Steemit Platformေပၚမွ မတ္မတ္စု

in #myanmar5 years ago

အလုပ္တစ္ခုကို လုပ္တယ္။ ဒီအလုပ္အတြက္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ထားက်တယ္။ ဒါေပမ့ဲ ဒီအလုပ္ကေန ကိုယ္ေမ်ွာ္မွန္းထားတ့ဲ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ေမ်ွာ္မွန္းထားတ့ဲအတိုင္း ျဖစ္မလာေသးတ့ဲအတြက္ စိတ္ပ်က္အားေလ်ာ့လာက်တယ္။ ဒီအလုပ္အေပၚမွာ ယံုၾကည္မႈကင္းမ့ဲလာက်တယ္။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင့္လည္းလို႕ ဆန္းစစ္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ထားက်လို႕ ျဖစ္ပါတယ္။ က်မတို႕ လုပ္တ့ဲအလုပ္အေပၚမွာ အက်ိဳးအျမတ္ကို ေမ်ွာ္လင့္ထားတ့ဲအတြက္ ဒီအလုပ္ဟာ ကိုယ့္ဆႏၵနဲ႕ မကိုက္ညီဘဲ ရလာဒ္ေကာင္း မထြက္လာတ့ဲအခါ စိတ္ပ်က္သြားက်တာပါ။ ဒါဆိုရင္ ကိုယ္ယံုၾကည္ရာကို လုပ္ေပမ့ဲ ရလာဒ္ေကာင္းျဖစ္မလာတ့ဲအခါ က်မတို႕ ဘယ္လိုေတြးေခၚျပီး ကိုယ္ယံုၾကည္ရာကို ဆက္ေလ်ွာက္က်မလဲ။

ဒါဟာ လြယ္ကူတယ္လို႕ ထင္ရေပမ့ဲ အေလ့အက်င့္ေလး နည္းနည္းေတာ့ လိုပါတယ္။ ဥပမာ က်မတို႕ သရက္ပင္စိုက္မယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုရင္ သရက္သီး စားခ်င္လို႔။ အပင္ပ်ိဳေလးကေနစျပီး ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္မယ္။ ေန႔စဥ္ေရေလာင္းေပါင္းသင္မယ္။ တေနကုန္ မဟုတ္သည့္တိုင္ အခ်ိန္ပိုင္းေလးေတာ့ ဒီ အပင္ေလးကို က်မတို႕ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္မယ္။ ႏွစ္ကာလတစ္ခု ၾကာျမင့္လာတ့ဲအခါ ဒီသရက္ပင္ေလးက သီးခ်ိန္တန္ေပမ့ဲ အသီးမသီးလာဘူးဆိုရင္ က်မတို႔ ဒီအပင္ေလးအေပၚဘာျဖစ္လာမလဲ။ စိတ္ပ်က္လာမယ္။ စိတ္ကုန္လာမယ္။ စြန္႔ပစ္ခ်င္လာမယ္။ ဒီ အပင္ေလးအတြက္ ကုန္ခ့ဲတ့ဲ ေငြေၾကးေတြ အခ်ိန္ေတြကို ႏွေျမာလာမယ္။ က်မတို႕က ဒီအပင္ေလးကေန အသီးသီးလာမယ္လို႕ က်ိန္းေသ ေမ်ွာ္လင့္ထားတာကိုး။

ဒါဆိုရင္ တမ်ိဳးလွည့္ေတြးၾကည့္ရေအာင္။ က်မတို႔ ဒီအပင္ေလးကို စ စိုက္ပ်ိဳးထဲက တျခားရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ထားခ့ဲမယ္ဆိုပါစို႕။ ဥပမာ အရိပ္ရဖို႕။ အပင္ၾကီးလာရင္ ထိုင္ခံုေလးလုပ္ဖို႕။ ဒန္းေလးဆင္ဖို႕ စသည္ျဖင့္ေပါ့။ ဒါဆိုရင္ အသီးသီးျခင္း မသီးျခင္းက က်မတို႕အတြက္ စိတ္ပ်က္စရာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုတ့ဲ အျမင္သစ္ကိုရေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္တစ္ခု လုပ္တ့ဲအခါ တျခားရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုကို ထားရွိက်မယ္ဆိုရင္ မေအာင္ျမင္ခ့ဲဘူးဆိုရင္ေတာင္ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္သိပ္မထားခ့ဲတ့ဲအတြက္ ေျဖသာပါတယ္။

