naald bloem

in #naald5 years ago

Hallo, het is steemit. Vanmorgen deed ik mijn gebruikelijke routine, behoorlijk grijs. Goed na een paar huizen, zocht ik

image

nonchalant naar bruine ogen. Overigens dragen sapodilla-bomen voor het huis weer veel fruit. Klik daar, druk hier, zoek naar de mateng. "Papa, het is iets dat je hier wilt zien." 'Neem het maar, vriend, morgen wordt het gegeten'. Ah Nee, het is goed voor bomen. ' Het is niet aan jou, ik bleef zoeken naar de mateng sapodilla. Eh snap het. Twee zaden. Gede ook. Het geluk van het kind is vroom. Ik heb het meteen gewassen, ik heb het eerst gewassen en toen was het opgegeten. Echt heerlijk. Lief, rijk me.

In die tijd had ik sapodilla gegeten die zo dik was omdat het eerst was gebrouwen. Het is heerlijk, het is gewoon anders. Rijk aan durian fruit, het voelt echt het verschil tussen de heerlijke vruchten aan de boom en de dikke vruchten. Qua uiterlijk maakt het ook een verschil. Fruit dat van nature in de boom zit, zeker is het uiterlijk echt goed. Welnu, als de vrucht broos is, op dezelfde leeftijd, ziet het er absoluut goed uit. Rimpels en niet gloeiend (wat is de term -_-). Begrijp je dat? Ja, peliiss ~

Dit is ook niet anders dan ons als menselijke kinderen. Een kind, het zou beter zijn als hij volgens de tijd 'volwassen' was. Handelend volgens onze leeftijd. Als iemand nog geen tijd heeft voor 'mateng', wees dan niet gedwongen om 'mateng' te zijn. Mensen die nog 15 jaar oud zijn, zijn redelijk voor mensen die 15 jaar oud zijn. Forceer jezelf nooit om eruit te zien als iemand die 24 jaar oud is. Omdat mentale gereedheid ook anders moet zijn, hebben we een ontwikkelingsstadium dat we volgens de tijd moeten ervaren. Nu al, mensen die er zo uitzien zullen er zeker 'verkwistend' uitzien. Soort 'vroegtijdige veroudering.

Bedankt dat je me hebt bezocht

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16