aynen öyle

Güzel bir başlık olmuş😀 Gerçekten devreleri yakıyor bu film

tam anladım diyecem, beni bir korku alıyor :)

Bu şey değil mi ya, adamın kendi kendini doğurduğu anlaşılıyor filmin sonlarında, kısır döngü 😂

comeeee onnnnn :) spoiler yok, ppliizzzzz :)

😀 Tamam tamam

çok ilgi çekici bir konusu varmış güzel aktarmışsınız gerçekten, cuma gecesi izlenecek. :)

kaçırmayın hocam :) ama skın ha zorlamayın da.

şimdi bitti film, harika harika harikaa. sen benim ben sensin o ben sen o ben o sen ben o ben o sen. Kafam çorba gibi oldu çok hoşuma gitti. Yıllardır izlediğim en güzel film. Tavsiye eden parmaklarınıza sağlık :D

ahahaha. geçmişler ola :) Beğenmenize sevindim

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by MA from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bir tane paradoks vardı.Anlatmışlardı bana .O zaman anlamamıştım.Filmi izleyince paradoksu hatırladım ve sadece anlatmak istediklerini anladım.Tabi film de bu arada devreleri yakmaya devam ediyordu .d

  • Son yıllarda izlediğin en güzel filmlerden.

brain-blender_21.gif


  • Sezar'ın meşhur repliğinin farklı bir yorumu :D

"Sen de mi Brütüs?"

;)


Farklı yorum demişken..

brutus.jpg
balikesir.edu.tr

--

sende-mi350.jpg
bobiler

ahahah, kapiş :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77