image
source

ဒီဥပမာေလးလိုပါဘဲ။ က်မလည္း Steemလမ္းကို ေလ်ွာက္ခ့ဲတယ္။ စာေရးရင္ ပိုက္ဆံရမယ္။ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ Steemေတြ ေစ်းအဆမတန္တက္သြားခ့ဲရင္ မီလ်ွံတာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လာမယ္။ သာမာန္ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္အဖို႕ ခ်မ္းသာေရးနည္းလမ္းက Steemဆိုျပီး ေမ်ွာ္မွန္းထားခ့ဲပါတယ္။ ဒါေပမ့ဲ က်မမွာ Steemအေပၚထားရွိတ့ဲ ေနာက္ထပ္ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခုလည္း ရွိပါေသးတယ္။ ဒါကေတာ့ Steemကို စာေရးေလ့က်င့္ရာ ေနရာအျဖစ္ အသံုးခ်ခ့ဲျခင္းပါ။ က်မရဲ႕ ေဆာင္းပါးေတြ ကဗ်ာေတြ ဝတၱဳ အတို အရွည္ေတြကို Steemမိသားစုေတြက ဖတ္ေပးက်တယ္။ အားေပးက်တယ္။ ေဝဖန္က်တယ္။ က်မမွာ စာဖတ္ပရိသတ္အမာခံရွိလာသလို ခံစားခ့ဲရပါတယ္။

Fbမွာလည္း ေရးလို႕ရတာဘဲလို႔ ဆင္ေျခေပးစရာရွိပါတယ္။ ဟုတ္ကဲ႕ Fbဟာ Steemေလာက္ ေမ်ွာ္မွန္းခ်က္မရွိပါဘူးလို႕ က်မ ခံယူမိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်မ စာေတြကို Steemမွာဘဲ ေရးျဖစ္ပါတယ္။ က်မ Steemမွာ ေလ်ွာက္လွမ္းလာခ့ဲတ့ဲ ပထမရည္ရြယ္ခ်က္ဟာ တျဖည္းျဖည္းေမွးမွိန္လာသလို ျဖစ္လာပါျပီ။ အခု က်မ Steemမွာ ဆက္လက္ေလ်ွာက္လွမ္းေနတာက ဒုတိယရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္မပါတာေၾကာင့္ Steemေစ်းက်သည္ တက္သည္ က်မႏွင့္ မသက္ဆိုင္သလိုပါဘဲ။ က်မရဲ႕ စာေရးေလ့က်င့္ရာ ေနရာသည္ Steemitေပၚမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရးလို႔ ရေနသေရႊ႕ ပိုလ့္တင္လို႕ရေနသေရႊ႕ေတာ့ တင္သြားေရးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္လို႔ ..

Steemit Platformေပၚမွ မတ္မတ္စု

image
source

@suhlaing
msc 175

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

အသက္ရွင္ေနသမွ် ေပါ့။ ခံယူခ်က္ကေလး ေကာင္းပါတယ္ ခင္ဗ်။

Posted using Partiko Android

Steemရွိေနသမ်ွေပါ့ ရွင္ ဒီလိုဘဲ ခံယူခ်က္ေလး ထားရတာဘဲ

Posted using Partiko Android

ဖတ္လို႔ရသေရြ႕ ဖတ္ေနပါမည္ဗ်ာ

ေရးေရႊ႕ရသမ်ွ ေရးေနပါမည္

ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္ပါတယ္ေလ ဒါေပမယ့္ ပင္ပန္းရက်ိဳးလည္း
နပ္ခ်င္တာေပါ့ေလ

ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ထားရင္ ပိုစိတ္ပင္ပန္းရတယ္ ေမာင္ေလးေရ

သိပ္ေကာင္းတ့ဲခံယူခ်က္ပါ။ေလးစားပါတယ္မစုေရ။

ေျဖေတြးေလးေပါ့ ကိုမေဟာ္ေရ

ေရးပါဗ်ာ အမွတ္တရေလးေတြပါ

Posted using Partiko Android

ဟုတ္ပ ကိုေစာေရ

မွန္​တယ္​ မတ္​မတ္​စု မ်ားမ်ား​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ထားရင္​မ်ားမ်ားစိတ္​ဓပ္​က်မယ္​ ဘာမွ​ေမ်ာ္​လင္​့ခ်က္​မထား ရယူမယ္​ မရမယူဘူး ဆိုရင္​ စိတ္​ဓာပ္​က်စရာမရွိ​ေတာ့

အ့ဲလိုေလးက ေျဖသာတယ္ ဦးယုေရ

မသိဘူး ေရးမယ္ကြာ

မသိဘူး တင္တယ္ကြာ

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87